Mutta en ajatuksissani muistanut sitä, kun olin jo viinipullon korkannut.
Se siitä sitten🍷
Eilen piti aloittaa tipaton tammikuu
10
163
Vastaukset
- Patukka-Poika
Tipattoman tammikuun viettämisessä ei muutenkaan ole mitään järkeä. Kokonainen kuukausi pitäisi "hampaat irvessä" olla ilman virkistysjuomaa. Sitten helmikuun alussa juodaan kaksin käsin ja ollaan olevinaan parempia kuin ne jotka eivät tipatonta vietä.
Suurin osa tipattoman tammikuun viettäjistä on viimeistään parin viikon jälkeen jo todella huonolla tuulella koska he eivät ole pystyneet rentoutumaan. Muutenkin tipaton tammikuu kertoo vain siitä, että alkoholista on muodostunut todella iso ongelma. Siksipä tuollaiset typeryydet pitää jättää väliin. - Haukan
Tipaton tammikuu virkistää kehoa ja mieltä. Kokeilkaa♥
- potkijaisiin.valmistautu
2 kuukautta on hyvä juopotteluväli, mutta silloin vedetään tosissaan 1 vuorokausi ja sitten taas 2 kk raitistelua. Tässä ei tosin silloin ole mitään järkeä, jos ei nostele puntteja ja he jotka ei harrasta kuntoilua voivat juoda huoletta joka päivä 17 annosta.
Mitä vittua Hauka jätkä vaan läskinä raitistelee, etkä kuntoile. Mitä järkeä?- Hauka.ei.saa.puukosta
Mistä sinä sen tiedät mitä teen ja mitä en tee?
- Haukan
Mitäs se sulle kuuluu paljonko vietän aikaa palstalla. Tarkoitin lähinnä tuota kuntoilua
- Haukan
Ai ne. Heh... 😂😂 siis ketkä "kaikki" no joo. Nähkööt mitä nähkööt, aivan se ja sama.
Niin...onhan se totta että juopot pitää tipattoman ja sitten ollaan ylpeitä suorituksesta ja koko loppu vuosi imetään viinaa kuin pesusieni. Itsekukin voi päätellä onko siinä järkeä
- Puukko.saa.haukasta
Minä kokeilin joskus ja helmikuussa vedin tietysti tammikuun edestä. Järkeä siinä ei totta tosiaan ole.
- raitis_juoppo
Itse pidin kanssa tipatonta tammikuuta, mutta se loppui jo eilen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 21014753
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m172148Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381853Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes941196- 1171143
- 221090
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30872- 73715
Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80688Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80683