Itsemurha mielessä

yksinloppuunasti

Hei
Olen 18-vuotias nuori nainen ja olen ajatellut nyt monta vuotta itsemurhaa. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. En asu enää kotona, mutta näen perhettäni usein. Olen yrittänyt puhua masennuksestani heille, mutta he eivät ota minua tosissaan, tai jostain muusta syystä eivät vain halua kuunnella. Päätin, että tänä yönä se tapahtuu. Minun elämälläni ei ole merkitystä, jokapäivä on ainainen kamppailu.
Halusin vain sanoa jonnekkin, että pian tämä on ohi.

4

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksinäinenJätkä25

kannattaako vielä tehdä kun olet noin nuori? Jos asiat vielä muuttuisi ja kannattaisi vielä yrittää elämässä eteenpäin? Itse olen 25 ja myös potenut useasti itsariajatuksia ja varmaan myös teen tulevaisuudessa itsarin jos elämä ei muutu siihen mennessä kun täytän 30... Itse myös hyvin yksinäinen ei ystäviä/kumppania ja tuntuu ettei ketään välitä,, mutta olen tehnyt sen päätöksen että yritän kaikkeni että ei tarvitsisi olla yksin.. Etsin vaikka prkl seuraa vaikka netistä, vaikka kuulostaakin epätoivoiselta, mut ajattelen että eihän mulla oo mitään hävittävää.

• YksinäinenJätkä25

meinasin vaan jos löytäisi jonkun ketä välittää.. Eihän tuo minun vastaus kummoinen ole.. elämä on kyllä p...aa samaistun kyllä siihen. Sää teet itse päätöksen tietenkin,, mut jos multa kysytään kannattaisko vielä yrittää muutama vuosi ja katsoo jos asiat muuttuu, nuori kun olet? Voithan yrittää myös hakea apua soita vaikka 112 ja kerro tilanteesi niin apu tulee jos kukaan ei välitä, eihän se kaikkia ongelmia ratkaise mutta voi hieman helpata oloa.

• heivaan3456787543

Itse täytän kuukauden päästä 18, ja sama asia pyörii mielessä päivittäin. Mä en kuitenkaan ole edes yrittänyt kertoa kenellekään omasta pahasta olosta. Ei ketään kiinnosta, huomattu on, joten miksi edes yrittäisin. Mietin enää vaan tapaa, jolla lähtisin.

• vanhaäiti

Älkää tappako itseänne! Kevät on tulossa, päivä pitenee, ties mitä seikkailuja kesä tuo tullessaan!
        Itse olen jo vanha, ja lähtö lähenee. Se on surullista. Vaikka elämä ei ole aina ollut ruusuilla tanssimista, se on kuitenkin ollut ainoa elämäni.
        "Elämälle kiitos. Sain siltä paljon."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      137
      3850
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      324
      2745
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2210
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      44
      2048
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      14
      1793
    6. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      11
      1535
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      140
      1290
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      93
      1222
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      90
      1043
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      54
      1011
    Aihe