Miten halvimmillaan Turkkiin lomalle?

Halvimmillaa

Ens syksyn lomareissua suunnitellaan 2henkiläö 2vko all inclusive halutaan.

Matkatoimistot n. 2500e-2800e
Lennot ja hotellit erikseen tilattuna.
Lennot n. 500e.
Hotellit n. 2200e.
Eli aika samat hinnat ottaako pakettimatkan vai pelkät lennot/hotellit.

Onko kokeneimmalla vinkkejä miten pääsee halvimmalla,äkkilähtö ei käy koska haluamme varata matkan keväällä viimeistään.

Vai onko iha tuuria millo pääsee halvimmillaan.

Kiitos.

45

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saahalvemmalla

      Esim. 9.9 2017 2 henkilöä 2 viikkoa all in Grand Attila yhteensä 1278 euroa . Viime syksynä olin ko. hotelissa ja oli ihan hyvä hinta laatu suhde. Silloin saimme äkkimatkan ja all in 199 euroa aikuiselta ja kahdelta viikolta.

    • Kiittiii

      Kiitti
      Varasitko mitä kautta?

      • saahalvemmalla

        Nuo matkat on Deturin jota olen nyt kymmenkunta vuotta käyttänyt. Muutkin matkatoimistot on tuttuja ja kaikilla hyvin palvelut pelanneet. Varmaan monella mielipiteitä eri matkanjärjestäjistä, mutta minun reissut mennyt mukavasti. Nyt Grand Attilaan huhti toukokuun vaihteessa kahdeksi viikkoa ja all in.


      • eideturia

        Kuka helvetti matkaa ylihinnoitetulla deturilla, vkon matkakin on typerien lentoaikojen takia vain 6 pvää.


        Ei ikinä deturia !


      • kaksiviikkoa

        täällä keskusteltu kahden viikon matkoista


      • urpo233
        kaksiviikkoa kirjoitti:

        täällä keskusteltu kahden viikon matkoista

        Aika huono yritys viisastella idiootti. kuvitteletko että vkon ja 2 vkon lennot lähtee helsingistä tai muualta eri aikaan ????

        2 vkoa on silloin 13pvää, miten urpoa porukkaa täällä oikein on


      • eideturia
        urpo233 kirjoitti:

        Aika huono yritys viisastella idiootti. kuvitteletko että vkon ja 2 vkon lennot lähtee helsingistä tai muualta eri aikaan ????

        2 vkoa on silloin 13pvää, miten urpoa porukkaa täällä oikein on

        Et taida olla sitä terävintä kärkeä?


    • YL12

      Matkatoimistoja ei kannata käyttää, itse varaamalla pääsee halvimmalla. 10v. ollaan käyty lokakuussa syyslomalla eripuolella antalyan rannikkoa ja aina 5 tähden all. inc hotellissa. esim viime syksynä Side:ssä 2 aikuista 2 lasta 1800e lentoineen/10vrk. Hotellit/lennot varaan erikseen nettistä ja lentokenttäkuljetuksen privataksilla 50-80e menopaluu hotellille. Ollaan lennetty suoraan Finnairilla ta Turkish Airlanesilla Istambulin kautta. Suosittelen!! Matkatoimistot vetävät kovan siivun välistä!

      • mukaviamatkoja

        Lentomatkat kestää huomattavasti pitempään istanbulin kautta. Suorat lennot huomattavasti mukavampia. Jokainen kuitenkin tyylillään ja tuossa missä mainittiin tuo esimerkki 2 vko 2 henkilöä all in on hinnaltaan ihan kohtuullinen. Muutama lento aikoinaan kun lapset oli pieniä tehtiin istanbulin kautta ja me koettiin se liian raskaaksi.


      • tyhmämaksaaliikaa

        Kohtuullinen oletko hieman tyhmä (ei pahalla ) mikäs siinä jos on rahaa, 2vkon loman allincllusivella saa 1000e-2500e riippuen hotellista 3-5 tähteä, eli siis lennot hotelli allinclusivella saa alkaen 1000e 2hlö 2vkoa !!

        Kun tietää paikat mistä varata ja vieläpä suoralla lennolla !


      • YL12
        mukaviamatkoja kirjoitti:

        Lentomatkat kestää huomattavasti pitempään istanbulin kautta. Suorat lennot huomattavasti mukavampia. Jokainen kuitenkin tyylillään ja tuossa missä mainittiin tuo esimerkki 2 vko 2 henkilöä all in on hinnaltaan ihan kohtuullinen. Muutama lento aikoinaan kun lapset oli pieniä tehtiin istanbulin kautta ja me koettiin se liian raskaaksi.

        No joo, tietysti suoralento Finairilla nopein 3t.50min ja Istambulin kautta päivälennolla 6t5min vaihdon kanssa ei oo meille ainakaan ongelma ja yleensä tuo finnairin lento on yölento jota me ei lasten kanssa taas haluta...ja todellakin hotellit ollu tuhon hintaan huipputason all in. hotelleja joita ei suomalaisten matkatoimistojen valikoimiste edes löydy, lisäksi me halutaan olla se 10vrk jota matkatoimistot ei myy...Paikat ollu Belekisä, Sidessä ja Lara beach...Alanyaan ei mennä koska siellä ei ole hyvälaatuisia hotelleja


      • yksesimerkki
        tyhmämaksaaliikaa kirjoitti:

        Kohtuullinen oletko hieman tyhmä (ei pahalla ) mikäs siinä jos on rahaa, 2vkon loman allincllusivella saa 1000e-2500e riippuen hotellista 3-5 tähteä, eli siis lennot hotelli allinclusivella saa alkaen 1000e 2hlö 2vkoa !!

        Kun tietää paikat mistä varata ja vieläpä suoralla lennolla !

        ensimmäinen kommentoija laittoi esimerkin eikä kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja


    • Vaihtoehtoja

      Kiitoksia.
      Minkalainen detur on matkanjärjestäjänä?
      Ainaki niillä halvimmat matkat.
      Suorilla lennoilla halutaan mennä.
      Tuo hotelli jota katsottii.
      Finnair suorat lennot 480e.
      Hotelli 1900e.
      Detur sama paketti 2600e.
      Muutaman satasen ero.

      • mukaviamatkoja

        Omat kokemukse Deturista ihan hyvät. Toki täytyy myöntä, että muita palveluja heiltä en ole tavinnut kuin tuon matkustusvaiheen vaikka useasti Deturin kautta matkani olen tehnyt. En osaa kertoa esim kohteen retkistä ja muista palvelista Deturin suhteen. Omatoimisesti aina mennyt. Varmaan joku osaa kommentoida paremmin Deturia matkanjärjestäjänä.


    • mikähotelli

      Mihin hotelliin aloittaja on suunnitellut majoittuvansa.

    • Flooraaa

      Olemme suunnitellu menevämme sentido flora garden kizlot https://www.google.fi/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.tjareborg.fi/turkki/side/sentido-flora-garden/kuvia&ved=0ahUKEwjWrYT29KXRAhWC1ywKHasnBAQQFgg4MAI&usg=AFQjCNE_j0C26ZNy2kjrURVrc1UtDYYQbw&sig2=K1g8oCaz2S3Bi1hQLJaNkA

      Joku saattaa viilata pilkkua ei ole iha alanyassa on 40km Alanyasta Manavgattiin päin mut aattelin tältä foorumilta saa vastauksia.

      Onko Detur mite toimiva lentojen ja hotellin osalta,muita palveluja emme tarvitse.

      • mukaviamatkoja

        Corendon lentoyhtiötä käyttävät ja minun kohdalla kaikki mennyt mukavasti. Samoin kun hotellin palvelut pellanneet. Onhan tietenkin hotelleissa, niiden palvelutasossa ja henkilökunnissa eroja. Olipa matkanjärjestäjä kuka tahansa.


      • mukaviamatkoja

        Hienot puitteet hotelissa.


      • oliskoparempijäädäkotia

        Ei ees tarvitse viisastella,vaan pitää olla tyhmä ellei osaa lukea tuohan on SIDESSÄ !


    • 10vTurkissa

      Hoh hoijaa, taitaa olla luetun ymmärtämisessä vikaa. Kizlotissa hotelli sijaitsee.

      • Reppanahuora

      • eideturia

      • alanyahuorako
        eideturia kirjoitti:

        Taidat olla vajaa?

        Peräkammarin liisako se siellä itkee 100kg kynittypoikatukka, läväreitä viskikurkku, ruma rekkalesbo alanya huora ???


      • Reppanahuora

        Kuvasitko itsesi?


      • isästurkkilainen
        alanyahuorako kirjoitti:

        Peräkammarin liisako se siellä itkee 100kg kynittypoikatukka, läväreitä viskikurkku, ruma rekkalesbo alanya huora ???

        eideturia: Olipa taas vaihteeksi naurettavan paska kirjoitus sinulta. Keksi välillä jotain parempaa ja ei sun tarvi kuvailla äitiäs meille.


    • jossainkuitenkin

      Näyttäs tuo hotelli olevan Manavgatin postinumerolla.
      :Kizilot Mevkii, Manavgat 07600.

    • ILoveKleopatraBeachHotel

      Alanyassa kannattaa ehdottomasti majoittua Kleopatra Beach hotelliin.
      Ainakin siinä tapauksessa, jos tykkää hotellihuoneista jotka homeessa ja äänieristys niin laadukas et nukkua pitää korvatulpat päässä.
      Hotellin omassa kuntosalissa kaikki laitteet epäkunnossa, mut mitäpä väliä silläkään...eipähän tule ainakaan hiki kuntoillessa.

    • 15kertaaturkissa

      Hoh hoh hoijaa, on täällä yksinkertaista porukkaa, tajutkaa nyt että manavgat on osa sideä ei alanyaa, sama kuin heittäisi että oba sijaitsee antalyassa vaikka sijaitsee alanyassa. Käykää nyt enemmän kuin kerran turkissa ennen kuin olette niin "tärkeää"

      • eioleosa

        Manavgat ei kuulu Sideen vaikka ihan vierekkäin ovatkin. Manavgat on ihan oma kaupunkinsa ja akueensa.


      • piirikuntia

        Näin on. Side ja Manavgat ovat ihan omia piirikuntia.


    • Tuuriii

      Täällä on taas paikalla kaikki lapset kinastelee missä mikäkin sijaitsee eikä ymmärrä vastata aloittelijan kysymykseen.

      Hinta on tuurista kiinni,kannattaa selata paljon eri paikoista esim. Momondo,booking,triwako jnee...

      Ja verrata matkanjärjestäjien hintoihin

    • Kyttääjähalpis

      Vaikka et halua kytätä, niin lopulta kyse on lennoista. Hotelleja ja huoneistohotelleja on tarjolla aina runsaasti.
      Kyttäämällä voi löytää suoran lennon matkanjärjestäjien pelkistä lennoista. Säästyy aikaa ja hintakin voi olla kohdallaan.

    • Ommmmm

      FACTAA! Me ei lomailla Alanyassa! Mutta surrasuramum! Rakastetaan Marmarista! Ja jokainenhan nyt tietää sen,että Turkin matkailu on hiipunut! Kiitos median! (ei ole sen turvattomampi paikka kuin Rhodos) Mutta me lennetään Turkish airlines.la Helsingistä Istanbuliin. Ja Istanbulista Dalamaniin...ja päin vastoin paluumatkalla. Lennot maksoi meiltä 6.lta henkilöltä alle 2000 e! Varattiin ticket .fi kautta! Ja kuulkaas kaikki on niinkuin pitää...Lentoliput on e-lippuina ja ne on jo tulostettavissa! Hotelli varattiin kanssa ! 6.henkiklöä 2 viikkoa! Alle 400 e! Eikä mikään rupunen paikka! (meillä oli onni,että paikallinen kaveri oli kylässä ja tiesi hotellin) Jos tahtoo matkustaa edullisesti ja omaa seikkailu henkeä,niin eikun etsimään netistä halpoja lentoja! Viime kesänä olin tyttäreni kanssa viikon ko paikassa,siis ihan kahdestaan ja olins äkkilähtö.....mutta hintaa tuli 1000 e....plus siihen päälle hotellin ilmastointi....lentokenttäkuljetukset,ateriat finskin koneessa jne.....
      Ja kaiken hyvän lisäksi Turkish airlines lennoilla on 30 kg matkatavaroita. (mikä finskien lomalennoilla on 23 kg) Sen hyvän päälle on all in clusin...eli sapuskat ja juotavat kuuluu hintaan! Ja ne koneet on aika makeita ja moderneja. Meillä menomatkalla on 1.5 odotus ja tulo matkalla 2h.n odotus lentojen välillä!
      Mutta jos yhtään seikkailumieltä omaa ja alkeellisen englannin kielitaidon niin kannattaa itse räätälöidä oma matka! Meidän koko poppoon matka olis halvimillaan maksanut yli 4000 e,huonossa hotellissa,heinäkuussa.....(pahimpaan aikaan,jolloin lämpötila on parhaillaan yli 40 astetta,ei päivisin paljo liikuta)

      • tottako1111

        Miten matkavakuutus jos olette ottaneet matkane ostamisen yhteydessä,,,, Kattaako myös Turkkiin suuntautuvia lomia? Kuulin huhuja että tekevät poikkeuksen Turkin kohdalla mutta en ole ottanut selvää vielä itse.


      • voivoiylihintaa

        Ei luoja kuinka tää kaveri kehtaa edes hehkuttaa lippujen hintaa eli 2000e 6hlö, sehän tekee 330e lärvi, ei todellakaan ole halpa koska kyse no vielä välilaskullisesta lennosta, no ei voi vaatia jos ei enempää ole matkaillu :D


      • onpakuuma

        vio luoja vai ei päivisin liikuta, mikä ihmeen kuumuus tuo 40 c on ? oletko ollut kesällä hurgahadassa siellä 40-46 c kesällä ja joo ihan normaalisti liikuttiin, olihan tuo hiukan lämmin, tosin jos omaa ylipainoa ja muutenki olo muoto on sohvalla makaava makkara niin ei mikään ihme ettei jaksa liikkua :D


      • ommmmm
        voivoiylihintaa kirjoitti:

        Ei luoja kuinka tää kaveri kehtaa edes hehkuttaa lippujen hintaa eli 2000e 6hlö, sehän tekee 330e lärvi, ei todellakaan ole halpa koska kyse no vielä välilaskullisesta lennosta, no ei voi vaatia jos ei enempää ole matkaillu :D

        No hinta alle 2000 menopaluu kuudelta henkilöltä! On kallis tai ei...Mutta mielestäni halpa! Ja laadukas lentoyhtiö....ei mikään Finskin ylihinnoiteltu istu polvet suussa ,ota drinksu,maksa 5 e. Eikä etenkään tartte kattoa niitä hapannaamoja,mitä viimevuosina on valitettavasti ollut finskin koneissa lentoemoina! Ja matkailu on ihan tuttua juttua! Saan olla etuoikeutettu tälläseksi köyhäksi duunariksi,että näinkin usein pääsen matkustelemaan ) Eikä turkki siis ole laisinkaan ainoa maa ,johon ollaan päästy tutustumaan,mutta siihen ollaan vaan vehreytensä ja kauneutensa vuoksi ihastuttu! Ja joo kauneus on katsjan silmässä!


      • voivoiylihintaa
        ommmmm kirjoitti:

        No hinta alle 2000 menopaluu kuudelta henkilöltä! On kallis tai ei...Mutta mielestäni halpa! Ja laadukas lentoyhtiö....ei mikään Finskin ylihinnoiteltu istu polvet suussa ,ota drinksu,maksa 5 e. Eikä etenkään tartte kattoa niitä hapannaamoja,mitä viimevuosina on valitettavasti ollut finskin koneissa lentoemoina! Ja matkailu on ihan tuttua juttua! Saan olla etuoikeutettu tälläseksi köyhäksi duunariksi,että näinkin usein pääsen matkustelemaan ) Eikä turkki siis ole laisinkaan ainoa maa ,johon ollaan päästy tutustumaan,mutta siihen ollaan vaan vehreytensä ja kauneutensa vuoksi ihastuttu! Ja joo kauneus on katsjan silmässä!

        olen siitä samaan mieltä että turkki on kaunis maa hinnasta en , kohtuu hinta mutta ei halpa.


      • ommmmm
        onpakuuma kirjoitti:

        vio luoja vai ei päivisin liikuta, mikä ihmeen kuumuus tuo 40 c on ? oletko ollut kesällä hurgahadassa siellä 40-46 c kesällä ja joo ihan normaalisti liikuttiin, olihan tuo hiukan lämmin, tosin jos omaa ylipainoa ja muutenki olo muoto on sohvalla makaava makkara niin ei mikään ihme ettei jaksa liikkua :D

        No mikäs ihme se on,että sanoin,että en tykkää liikkua siinä yli 40 asteen lämmössä! Lämpimästä tykkään,mutta en ihan niin kuumasta. Päivisnkin aina liikutaan,kyllä joo,mutta minkäs teet kun iho on niin valkoinen,kuin olla voi,hiukset punaiset.....iho palaa helpolla! Ja iho ragoi kuumasta..Mielummin yli sietokykyni lämmöillä liikun viileämpään aikaan! Ihan sama se minulle,vaikka sinä nautit kovista lämpötiloista! Kaikki ei nauti! Eikä ole ylipainosta kyse.


      • maalainenmaailmalla
        tottako1111 kirjoitti:

        Miten matkavakuutus jos olette ottaneet matkane ostamisen yhteydessä,,,, Kattaako myös Turkkiin suuntautuvia lomia? Kuulin huhuja että tekevät poikkeuksen Turkin kohdalla mutta en ole ottanut selvää vielä itse.

        No itse en ota matkantarjoalta koskaan vakuutusta,vaan omalta vakuutusyhtiöltäni,jolla on mm Turkissa sopimuslääkäreitä. Matkatavaravakuutusta ei tarvitse ottaa,koska se on sisällytetty kotivakutukseemme! Ja ei,ei ole mitään poikkeuksia Turkin suhteen . Matkavakuutus voi olla hiukan kalliimpi ns "riskimaihin" Mutta kun Suomalaiset matkanjärjestäjätkin tekevät "pakettimatkoja" ko maahan,ei se ole riskimaa sen enempää kuin Kreikkakaan! Toistaiseksi ei ainakaan ole matkoja peruttu! Itsekkin olin vallankaapauksen aikana Marmariksessa viime kesänä! Niin vaan aurinkomatkan normaalisti lensi sinne myös sen kaappauksen jälkeen....Finnmatkat oli antanut mahdollisuuden perua matkan ja /tai muuttaa toiseen....ihan tyhjänä sekään kone ei tullut! Enkä mitään uhkaa muutenkaan huomannut! Maalaisjärki paikassa kuin paikassa on A ja O


      • tottako1111

        Kotivakuutuksessani on kyllä matkavakuutus mutta olen joskus ottanut myös peruutusturvamaksun ja matkan oston yhteydessä myydyn vakuutuksen. Nyt kuulin että juuri Ticket tekee poikkeuksen Turkin matkojen suhteen, uusi sääntö. Siksi kyselen jos joku tietää sen paikkansa pitävyydestä. No hätä, otan selvää. Ostan reittilennon ja olen kohteessa 5 viikkoa. hyviä lomia kaikille....


    • Meelaiktravel

      Hanki lennot itse. Katso Finskin tarjonta ja Turkish airlinesin tarjonta ja käy vielä varuilta katsomassa sivustolle vertaa.fi
      Sitten katsot ihan suoraan hotellien sivustoilta hintoja tai katsot mitä vuokrakämppä maksaa. Itse en hotelliin enää lähtisi. Vuokrakämpässä koko asunto on sinulla ja olo on kotoisa.
      Matkavakuutus sisältyy esim. useimpien pankkien luottokortteihin jos maksat vähintään 75% matkasta tuolla kortilla. Se korvaa myös mukana olevien lasten mahdolliset lääkärikulut.
      Turkish airlinesillä saat viedä vaikka 10 laukkua jos painoraja 30 kg ei ylity, Finnairilla maksat niistä 15,- zippis jos ostat netin kautta varauksen yhteydessä. Et saa ruokiakaan Finskillä ilmaiseksi. Turkishin ruoat ovat todella hyviä ja sesonkiaikaan jokaisella matkustajalla on oma näyttönsä, josta voi valita musaa, leffoja, pelejä ym.
      Tarkista matkavakuutusasioiden korvattavuus joko pankistasi tai vakuutusyhtiöltä.

    • AsunAlanyassa

      Vain vammanen menee aAlanyaan Istanbulin kautta.
      Tulis sota ja tappais tollaiset ääliöt

      • ommmmm

        Jos minua tarkoitat! Niin huomanet ,että en ole lentämässä Alanyaan Istanbulin kautta ,vaan Dalamaniin!


      • Kertojenlaskija
        ommmmm kirjoitti:

        Jos minua tarkoitat! Niin huomanet ,että en ole lentämässä Alanyaan Istanbulin kautta ,vaan Dalamaniin!

        Kaikesta näkee, että olet kokematon amatööri Alanyan-matkailussa. Tuskin olet käynyt edes 15 kertaa? Tarvitset ilmeisesti opasta ja avustajaa täällä? Olen käynyt 20 kertaa. Voitin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe