Oon raskaana ja HALUAN abortin mut poikaystävä ei

Nanne1

Eli olen kohta 16vuotias ja huomasin noin viikko sitten että olen raskaana... Kerroin tyhmänä poikaystävälleni joka tykkää lapsista ja tietenkin hänelle iski heti vauvakuume ja hän alkoi suunnitella jo nimeä lapselle ja yhteenmuuttoa. Mutta mä sanoin sille et en aatellu pitää tätä lasta. Se sano että tää lapsi on myös sen ja en saa tehä aborttii jos se ei suostu siihen :o Onks tää totta? Onko mun pakko pitää lapsi mitä mä en halua lainkaan? Haluun vaan elää niinku kaikki muutkin mun ikäset. Oon ihan kusessa ku en tiiä YHTÄÄN mitä teen tän asian kans. Oon ihan varma että mun elämä loppuu sinä päivänä kun ponnistan tän lapsen ulos. Ja turha tulla mua syyttelee ehkäsystä ku oon joka ikinen kerta ku oon seksiä harrastanu nii sanonu et onhan kortsu ja on sanonu että on. Ajattelin just alottaa e-pillereiden käytön.

Mut kertokaa onks mulla oikeus tehdä abortti ilman lapsen isän lupaa?

13

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulukuusikimallus

      hmmm.... en tiedä

    • jeh12

      sinä päätät

    • lapsionihana

      Abortti on murha.
      Vaikka nykyaikana kaunistellaan kaikki.

      Murha kuin murha.

      Pidä se pikkuinen, lapsi on ihana!
      Niin moni nuori äiti saa vauvan.
      Kaikkea hyvää sinulle, vauvallesi ja poikakaverillesi, kyllä te siitä selviätte!

      Älä tee murhaa!

    • myöspoikakaveririlapsi

      Joo, kyllä lapsi on poikakaverisikin lapsi!

      Jos et halua pitää lasta, niin anna isän hoitaa se, tai varmasti löytyy jokin hyvä perhe.
      Mutta älä tee aborttia!

    • huuhaavaroitus

      Aloitus on satua. Melko paljon uskallan luvat, jos Suomesta löytyy teinipoika, joka isäksi kovasti haluaa.

    • pitäistietääkunväittää

      Mistäs tiedät?
      On niitä vastuuntuntoisia teinipoikia vielä! Minun mielestä sinun poikakaveri vaikuttaa tosi söpöltä! Useimmat pojat/miehet ovat heti laistamassa vastuutaan, sinun kaveri on ihan toista tyyliä. Pidä kiinni hänestä ja vauvastasi, teistä tulee varmaan hyvin onnellisia.

      Miksi muka aloittaja tulisi väittämään sellaista, jos ei olisi totta?

    • Kommentoija69

      Poikaystävälläsi ei ole mitään oikeuksia tuohon sikiöön. Abortti. Jos raskaus on vielä aivan alkuvaiheessaan, niin ei voida muusta puhua kuin solumöykystä. Sitten heität poikaystävän mäkeen ja lopetat seksielämän ihan kokonaan ja aloitat vasta sitten, kun voisit alkaa olla riittävän kypsä vanhemmuuteen.

      Ne, jotka ehdottavat lapsen synnyttämistä ja antamista adoptioon, ovat päästään pahasti vialla. Se vasta kammottavaa tilanne olisikin. Melkein yhtä paha juttu olisi joutua penskana vastuuseen lapsesta.

    • höpöhöpömöykylle

      Ne jotka ehdottavat lapsen abortointia ovat päästään ja sydämestään pahasti vialla.

      Ei ole mikään "solumöykky", vaan elävä pieni vauva, ihminen!

      Eikä 16-17 vuotias ole enää "penska" vaan nuori aikuinen.
      Miksi unohdat kertoa siitä onnesta ja ilosta mitä pieni suloinen vauva tuo tullessaan, - että syntyy uusi elämä?

      Katsopa ensi kerralla vaunuissa olevaa pientä lasta, eikö hän ole maailman ihanin olento? Katso äitiä ja isää, jotka hellästi hoitavat tätä pienokaista.
      Mummit ja ukit tulevat olemaan niin onnellisia!

      Tottakai alussa voi tulla sokki, hämmennys ja epävarmuus, kun tilanne on uusi.
      Mutta ei sitä kannata pelästyä, - sama tunne tulee kaikenikäisille.

    • tyytyväisiäjailoisia
      • HulluksiOnMennyt

        Kuinka monen ongelmissa olevan arvelet jääneen mainitsematta?


    • teiniäititselviävät

      Just tälläistähän se on!
      Nää ikuiset pessimistit! Onpa mitä hyvää tahansa kerrottavana, niin heti löytyy vänkääjää. - Ei kai nyt kaikkia voi ruveta haastattelemaan. Voithan poiketa aborttipalstalle, siellä löytyy stooria ja voivotusta. Kun se on vain niin että se abortti on väärin ja se on pienen ihmisalun tappamista.

      Koko tämän iltalehden jutun pointti on että voi olla ihan onnellista ja ihanaa kun saa jo teini-ikäisenä vauvan ja että kyllä pärjää!

      Luehan vielä kerran jutut uudelleen. Niin rohkeita teiniäitejä!

      • HulluksiOnMennyt

        Eikö lähtökohta pitäisi olla, että lapsia hankitaan, kun heidät pystyy elättämään itse? Jos siihen ei kerran teini kykene, lapset kannattaa hankkia myöhemmin!


    • vaalitaanelämää

      Ei oo se lähtökohta ollenkaan.

      Entisaikojen isät ja äidit pystyivät hankkimaan monta lasta ja elättämään heidät, vaikka olivat sata kertaa köyhempiä kuin nykyajan nuoret. Samoin sota-aikana pystyttiin. Ilman heitä ei olisi teitä pullistelijoitakaan olemassa.

      Kauheeta, miksi maailma on mennyt!
      Kaikki mitataan vaan rahassa!

      Tämän pelkästään elintasotuumaitsijan olisi parasta siirtyä tuonne aborttipalstalle. Siellä voitte hehkuttaa ja saatte tukea.

      Siis on tosiaan hulluksi mennyt maailma, jos ei enää saisi edes synnyttää!
      Oikea on nimimerkkisi, hulluksi on teikäläisten maailma mennyt!

      Tämä on teiniäitien- ja isien palsta, ei teiniabortintekijöiden palsta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe