Moi kaikki!
Olen hakemassa kolmatta kertaa Turun lääkikseen nyt, ja ajattelin ottaa valmennuskurssin vasta helmikuun lopusta/maaliskuusta alkaen. Olen ollut aikaisemmin eximian ja valmennuskeskuksen kursseilla, mutta ei napannut. Enää en halua tonneja heittää ilmaan, joten tänä vuonna otan pienemmän firman kurssin.
Halvin hinta on Hybridialla (795), kait uudella valmennuskurssijärjestäjällä. Tyypit vaikuttavat luotettavilta, opiskelijoita tai vastavalmistuneita itsekkin. Onko kukaan kuullut/kokemuksia?? Haluaisin kokeilla, vaikuttaa freesiltä.
Uusi valmennuskurssijärjestäjä Hybridia?
5
190
Vastaukset
- omaamainosta
No niin annarosa, lopetetaans se oman kurssin kehuminen. Pakko tuoda newöhööd kurssia esille. On aina ISO riski valita uusi toimija, osa on hyviä osa suorastaan alaarvoisia ja lopettavat eka vuoden jälkeen.
- annarosa
Onko se täällä niin, että jos jostain sanoo positiivista, niin onkin mainostamassa kyseistä asiaa? Täytyy näköjään keskittyä mollaamiseen sitten... Mitä itse asiaan tulee niin kiitos, vaikutat asiantuntevalta. Oletko itsekkin käynyt eri kursseilla?
- jepjepje
Peppu kipeytyy kun jää kiinni viraalimainostamisesta
- annarosa
Kiitos asiallisesta kommentista :)
- minnamannan
Kokeile ihmeessä. Jospa nyt nappaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337