Itsemurha mielessä

yksinloppuunasti

Hei
Olen 18-vuotias nuori nainen ja olen ajatellut nyt monta vuotta itsemurhaa. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. En asu enää kotona, mutta näen perhettäni usein. Olen yrittänyt puhua masennuksestani heille, mutta he eivät ota minua tosissaan, tai jostain muusta syystä eivät vain halua kuunnella. Päätin, että tänä yönä se tapahtuu. Minun elämälläni ei ole merkitystä, jokapäivä on ainainen kamppailu.
Halusin vain sanoa jonnekkin, että pian tämä on ohi.

4

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksinäinenJätkä25

kannattaako vielä tehdä kun olet noin nuori? Jos asiat vielä muuttuisi ja kannattaisi vielä yrittää elämässä eteenpäin? Itse olen 25 ja myös potenut useasti itsariajatuksia ja varmaan myös teen tulevaisuudessa itsarin jos elämä ei muutu siihen mennessä kun täytän 30... Itse myös hyvin yksinäinen ei ystäviä/kumppania ja tuntuu ettei ketään välitä,, mutta olen tehnyt sen päätöksen että yritän kaikkeni että ei tarvitsisi olla yksin.. Etsin vaikka prkl seuraa vaikka netistä, vaikka kuulostaakin epätoivoiselta, mut ajattelen että eihän mulla oo mitään hävittävää.

• YksinäinenJätkä25

meinasin vaan jos löytäisi jonkun ketä välittää.. Eihän tuo minun vastaus kummoinen ole.. elämä on kyllä p...aa samaistun kyllä siihen. Sää teet itse päätöksen tietenkin,, mut jos multa kysytään kannattaisko vielä yrittää muutama vuosi ja katsoo jos asiat muuttuu, nuori kun olet? Voithan yrittää myös hakea apua soita vaikka 112 ja kerro tilanteesi niin apu tulee jos kukaan ei välitä, eihän se kaikkia ongelmia ratkaise mutta voi hieman helpata oloa.

• heivaan3456787543

Itse täytän kuukauden päästä 18, ja sama asia pyörii mielessä päivittäin. Mä en kuitenkaan ole edes yrittänyt kertoa kenellekään omasta pahasta olosta. Ei ketään kiinnosta, huomattu on, joten miksi edes yrittäisin. Mietin enää vaan tapaa, jolla lähtisin.

• vanhaäiti

Älkää tappako itseänne! Kevät on tulossa, päivä pitenee, ties mitä seikkailuja kesä tuo tullessaan!
        Itse olen jo vanha, ja lähtö lähenee. Se on surullista. Vaikka elämä ei ole aina ollut ruusuilla tanssimista, se on kuitenkin ollut ainoa elämäni.
        "Elämälle kiitos. Sain siltä paljon."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      52
      11792
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      40
      4754
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      256
      2872
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      152
      2672
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      115
      1782
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      19
      1178
    7. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      211
      941
    8. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      79
      889
    9. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      860
    10. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      67
      835
    Aihe