Vuonna 2016 volsuja ostettiin Suomessa noin 32.500 kpl kun kakkosvalmistaja Toyota sai myytyä noin 13.000 autoa. Huomattavaa oli että Volsua ostettiin noin 2.600 kpl enemmän kuin edellisenä vuonna. Toyota joutui tyytymään vain alle 700 kpl kasvuun.
Volsu repii ylivoimaisessa johdossa taas reilusti lisää hajurakoa. Suomen kansan näyttää mihin se luottaa ja mitä lompakollaan äänestää.
32.450 - VW:n ylivoima kasvaa edelleen
58
417
Vastaukset
- tyhmiä.riittää
Idiootteja vielä löytyy, ihan oma syy että menivät halpaan.
- VW-tyrii
Ylivoima todellakin kasvaa ja VW on entistäkin ylivoimaisemmin kaikista paskin merkki.
- isojalukuja.pieniälukuja
Tojo jää joka vuosi aina vaan kauemmas taakse. Tänä vuonna loppuu Avensiksen valmstus kokonaan ja C-HR ei myy läheskään niin paljon. Karu vuosi 2017 Tojolle.
No, onhan teroilla aina jännitettävää saako Prius Prime 50 myydyn auton rajan rikki. Kun ottaa huomioon kuinka monta esittelyautoa rekisteröidään niin ei kai se mahdotonta ole.
Meinasi unohtua kokonaan, jokohan tänä vuonnna menisi taas yksi GT86 rekisteriin. Viimeiset pari vuotta on ollut hiljaisempaa. - Maailmanmyydyin
VW fanaatikon on hyvä kuitenkin muistaa, että Toyota Corolla on edelleen maailman eniten myyty henkilöauto. Ei siis esim. vw golf.
Ja vielä selvällä erolla.- Loppusuoralla
Palataan tähän asiaan tarkemmin kun globaalit valmistajakohtaiset luvut ovat käytettävissä. Vielä lokakuussa VW oli keulilla...
- Voorti.vaunu
Ford on maailman myydyin.
- kovaaVauhtiaTaantuma
Corolla myy edelleen kehittyvissä maissa, mutta kun luki päivitetyn mallin testin autolehdestä, niin olihan se masentavaa tarinaa. Auto on kuin 80-luvun tasolla, eikä se myy sivistyksessä. Kun laskettiin Auris mukaan, niin saatiin Toyota malli listan kärkeen, vaikka nuo ovat eri malleja.
VW meni muuten kokonaisuutena Toyotan ohi. - Seliseliseli
kovaaVauhtiaTaantuma kirjoitti:
Corolla myy edelleen kehittyvissä maissa, mutta kun luki päivitetyn mallin testin autolehdestä, niin olihan se masentavaa tarinaa. Auto on kuin 80-luvun tasolla, eikä se myy sivistyksessä. Kun laskettiin Auris mukaan, niin saatiin Toyota malli listan kärkeen, vaikka nuo ovat eri malleja.
VW meni muuten kokonaisuutena Toyotan ohi.Toyota-palstan trollipoju yrittää vääntää paskasta kultaa. Se että Vw-konsernin tekeleitä joku vielä ostaa, johtuu puhtaasta tietämättömyydestä tai siitä että joku muu maksaa auton sekä sen ylläpidon. Omalla rahalla ostettavaksi ja ylläpidettäväksi Vw-konsernin tekeleistä ei ole, taloudellisen katastrofin riskit ovat yksinkertaisesti liian suuria.
- Faktat_esiin
Loppusuoralla kirjoitti:
Palataan tähän asiaan tarkemmin kun globaalit valmistajakohtaiset luvut ovat käytettävissä. Vielä lokakuussa VW oli keulilla...
Kauppalehti uutisoi juuri nämä tiedot:
Suosikkimallit vuonna 2016 (sijoitus vuonna 2015):
1. (1.) Toyota Corolla/Auris 1,1 miljoonaa
2. (3.) Ford F-150 707 000
3. (6.) Hyundai Elantra/i30 652 000
4. (9.) Chevrolet Silverado 648 000
5. (2.) VW Golf 599 000
6. (-) Wuling Hong Guang (SAIC) 593 000
7. (-) VW Lavida 545 000
8. (-) Toyota Hilux/Vigo 482 000
9. (-) Buick Excelle 460 000
10. (5.) Toyota Camry 446 000
Lähde: PricewaterhouseCoopers (PwC) - tiedettiinhäntokituojo
Seliseliseli kirjoitti:
Toyota-palstan trollipoju yrittää vääntää paskasta kultaa. Se että Vw-konsernin tekeleitä joku vielä ostaa, johtuu puhtaasta tietämättömyydestä tai siitä että joku muu maksaa auton sekä sen ylläpidon. Omalla rahalla ostettavaksi ja ylläpidettäväksi Vw-konsernin tekeleistä ei ole, taloudellisen katastrofin riskit ovat yksinkertaisesti liian suuria.
Hahhahhaa. "Taloudellisen katastrofin riskit liian suuret". Yhden auton vuoksi, tässä oli oikea ja aito TUHNUTERO. Sen talous menee katastrofiin yhden auton oston vuoksi. Tässö se tuli oikein tuhnun suusta sanottuna, tuhnuilijat ajelevat tuhnuilla sen vuoksi, koska muuhun heillä ei ole varaa.
- ZKODA
toyota on maailman myydyin auto vuonna 2016 kuten oli myös vuonna 2015. se on vaan fakta poijjjjaaaaat. ja siis korostetaan vielä että ylivoimaisesti myydyin!!!! esim wv vasta sijalla 5 :D
- ei.noin
Ei pidä paikkaansa.
- Vituiksmenitaas
Tämä käkikello sekoittaa tahallaan malli- ja valmistajakohtaisen tilaston.
Tollo.
- Novoivoi
Joskus totuus sattuu ja sitä on vaikea uskoa!
- se.se.seko
Volkswagen = halpa = romu
- hööh
Tuo myynnin määrä ei johdu vokkelon erinomaisuudesta eikä kansan viisaudesta, vaan siitä suuresta tyhmyydestä ja joukkokurista johon suurinosa meistä on tottunut. Ettekö jo ole oppineet noitten saksalaisten huijauksista vai pitääkö höhlien kerta toisensa jälkeen astua paskaan uudelleen ja uudelleen.
- viisaat.ostavat
"Suomalainen diplomi-insinööri luottaa saksalaiseen auto-osaamiseen. Tekniikka&Talous-lehden selvityksen mukaan suomalaisten diplomi-insinöörien yleisimmät automallit ovat Volkswagen Golf, Volkswagen Passat ja Skoda Octavia.
Näillä autoilla ajaa noin joka seitsemän diplomi-insinööri. Insinöörien suosikkiautot ovat melkein samat kuin Suomen yleisimmät automallit. Ainoa poikkeus on listan kuudes sija, Audi A4.
Näyttävänä pidetty Audi on erityisesti nuorempien diplomi-insinöörien suosiossa. Saksalaismerkki on vuoden 1970 jälkeen syntyneiden pääkaupunkiseudulla asuvien insinöörien toiseksi suosituin auto.
Kokonaisuudessaan suomalaisinsinöörien automaku on ”pröystäilyä kaihtava ja teknisesti varman päälle ottava”, Tekniikka&Talous kirjoittaa.
Selvityksen tiedot ovat peräisin Tekniikan akateemisten ja Liikenteen turvallisuusvirasto Trafin rekistereistä.
Selvityksessä oli mukana reilut 44 000 diplomi-insinööriä, tekniikan lisensiaattia ja tohtoria."
http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000001784914.html
Kun ymmärtää tekniikan päälle valinta osuu ussein VW-konsernin autoon. - TigerTank
Noin puhuu riisikuppimies joka ei autoista ymmärrä. VW:n ostavat juuri sellaiset jotka arvostavat nimenomaan auton ominaisuuksia. Suorituskykyä, ergonomiaa, tilaa, ajo-ominaisuuksia.
Käypä koeajamassa Volsu niin eron huomaat varmasti.
Saksalainen on aina ollut konetekniikan huipulla. - ei.ikinä.riisiä.enää
Riisikupin ostaa hölmö.
- Nuoret_
viisaat.ostavat kirjoitti:
"Suomalainen diplomi-insinööri luottaa saksalaiseen auto-osaamiseen. Tekniikka&Talous-lehden selvityksen mukaan suomalaisten diplomi-insinöörien yleisimmät automallit ovat Volkswagen Golf, Volkswagen Passat ja Skoda Octavia.
Näillä autoilla ajaa noin joka seitsemän diplomi-insinööri. Insinöörien suosikkiautot ovat melkein samat kuin Suomen yleisimmät automallit. Ainoa poikkeus on listan kuudes sija, Audi A4.
Näyttävänä pidetty Audi on erityisesti nuorempien diplomi-insinöörien suosiossa. Saksalaismerkki on vuoden 1970 jälkeen syntyneiden pääkaupunkiseudulla asuvien insinöörien toiseksi suosituin auto.
Kokonaisuudessaan suomalaisinsinöörien automaku on ”pröystäilyä kaihtava ja teknisesti varman päälle ottava”, Tekniikka&Talous kirjoittaa.
Selvityksen tiedot ovat peräisin Tekniikan akateemisten ja Liikenteen turvallisuusvirasto Trafin rekistereistä.
Selvityksessä oli mukana reilut 44 000 diplomi-insinööriä, tekniikan lisensiaattia ja tohtoria."
http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000001784914.html
Kun ymmärtää tekniikan päälle valinta osuu ussein VW-konsernin autoon.pääkaupunkiseudulla asuvat NUORET diplomi-insinöörit ovat sitä joukkoa joka ei ole ollut missään kosketuksessa todelliseen elämään . Ylioppilastutkinto ja siitä suoraan Teknilliseen Korkeakouluun ilman että saa mitään kokemusta oikeasta työelämästä tai että osaa mitään omilla käsillään tehdä. Ei ole ihme että menevät halpaan ja tärkeintä auton ostossa on ns. "laatuvaikutelma" jolla ei ole mitään tekemistä auton todellisen laadun kanssa. Pojat oppivat kun vanhenevat ja taitaa Audin osuus vähentyä oleellisesti kokeneempien autoilijoiden keskuudessa.
- JAguar1234
Miksi volkkari mainitaan autona? Sehän on jätesangon näköinen eli muovinen perunasäkkikankaalla verhoitus laatikko ja kaukana autoista. Ei ihme ettei SUomessa kauppa käy millään tuotteella kun insinöörit on yhtä hajuttomia kuin volkkari.
- rutto.vw
Yleensä tyhmät ei kuuntele fiksuja ja oppivat kantapään kautta, volkkarin tai audin ostaa vain tyhmä, fiksu karttaa kuin ruttoa.
- viisaiden.valinta
Tymä ostaa Tohjon, viisas saksalaisen:
"Suomalainen diplomi-insinööri luottaa saksalaiseen auto-osaamiseen. Tekniikka&Talous-lehden selvityksen mukaan suomalaisten diplomi-insinöörien yleisimmät automallit ovat Volkswagen Golf, Volkswagen Passat ja Skoda Octavia.
Näillä autoilla ajaa noin joka seitsemän diplomi-insinööri. Insinöörien suosikkiautot ovat melkein samat kuin Suomen yleisimmät automallit. Ainoa poikkeus on listan kuudes sija, Audi A4.
Näyttävänä pidetty Audi on erityisesti nuorempien diplomi-insinöörien suosiossa. Saksalaismerkki on vuoden 1970 jälkeen syntyneiden pääkaupunkiseudulla asuvien insinöörien toiseksi suosituin auto.
Kokonaisuudessaan suomalaisinsinöörien automaku on ”pröystäilyä kaihtava ja teknisesti varman päälle ottava”, Tekniikka&Talous kirjoittaa.
Selvityksen tiedot ovat peräisin Tekniikan akateemisten ja Liikenteen turvallisuusvirasto Trafin rekistereistä.
Selvityksessä oli mukana reilut 44 000 diplomi-insinööriä, tekniikan lisensiaattia ja tohtoria."
http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000001784914.html
Kun ymmärtää tekniikan päälle valinta osuu ussein VW-konsernin autoon.
- Denmarkki
Kuinkas Tanskassa?
- JukkisPukkis99
juuri näin. tarvitaan todellista insinööritietoutta kun wv konsernin sötöstyksissä alkaa vikavalot vilkkumaan jo vähän ajettunakin ja korjaamot käy tutuksi. ei muuten diplomi insinöörikään tajua aina sitä vikojen määrää mitä wv konsernin sötöstyksissä on. onneksi toyota on ylivoimaisen myydyin auto markkinoilla kuten ollut jo monta vuotta :)
- tane46
Toyotien kilometrikesto on heikko mutta nopea se on ruostumaan. Eikä kauppa käy.
- osta.ja.kadu.vw
Eikös tämä ole autopalsta, miksi tänne on avattu volkswagen keskustelu toyotista, kumpikin ovat köyhien työläisten kulukuvälineitä joita ei autoiksi voi kutsua, ryömivät romut sopisi paremmin kuvaamaan mistä on kyse. Öljyn kanssa jos tykkää läträtä ja huoltohallissa viihtyy niin ostaa ilman muuta volkkarin, tuon maailman monivikaisimman auton. Jos jokin vika puuttuu niin faceliftissä tai määräaikaishuollossa se lisätään.
- Ostajan.mielipide
Suomalaisista melkein 90 %:a ostaa jonkin muun merkin kuin VW:n. Ovat tulleet järkiinsä. Eivät ota riskiä huijatuksi tulemisesta ja kaiken maailman suunnitteluvirheistä ja ala-arvoisesta laadusta jota pitää omaan piikkiin paikkailla omilla rahoilla. Ostettujen testivoittojen perässä ei kannata juosta pettämässä itseään.
- ylivoima.jatkui
VW-konsernin osuus Suomen henkilöautomyynnistä v. 2016 oli 27.7 %. Noin 2.5 kertaa enemmän kuin minkään muun valmistajan. Näin kansa valitsi.
- vw.ominaisuudet
Suomen suurin romukauppa, ei romukaupassa mitään vikaa ole, romuissa viat ei haittaa, ne on ominaisuuksia.
- VW.jyrää
Aika nappikauppiaita ovat muut Volsun rinnalla. Volsun tekemän auton valitsee useampi kuluttaja kuin Tojo, Opel ja Ford pystyvät yhdessä myymään.
Kuningas on kuningas. - kauppa.käy
VW.jyrää kirjoitti:
Aika nappikauppiaita ovat muut Volsun rinnalla. Volsun tekemän auton valitsee useampi kuluttaja kuin Tojo, Opel ja Ford pystyvät yhdessä myymään.
Kuningas on kuningas.Näin. Jos isompia ongelmia olisi (muualla kuin trollin päässä) ei kauppa kävisi.
- germanengineeringg
kauppa.käy kirjoitti:
Näin. Jos isompia ongelmia olisi (muualla kuin trollin päässä) ei kauppa kävisi.
TSI-DSG valtakausi on kestänyt jo yli vuosikymmenen. Joka vuosi niitä myydään enemmän kuin edellisenä. Vahva merkki siitä VW:llä homma toimii. Paskaa myymällä voisi pärjätä 3-5 vuotta, sitten tulisi noutaja niinkuin Opelille. VW vain lisää tahtia.
Saksalainen osaa tehdä auton. - Tsi.ongelmakausi
ylivoima.jatkui kirjoitti:
VW-konsernin osuus Suomen henkilöautomyynnistä v. 2016 oli 27.7 %. Noin 2.5 kertaa enemmän kuin minkään muun valmistajan. Näin kansa valitsi.
Se on konsernin koko myynti, mutta ei Volkkarin, joka on vain hiukan toistakymmentä prosenttia. Toyota on kuitenkin koko Suomen yleisin auto, jos sillä nyt on jotain merkitystä. Kertoo kyllä jostakin.
- uusipoloilija
ylivoima.jatkui kirjoitti:
VW-konsernin osuus Suomen henkilöautomyynnistä v. 2016 oli 27.7 %. Noin 2.5 kertaa enemmän kuin minkään muun valmistajan. Näin kansa valitsi.
Ei konsernin osuus ollut 27,7 prosenttia, vaan 27,6 prosenttia.
- tarkkuutta_tero
uusipoloilija kirjoitti:
Ei konsernin osuus ollut 27,7 prosenttia, vaan 27,6 prosenttia.
Muuttaako 1 promille jotenkin tuota asetelmaa?
27.7% on oikea markkinaosuus kun ei unohda Poschea pois. Se unohtamalla osuudeksi tulee 27,6%.
http://www.autoalantiedotuskeskus.fi/files/1616/Joulukuu_2016.xlsx - uusipoloilija
tarkkuutta_tero kirjoitti:
Muuttaako 1 promille jotenkin tuota asetelmaa?
27.7% on oikea markkinaosuus kun ei unohda Poschea pois. Se unohtamalla osuudeksi tulee 27,6%.
http://www.autoalantiedotuskeskus.fi/files/1616/Joulukuu_2016.xlsxEi asetelma muutu, enkä sitä väittänyt, tarkensin vain.
En unohtanut Porschea, vaan sinä olet tehnyt sen virheen, että olet ynnäillyt näitä prosenttiosuuksia yhteen, vaikka ne ovat pyöristettyjä lukuja. Oikean luvun 27,6 % saa laskemalla ensin yhteen rekisteröidyt konsernin autojen määrät, ja sitten vasta laskemalla summan osuuden kokonaispotista. Aivan lopuksi vasta pyöristetään.
Linkistäsi ei muuten ollut asiassa mitään hyötyä.
- ruotsi-lista
Här är Sveriges tio mest sålda bilar 2016, och hur många exemplar som har sålts:
1.Volkswagen Golf: 22 084
2.Volvo 70/90-serie: 21 321
3.Volvo S/V60: 16 755
4.Volvo XC60: 16 266
5.Volkswagen Passat: 15 716
6. Volvo V40N: 12 691
7. Toyota Auris: 7 423
8. Volkswagen Polo: 7 091
9. Kia Cee’d: 6 778
10. Skoda Octavia: 5 889
Och de tio mest sålda supermiljöbilarna:
1. Volkswagen Passat GTE: 3 804
2. Mitsubishi Outlander PHE: 1 819
3. Volvo V60 laddhybrid: 1 239
4. Volvo XC90 T8: 983
5. Tesla Model S: 837
6. Nissan Leaf: 836
7. BMW 330E: 615
8. Volkswagen Golf GTE: 440
9. Renault Zoe: 418
10.Tesla Model X: 288- EuroIntegraatio
Nämä maakohtaiset listat näyttävät selkeästi että mitä korkeampi elintaso, sitä vähemmän Tojoja. Suomessa korkea autoverotus ja syrjäkylien tero-lahkot aiheuttavat poikeeavan Toyota-kuplan täällä Suomessa. Tosin sekin on viimevuosina tasoittunut paljon pahimmista ajoistaan ja hiipuu pikkuhiljaa pois kaupungistumisen myötä. Suomi lähestyy muuta Eurooppaa.
- 2xoctavia
wolslksvaakkenia joutuu ostamaan 3 kappaletta vuodessa kun eivät kestä, Toyotalla ajetaan 30 vuotta ennen romutusta, oliskohan siinä selitys woslksvaakkenin myyntiin????????
- osta.opel
Näin on. Myynnit sakkaa ja täällä myyjät pyrkii estämään totuuden julkaisut, todella vakuuttavaa toimintaa, mikään muu firma ei joudu lastuaan puolustelemaan kuin vw, sikapaskaa laatua ei kannata ostaa, rahat ja terveys menee. Osta Opel ja elämä hymyilee.
- voivideskoda
Onko laatuaudikin VW?
- Eikestävolsut
Auto Bild julkaisi juuri TUV.n eri ikäryhmien parhaiten katsastuksissa menestyvien automallien listan. (Iltasanomat 4.1-17)
Porche 911 oli vähävikaisimpia. (Marginaaliauto suomessa).
Muuten siellä oli eri ikäisissä japsit/Toyotat/Hondat/Mazdat hyvin edustettuina. Taas todiste japsien paremmasta ladusta.
Ja 1 ainoa VW Golf oli jossain sijalla6 8-9v. autoissa. Muuten volsu loisti näissä listoissa poissaolollaan. Että se siitä vikawagenin kestävyydestä taas kerran. - 426HEMI
juuri näin. wv konsernin kiikkeröiset tippuu heti listalta pois kun aletaan puhumaan auton kilometri kestävyydestä. uusimmassa saksalaisten tekemässä kestävyys tutkimuksessa ei enää wv konsernin vikapesäkkeitä näy eikä mitään itäkippo skeida ostaviat kiikkua. eivät vaan kestä ajoa, sehän on tunnetusti tosi asia. wv/skoota liukuhihnan päästä pitäisi olla suora yhteys jätelavalle,ei niitä kikottimia pitäisi liikenteeseen päästää kun variksetkin nauraa :D
- röhönaurua
A-katsastuksen kilometrikestävyystaulukko osoitti kolmen VW-konsernin tuotteen kuuluvan kuuden parhaiten kilometrejä kestävän automerkin joukkoon. Toyota oli keskiarvon ala-puolella, kuten odottaa saattoi.
- itkee.hän.vesi.pää
röhönaurua kirjoitti:
A-katsastuksen kilometrikestävyystaulukko osoitti kolmen VW-konsernin tuotteen kuuluvan kuuden parhaiten kilometrejä kestävän automerkin joukkoon. Toyota oli keskiarvon ala-puolella, kuten odottaa saattoi.
VW suomen korjatuin auto, röhösurua
V w trolli tuntee olevansa elossa kun kinastelee netissä, puolustaa automerkkiä josta näkee unta, aamulla mopolla hakee lisää keppanaa. Netin ikävin lieveilmiö on häiriköt keskustelupalstoilla, ne on tyyppejä jotka ei pysty päteen Tasasella, piilosta huudellaan valheita vaikka omaa kokemusta ei löydy??? Vittu miten tyhmiä ihmisiä suomessa sikiää, vesipäitä.
Volkswagen on oikeasti paskaa. - höhöhöhööö
itkee.hän.vesi.pää kirjoitti:
VW suomen korjatuin auto, röhösurua
V w trolli tuntee olevansa elossa kun kinastelee netissä, puolustaa automerkkiä josta näkee unta, aamulla mopolla hakee lisää keppanaa. Netin ikävin lieveilmiö on häiriköt keskustelupalstoilla, ne on tyyppejä jotka ei pysty päteen Tasasella, piilosta huudellaan valheita vaikka omaa kokemusta ei löydy??? Vittu miten tyhmiä ihmisiä suomessa sikiää, vesipäitä.
Volkswagen on oikeasti paskaa.Sinun kalju pääsi on täynnä paskaa, vajakki!
- kesko.notkahti
Tämä se on ylivoimaa vailla vertaa
Nyt on Volkswagenin sijoittajat menettäneet valtavat omaisuudet kun volkkarin arvo on romahtanut. Suomen tuulipukukansa ei tietenkään lue näitä suomen lehdistä koska suomen lehdet omistaa Kesko, on se luojan lykky että VV Auto on Keskon omistama, on "sijoittajat" turvassa. Asiakkaita saa kusettaa minkä kerkee, mutta suomalaiset sijoittajat pidetään tyytyväisinä ei kerrota totuutta kansalle
http://www.reuters.com/article/us-volkswagen-emissions-idUSKBN14P01R
- voittajaneväillämennään
Tänä vuonnahan tuhnuilijoilta repeää perse. Volkswagen tulee ylittämään kaikki aikaisemmat myyntikäyränsä, sekä testivoittojen sarjan.
Oikein huvittaa, kun itähalpisautoilla ajelevat tuhnuilijat yrittää sönköttää jotain päästövahingosta väliin, eivätkä tajua, että se kortti meni jo, ja siivitti saksalaisen premiumin sellaiseen lentoon, että tuhnuilijoita hirvittää. - tietäähännää
Oikeastaan noi pelkät myyntimääräthän ei kerro auton paremmuudesta. Mutta kun tämän konsernin autot voittavat miltei kaikki testit, tai ainakin ovat kärkisijoilla, joihin osallistuvat, niin eihän siinä ole kahta sanaa. Tuhnu yrittää sönköttää jotain väliin sellaisen auton omistajana, joka ei tietääkseni ole voittanut yhtäkään merkittävää testiä, eikä todellakaan sitä ansaitsekaan. Olen avensiksella jonkun verran ajanut, eikä siitä voi puhua samana päivänä esim. Passatin kanssa.
- Loistavaavoittokulkua
Juurikin näin, hyvin kiteytetty.
- ww.jyrää
Ihmiset ovat äänestäneet lompakollaan ja tulokset ovat nähtävissä.
- saksalaistapremiumia
Kaikki maailman ihmiset ovat tulleet järkiinsä, haluavat vain parasta.
- Ladanististi
Ladaakin myyntiin aikoinaan paljon, eikä se hyvä auto ollut.
- romu.kauppa.rules.vw
VV Auto suomen suurin romuauto kauppa,
Aika harvoilla on varaa kunnon autoihin ja menevät ostamaan volkkarin ja katuvat että pihistivät eivätkä ostaneet heti kunnon autoa, sääli. - kokenutladanjatojon
Jumalauta, kyllä Lada oli ainakin parempi, kuin kymmenen tojotaa. Ei se edes ruostunut, kuten tojo.
- Voitokasjälleen
Tänä vuonna suosio eikun kasvaa. Premiumilla on upea ajella.
- taasvoittajalla
Kyllä tuhnuteroilla verenpaineet nousee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"
Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota3322858Vernu Vasunta
On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?1052140En kelpaa sinulle
Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v1201620Taidat vanhempi nainen
Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin731154- 711032
- 61993
Voi nainen...
Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi41950Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa
Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.148924Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle
Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj290842- 40754