Itsemurha mielessä

yksinloppuunasti

Hei
Olen 18-vuotias nuori nainen ja olen ajatellut nyt monta vuotta itsemurhaa. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. En asu enää kotona, mutta näen perhettäni usein. Olen yrittänyt puhua masennuksestani heille, mutta he eivät ota minua tosissaan, tai jostain muusta syystä eivät vain halua kuunnella. Päätin, että tänä yönä se tapahtuu. Minun elämälläni ei ole merkitystä, jokapäivä on ainainen kamppailu.
Halusin vain sanoa jonnekkin, että pian tämä on ohi.

4

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksinäinenJätkä25

kannattaako vielä tehdä kun olet noin nuori? Jos asiat vielä muuttuisi ja kannattaisi vielä yrittää elämässä eteenpäin? Itse olen 25 ja myös potenut useasti itsariajatuksia ja varmaan myös teen tulevaisuudessa itsarin jos elämä ei muutu siihen mennessä kun täytän 30... Itse myös hyvin yksinäinen ei ystäviä/kumppania ja tuntuu ettei ketään välitä,, mutta olen tehnyt sen päätöksen että yritän kaikkeni että ei tarvitsisi olla yksin.. Etsin vaikka prkl seuraa vaikka netistä, vaikka kuulostaakin epätoivoiselta, mut ajattelen että eihän mulla oo mitään hävittävää.

• YksinäinenJätkä25

meinasin vaan jos löytäisi jonkun ketä välittää.. Eihän tuo minun vastaus kummoinen ole.. elämä on kyllä p...aa samaistun kyllä siihen. Sää teet itse päätöksen tietenkin,, mut jos multa kysytään kannattaisko vielä yrittää muutama vuosi ja katsoo jos asiat muuttuu, nuori kun olet? Voithan yrittää myös hakea apua soita vaikka 112 ja kerro tilanteesi niin apu tulee jos kukaan ei välitä, eihän se kaikkia ongelmia ratkaise mutta voi hieman helpata oloa.

• heivaan3456787543

Itse täytän kuukauden päästä 18, ja sama asia pyörii mielessä päivittäin. Mä en kuitenkaan ole edes yrittänyt kertoa kenellekään omasta pahasta olosta. Ei ketään kiinnosta, huomattu on, joten miksi edes yrittäisin. Mietin enää vaan tapaa, jolla lähtisin.

• vanhaäiti

Älkää tappako itseänne! Kevät on tulossa, päivä pitenee, ties mitä seikkailuja kesä tuo tullessaan!
        Itse olen jo vanha, ja lähtö lähenee. Se on surullista. Vaikka elämä ei ole aina ollut ruusuilla tanssimista, se on kuitenkin ollut ainoa elämäni.
        "Elämälle kiitos. Sain siltä paljon."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      140
      7929
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      31
      3126
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      382
      2198
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      284
      1750
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      147
      1583
    6. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      21
      1421
    7. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1229
    8. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      15
      1228
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1152
    10. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      18
      1112
    Aihe