Kuka oikeesti tekee näin?

kirjaudunkohta

Luin juuri äsken netistä miten masenuneetcteinit käyttäytyy. Tai oikeesti se oli mistä tunnistaa masennuksen teineillä tai jotain semmosta. Siellä mainittiin että puhuu kuolemasta ja itsemurhasta. Kuka oikeasti tekee näin????
Tää ei suostunu kirjautuu niin olen Jokumielenhäiriö. Vahvistan sen kohta.

18

214

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt pääsin kirjautuu.

      • Mikset vain puhu ystäväsi kanssa jos ei ole niin hanki niitä..


      • Söpöline kirjoitti:

        Mikset vain puhu ystäväsi kanssa jos ei ole niin hanki niitä..

        En osaa kumpaakaan.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        En osaa kumpaakaan.

        Onko Sulla sanan muodostamis taito vai onko joku leikannut sen sulta pois :(


      • Söpöline kirjoitti:

        Onko Sulla sanan muodostamis taito vai onko joku leikannut sen sulta pois :(

        Osaan puhuu mutten tunteista.


    • Haluaa apua, tai emt

    • Jokumielenhäiriö

      Ja sitten toisella sivulla sanottiin että itsemurhan teko halu (sille on varmaan joku sana mutten muista) johtuu siitä että tuntee jotain kipua. Entä jos haluu tehdä itsemurhan koska ei tunne?

      • Itsetuhoisa (kiitos google kääntäjä).


    • Emmätiiiä

      Jaa-a... valitettavasti tiedän montakin jotka tekee noin. Ehkä ne haluaa sitä huomiota, joten annetaan sitä niille. Miksei?

      • Miksi joku haluaisi että muut huomaisi että on masentunut tai (suicidal)?


      • Emmätiiiä
        Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Miksi joku haluaisi että muut huomaisi että on masentunut tai (suicidal)?

        (itsetuhoinen)

        Ehkä masennukseen on tottunut, jos on ollut niin kauan masentunut. Tai on niin masentunut ettei välitä. Varmaan syy riippuu ihmisestä..


      • Emmätiiiä kirjoitti:

        (itsetuhoinen)

        Ehkä masennukseen on tottunut, jos on ollut niin kauan masentunut. Tai on niin masentunut ettei välitä. Varmaan syy riippuu ihmisestä..

        Minäkin jonain päivänä koulussa meinasin ottaa hupparin pois. Sitten tajusin että viillot näkyis ja en ottanu.


    • Jaa-a. Iteki tuli tehtyä niin, osaltaan sarkasmia ja vitsejä, osaltaan tosissaan, mut vaikea sanoa, niistä vaan tuli puhuttua vaihtelevil tavoil, se vaan tuntu luonnolliselta.
      Se oli vaan juttu joka sattu olemaan mielessä pinnalla.

    • Maakanaa

      Esimerkiksi siksi minä tein niin, että muut huomaisivat, että tarvitsen apua. En jaksanut enää itse hakea sitä tai tiennytkään miten. Sitä kesti noin puolitoista vuotta ja sen ajan velloin siinä loputtomassa pahan olon suossa. Tämän tapainen käytös kuitenkin lopulta tuotti tulosta. Mutta se oli erittäin huono tapa, koska se pakotti minut jäämään kiinni siihen pahaan oloon, vellomaan siinä. Ja ehkä siksi siitä on niin hankala päästä yli.

      Monilla on jokin asia tai henkilö, joka pakottaa jäämään pahaan oloon, kylpemään siinä. Minä esimerkiksi luulin, että ne ovat ne henkilöt, jotka kuuntelivat minun juttujani. Mutta lopulta tajusin, että he olivat koko ajan koettaneet auttaa minua eteen päin ja minä olin itsepäisesti vain jäänyt rypemään siihen pahaan, koska en ollut valmis päästämään siitä irti.

    • Parastatoivottaen

      Hei jokumielenhäiriö jos olet vielä masentunut niin seuraa näitä ohjeita:

      Mieti asioita, joista olet kiitollinen. Jos et keksi, jatka miettimistä. Jos et vieläkään keksi mitään, jätä mietintä muhemaan loppupäivän.

      Nimeä tunteesi. Jos et voi puhua muille, puhu itsellesi. Oletko surullinen? Ahdistunut? Masentunut?

      Tee päätös. Päätä jotain, vaikka vain jotain sellaista että yrität kaikkesi liikunnantunnilla, tai aiot tehdä kaikki biologian läksysi tai semmoista.

      Kosketa jotakuta. Älä tyydy viiltelemään itseäsi, vaan halaa jotakuta joka merkitsee sinulle jotain. Onko sinulla lemmikkiä? Se soveltuu mainiosti tähän. Pääasia on se, että pääset välittävään kosketukseen jonkun muun kanssa. Ja jos et itse välitä, niin näyttele, että välität.

      Kaikki, joka kirjoitin tähän perustuu tutkimukseen siitä, miten tulla onnelliseksi. En kuitenkaan tiedä mitä tunnet, enkä pysty tekemään tämän puolestasi, joten tee se itse - itsesi ja muiden puolesta. Sillä kuvittele jos masennuksesi vaihtuisi onneen - kuinka monta nuorta tällä sivustolla joka on seurannut tarinaasi, ja iloitsee puolestasi.
      Itse olen kiitollinen siitä, että voin yrittää auttaa sinua. Annoit minulle mahdollisuuden johonkin hyvään. Nyt se mahdollisuus on sinulla.
      Parasta toivottaen, minä

      • Parastatoivottaen

        Kommentoi perjantaina miten voit


    • Ljgrkgfovguff

      Jokumielenhäiriö lue nyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4773
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      224
      2696
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2053
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      61
      2030
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1774
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      186
      1400
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1244
    8. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      995
    9. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      145
      987
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      941
    Aihe