Jannella kylässä heidin kanssa

Olli_Virkku

Olimme entisessä kotikaupungissa lomailemassa, kun kadulla kulkiessamme tuli vastaan vanha tuttavani. Morjestin, pysähdyimme juttelemaan ja esittelin Heidin ja Jannen toisilleen. Totesimme että voisimme jutella mukavammin kahvin tai teen ääressä. Päätimme mennä ruokakaupan kautta Jannen kämpille.

Jannen keittiössä kerroimme omat kuulumiset ja yhteisten tuttavien tapahtumat, samalla kun Jannen katsellessa välillä puristelin Heidin peppua ja koittelin hulppeita tissejäänkin, mikä nauratti Heidiä. Ja kun Janne ei katsonut, puristeli Heidi kovenevaa mulkkuani housujen päältä. Parin teekupillisen jälkeen Heidillä oli asiaa vessaan, ja huuliani nuoleskellen kehoitin häntä pyyhkimään huolellisesti. Heidin mennessä vessaan siirryimme Jannen olohuoneeseen katsomaan jotain projektia tietokoneelta.

Kun olimme Janne kanssa kahden Heidin kuulumattomissa, kysyin häneltä sopisiko hänelle ryhmäseksi Heidin ja minun kanssa. Janne vastasi naurahtaen että hänen tekee kovasti mieli seksiä juuri nyt. Oli kuin aika olisi pysähtynyt hetkeksi: katsoimme toisiamme silmiin, käännyimme vastakkain ja suutelimme intohimoisesti. Suudelman jälkeen kokeilimme toistemme seisovia kulleja housujen läpi.

-”Okei, kun Heidi tulee vessasta, sinä menet sinne vuorostasi. Minä houkuttelen Heidiä hetken, ja jos Heidi innostuu, sanon isoon ääneen jes, jolloin voit tulla mukaan.”

Kohta Heidi tulikin vessasta ja Janne vuorostaan totesi että hänellä on asiaa sinne. Jannen mentyä aloin suudella Heidiä, joka samantien alkoi huohottaa ja huokailla hinkaten haaraansa minua vasten.

-”Kulta mä haluun panna sua.”
-”Ei kai me voida täällä.”
-”No, ota edes suihin sitten!”
-”Mitä! Sun kaveris tulee kohta vessasta!”

Avasin kuitenkin housuni, kaivoin kullin esiin ja istuin sohvalle napaten Heidin viereeni. Heidi kääntyi polvilleen ja kumartui imemään tarttuen kädellään kullin varteen. Koitin ujuttaa kättäni hänen farkkuihinsa, mutta ne oli liian tiukat. Komensin Heidiä avaamaan housunsa, minkä hän tekikin samantien ja jatkoi sitten taas kullin imemistä. Laskin Heidin housut polviin, koitin kädelläni hänen märkyyttään, aloin hieroa varovasti häppäreitä ja klittaa ja totesin: ”Jes, tämä tekee hyvää!”

Kesti hetken, että Janne ilmestyi viereemme. Hän oli jättänyt vaatteensa kylppäriin ja käveli siihen kullin sojottaessa yläviistoon. Ujona tyttönä Heidi vain vilkaisi Jannea ja keskittyi imemään minua. Ei hän toki voinut vierasta miestä, varsinkaan kulli ojossa alastomana vieressä seisovaa katsella! Käskin hänen lopettaa hetkeksi, nousin seisomaan, pyöräytin Heidin istumaan ja vedin hänen housunsa kokonaan pois. Sitten tartuin hänen tukkaansa, vedin Jannen viereeni tarjoten kummankin kullin Heidin naaman eteen. Ohjasin Heidin suun nyt imemään Jannen kullia, joka oli huomattavasti ohkaisempi ja hieman lyhyempi kuin minun. Heidi alkoi hyväillä käsillään kummankin kiveksiä ja kullia. Puristelin Jannen pakaroita, kun hän varoen nussi Heidiä suuhun. Välillä Heidi imi minua, sitten taas Jannea. Kokeilin Jannen persvakoa sormellani, ja huomasin hänen laittaneen liukkaria sinne. Vako oli liukas, ja mietin että taitaa olla reikäkin rasvattu.

Vetäydyin Heidin suusta ja asetin hänet selälleen pää sohvan päätyyn. Janne työnsi taas kullinsa hänen suuhunsa, kun minä lipaisin kielelläni Heidin pillua. Nuolin ensin häppäreitä ja vähitellen siirryin klitan nuolemiseen. Välillä nuolin välilihaa ja persereikääkin. Annoin pillumehujen ja kuolan liukastaa anusaukkoa tunkien kielen välillä niin syvälle kuin sain sinne.

-”Pane mua”, kuului Heidin ääni. Nousin ylemmäksi ja työnsin turpean mulkkuni häpyhuulten väliin. Aloin naida ensin pienillä työnnöillä ja sitten työntelin syvempään. Pillu puristeli ihanasti kullini nuppia ja vartta. Samalla katselin muutaman sentin päästä kun Jannen kulli pumppasi Heidin suussa. Suutelin Heidin poskea. Hän pullautti Jannen kullin ulos suustaan ja suuteli takaisin. Kohta tartuin Jannen kulliin ja ohjasin sitä taas Heidin suuhun. Suutelin Heidiä suulle, samalla kun tämä vieras kyrpä kirnusi siinä edestakaisin. Samantien suutelinkin Jannen kullia, ja taas Heidin huulia. Sitten Heidi ohjasi Jannen kullin minun suuhuni. Janne tarttui päähäni ja työnteli kulliaan syvälle. Puristin huuliani tiukemmin kullin varteen ja yritin kielellä hyväillä terskaa joka puolelta.

-”Enpä ole ennen nähnyt livenä kullia imettävän. Ja se kullinimijä vielä nussii mua samalla. Hitto tää on pervoa.”

Hetken aikaa näin naituamme nousin ylös ja käskin Heidin kääntyä kontilleen. Merkistäni Janne tuli Heidin taakse ja painoi kullinsa pilluun minun ohjaamanani.

-”Hei ei vierasta kullia pilluun, kun ei ole ehkäisyä!”
-”Ihan hetki vain, sitä liukastetaan siinä.”

Muutaman työnnön jälkeen tartuin Jannen kulliin taas ohjaten sen nyt Heidin peräreikään. Jannen ohkaisempi kulli alkoi upota sisään hitaasti, ja kohta se muljahtikin sulkijalihasten ohi.

”Oi oi oi, nyt sitten on ekan kerran oikea kulli mun perseessä.”

3

9758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olli_Virkku

      Siellähän se oli Heidin anuksessa, se ystäväni Jannen kulli. Omani ei ollut silloin vielä mahtunut sisään, vaikka persereikää olikin alettu venyttämään isommaksi anustapeilla ja kaalimadoilla.

      ”Nyt on kulli niin tiukassa reiässä ettei ole ennen ollutkaan” totesi Janne ja alkoi naida Heidin persettä rauhalliseen tahtiin. ”Tekee mielettömän hyvää!”

      Käskin Heidin runkkaamaan klittaansa, ja kuuliaisesti hän alkoi hieromaan herkkunappulaansa.
      Janne pani Heidiä perseeseen sen verran yläviistosta, että pillu oli saavutettavissa hänen jalkojensa välistä. Asetuin heidän taakseen ja takakenoisesta asennosta pääsin työntymään Heidin pimpslooraan. Jouduin kuitenkin pitämään kiinni Jannen lantiosta. Asento oli kuitenkin hankala, joten vetäydyin siitä parin minuutin kuluttua. Laitoin kullini nyt Jannen peräaukolle, kopautin toisella kädellä olkapäähän ja Jannen kääntäessä päätään katsoin kysyvästi häntä.

      ”Sopiiko että minä...”

      Janne nyökkäsi ja aloin painaa kullia sisään. Janne huokasi että tekeepä hyvää. Heidi sanoi että niin tekee hällekin, ja kohta olin valmis myöntämään sen minäkin. Jannen liukas peräaukko imi ja puristi kulliani hekumallisesti naidessani sitä kiimaisena. Heidi pyllisti, Jannen lantio pumppasi välissämme ja alavatsani alkoi läiskimään Jannen peppua vasten työntöjeni mennessä entistä syvemmälle.

      ”Aaaaaa multa tulee! Naikaa naikaa naikaa aaaaa!” huudahti Heidi.
      ”Mä nain sun tiukkaa persettä, kohta tulee!” jatkoi siihen Janne
      ”Ooo mä nain tätä persettä kunnes räjähdän!” sanoin minä.
      Heidi tärisi ja ulisi orgasmin kourissa kun hän tajusi mitä olin sanonut: ”Aaaaaa Olli mitä sä teet?”

      ”Mä nain Jannen persettä!”
      ”Ooo vitun pervot homppelit nussii toisiaan perseeseen aaaa!”
      ”Vittu mä nain Jannen persettä ja sinun persettä kans!”
      ”Nyt tulee!” huudahti Janne ja alkoi syöstä lastiaan Heidin peräsuoleen. Orgasmi sai Jannen perseen sykkimään, ja niin laukesi nalli mullakin. Väristykset kulkivat koko kropan läpi aina varpaista niskaan asti.

      Vedimme kullimme ulos. Heidi pyörähti sohvalle selälleen ja katseli meitä.

      -”Siis ihan oikeesti sä nait Jannea perseeseen?”
      -”Joo, kun se oli niin hyvin tarjolla siinä.”
      -”Mä haluun nähdä.”

      Kullini oli vähän pehmennyt, mutta tuon kuullessaan se alkoi taas kovettua.

      -”Janne, pyllistä.”

      Janne asettui sohvaa vasten nojaamaan ja minä asetuin hänen taaksensa. Puristin kulliani tyvestä, että sain sen kovemmaksi. Sitten aloin survomaan sitä taas sisään ja vaivattomasti se upposikin. Työnsin syvään ja aloin pumputa. Heidi kommentoi:

      -”Näyttää vitun kiihottavalta.”
      -”Tällä kertaa tää onkin. Kiimainen nainen katsomassa lisää fiilistä.”
      -”Ootteko te ennen tehnyt tätä?”
      -”Suihin on joskus otettu ja naitu samaa naista, mutta ei pantu keskenämme.”
      -”Jahas! Pieniä salaisuuksia siis!”
      -”Juu, näitähän on kaikilla... Voitais nyt vaihtaa vähän järjestystä. Haluan kokeilla, että sopisko tää sun peppuun.”

      Heidi kääntyi sohvalle kontilleen, minä siirryin hänen taakseen. Kullinpää kohdalleen, lisää painetta ja nyt terska muljahti sisään Heidin peppuun. Sillävälin Janne hakenut liukkarin ja alkoi kosketella persettäni. Kierros kaksi oli valmiina alkamaan!

    • Olli_Virkku
    • Anonyymi

      Vitun homot

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe