Eilen piti aloittaa tipaton tammikuu

Alkoholisti__

Mutta en ajatuksissani muistanut sitä, kun olin jo viinipullon korkannut.

Se siitä sitten🍷

10

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Patukka-Poika

      Tipattoman tammikuun viettämisessä ei muutenkaan ole mitään järkeä. Kokonainen kuukausi pitäisi "hampaat irvessä" olla ilman virkistysjuomaa. Sitten helmikuun alussa juodaan kaksin käsin ja ollaan olevinaan parempia kuin ne jotka eivät tipatonta vietä.

      Suurin osa tipattoman tammikuun viettäjistä on viimeistään parin viikon jälkeen jo todella huonolla tuulella koska he eivät ole pystyneet rentoutumaan. Muutenkin tipaton tammikuu kertoo vain siitä, että alkoholista on muodostunut todella iso ongelma. Siksipä tuollaiset typeryydet pitää jättää väliin.

    • Haukan

      Tipaton tammikuu virkistää kehoa ja mieltä. Kokeilkaa♥

    • potkijaisiin.valmistautu

      2 kuukautta on hyvä juopotteluväli, mutta silloin vedetään tosissaan 1 vuorokausi ja sitten taas 2 kk raitistelua. Tässä ei tosin silloin ole mitään järkeä, jos ei nostele puntteja ja he jotka ei harrasta kuntoilua voivat juoda huoletta joka päivä 17 annosta.

      Mitä vittua Hauka jätkä vaan läskinä raitistelee, etkä kuntoile. Mitä järkeä?

      • Hauka.ei.saa.puukosta

        Mistä sinä sen tiedät mitä teen ja mitä en tee?


      • Haukan

        Mitäs se sulle kuuluu paljonko vietän aikaa palstalla. Tarkoitin lähinnä tuota kuntoilua


      • Haukan

        Ai ne. Heh... 😂😂 siis ketkä "kaikki" no joo. Nähkööt mitä nähkööt, aivan se ja sama.


    • Niin...onhan se totta että juopot pitää tipattoman ja sitten ollaan ylpeitä suorituksesta ja koko loppu vuosi imetään viinaa kuin pesusieni. Itsekukin voi päätellä onko siinä järkeä

      • Puukko.saa.haukasta

        Minä kokeilin joskus ja helmikuussa vedin tietysti tammikuun edestä. Järkeä siinä ei totta tosiaan ole.


    • raitis_juoppo

      Itse pidin kanssa tipatonta tammikuuta, mutta se loppui jo eilen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe