Itsemurha mielessä

yksinloppuunasti

Hei
Olen 18-vuotias nuori nainen ja olen ajatellut nyt monta vuotta itsemurhaa. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. En asu enää kotona, mutta näen perhettäni usein. Olen yrittänyt puhua masennuksestani heille, mutta he eivät ota minua tosissaan, tai jostain muusta syystä eivät vain halua kuunnella. Päätin, että tänä yönä se tapahtuu. Minun elämälläni ei ole merkitystä, jokapäivä on ainainen kamppailu.
Halusin vain sanoa jonnekkin, että pian tämä on ohi.

4

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksinäinenJätkä25

kannattaako vielä tehdä kun olet noin nuori? Jos asiat vielä muuttuisi ja kannattaisi vielä yrittää elämässä eteenpäin? Itse olen 25 ja myös potenut useasti itsariajatuksia ja varmaan myös teen tulevaisuudessa itsarin jos elämä ei muutu siihen mennessä kun täytän 30... Itse myös hyvin yksinäinen ei ystäviä/kumppania ja tuntuu ettei ketään välitä,, mutta olen tehnyt sen päätöksen että yritän kaikkeni että ei tarvitsisi olla yksin.. Etsin vaikka prkl seuraa vaikka netistä, vaikka kuulostaakin epätoivoiselta, mut ajattelen että eihän mulla oo mitään hävittävää.

• YksinäinenJätkä25

meinasin vaan jos löytäisi jonkun ketä välittää.. Eihän tuo minun vastaus kummoinen ole.. elämä on kyllä p...aa samaistun kyllä siihen. Sää teet itse päätöksen tietenkin,, mut jos multa kysytään kannattaisko vielä yrittää muutama vuosi ja katsoo jos asiat muuttuu, nuori kun olet? Voithan yrittää myös hakea apua soita vaikka 112 ja kerro tilanteesi niin apu tulee jos kukaan ei välitä, eihän se kaikkia ongelmia ratkaise mutta voi hieman helpata oloa.

• heivaan3456787543

Itse täytän kuukauden päästä 18, ja sama asia pyörii mielessä päivittäin. Mä en kuitenkaan ole edes yrittänyt kertoa kenellekään omasta pahasta olosta. Ei ketään kiinnosta, huomattu on, joten miksi edes yrittäisin. Mietin enää vaan tapaa, jolla lähtisin.

• vanhaäiti

Älkää tappako itseänne! Kevät on tulossa, päivä pitenee, ties mitä seikkailuja kesä tuo tullessaan!
        Itse olen jo vanha, ja lähtö lähenee. Se on surullista. Vaikka elämä ei ole aina ollut ruusuilla tanssimista, se on kuitenkin ollut ainoa elämäni.
        "Elämälle kiitos. Sain siltä paljon."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe