Itsemurha mielessä

yksinloppuunasti

Hei
Olen 18-vuotias nuori nainen ja olen ajatellut nyt monta vuotta itsemurhaa. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. En asu enää kotona, mutta näen perhettäni usein. Olen yrittänyt puhua masennuksestani heille, mutta he eivät ota minua tosissaan, tai jostain muusta syystä eivät vain halua kuunnella. Päätin, että tänä yönä se tapahtuu. Minun elämälläni ei ole merkitystä, jokapäivä on ainainen kamppailu.
Halusin vain sanoa jonnekkin, että pian tämä on ohi.

4

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksinäinenJätkä25

      kannattaako vielä tehdä kun olet noin nuori? Jos asiat vielä muuttuisi ja kannattaisi vielä yrittää elämässä eteenpäin? Itse olen 25 ja myös potenut useasti itsariajatuksia ja varmaan myös teen tulevaisuudessa itsarin jos elämä ei muutu siihen mennessä kun täytän 30... Itse myös hyvin yksinäinen ei ystäviä/kumppania ja tuntuu ettei ketään välitä,, mutta olen tehnyt sen päätöksen että yritän kaikkeni että ei tarvitsisi olla yksin.. Etsin vaikka prkl seuraa vaikka netistä, vaikka kuulostaakin epätoivoiselta, mut ajattelen että eihän mulla oo mitään hävittävää.

    • YksinäinenJätkä25

      meinasin vaan jos löytäisi jonkun ketä välittää.. Eihän tuo minun vastaus kummoinen ole.. elämä on kyllä p...aa samaistun kyllä siihen. Sää teet itse päätöksen tietenkin,, mut jos multa kysytään kannattaisko vielä yrittää muutama vuosi ja katsoo jos asiat muuttuu, nuori kun olet? Voithan yrittää myös hakea apua soita vaikka 112 ja kerro tilanteesi niin apu tulee jos kukaan ei välitä, eihän se kaikkia ongelmia ratkaise mutta voi hieman helpata oloa.

    • heivaan3456787543

      Itse täytän kuukauden päästä 18, ja sama asia pyörii mielessä päivittäin. Mä en kuitenkaan ole edes yrittänyt kertoa kenellekään omasta pahasta olosta. Ei ketään kiinnosta, huomattu on, joten miksi edes yrittäisin. Mietin enää vaan tapaa, jolla lähtisin.

      • vanhaäiti

        Älkää tappako itseänne! Kevät on tulossa, päivä pitenee, ties mitä seikkailuja kesä tuo tullessaan!
        Itse olen jo vanha, ja lähtö lähenee. Se on surullista. Vaikka elämä ei ole aina ollut ruusuilla tanssimista, se on kuitenkin ollut ainoa elämäni.
        "Elämälle kiitos. Sain siltä paljon."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe