Parhaat pizzat ja kebabit mistä??

kotkapikaruokakebab

Paljon on tullut kierrettyä kotkan ählylöitä ja hyvää pizzaa ei meinaa saada mistään. Suht hyvää mutta liian kallista kebabbia saa erkanilta. 9.50e on jo liikaa parista ranusta ja 80grammasta pakastekebabbia. Mistä siis saa teidän mielestänne parhaat pitsat ja kebut, hinnat ja paikka ilmoittakaa.

48

7177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syöppömestari

Ei mistään päin Kotkaa. Valitettavasti.

• roiskaustapahtunut

Hae prismasta saarioisten roiskeläppä, kyllä maistuu, hintaa 0,75 euroa.

• 923r2ifkfe

Huonoja on ainakin nämä:

Munsaaren pizzeria, pienet mauttomat kiekot ja näin kun harjasivat uunia katuharjalla!
      Delila: Pahoja, todella rasvaisia pizzoja. Salaattipöytä ei todellakaan houkutellut, kärpäset pörräsivät kilpaan siellä.
      Aitta pizzeria: Mauttomia, valkosipuli jotain jauhetta ilmeisesti.
      Erkan kebab: Hyvä kebab, mutta liian kallis. Pizzat surkeita, liian pieniä ja liian vähän täytettä. mm jauheliha on jotain soijasotkua ilmeisesti.

..jatketaan maistelua..

• kebabaddict

Omat kriteerit on että kebab lihaa on oltava reilusti ja sen on oltava hyvää. Jos annoksella ei lähde nälkä niin ostan muualta.

Omat lempparit kebabpaikat tähän asti testatuista paikoista on Metsolan pizzeria ja Sunrise kebab. Näissä saa ainakin tuhdin annoksen ja hinta on vain 6-7e. Karhuvuoren tarinatien ent. kulta pizzeriasta nykyisin Napoli ravintola tuotti pettymyksen lihan määrän suhteen. Annos maksoi 8.5 - 9e ja lihaa oli erittäin vähän vaikka pizzat taas ovat heillä hyviä.

• kebabaddict

Lisättävä vielä että noin viisi paikkaa olen vasta testannut Kotkassa. Pysytellyt näissä parissa hyvässä, mutta voisi käydä muitakin testaamassa. Täytyypäs käydä Erkalla testaa kebu ku kerkee.

• lampaanlihakanaa

MIKSI SYÖT PIZZAA ? JÄTEAINEKSISTA KOOTTU HIILIHYDRATTISUOLA MÖSSÖÄ ?

• Oudonmakuisia

Sunrise yök!

• KuollutMuslimiParasMusu-

Runkkaavat ja rökivät väärräuskoisten ruokaan ostakaa tyhmät ja syökää.

• HyvääRuokahalua
        KuollutMuslimiParasMusu- kirjoitti:

Runkkaavat ja rökivät väärräuskoisten ruokaan ostakaa tyhmät ja syökää.

Sunrise on kyllä saanut paljon negatiivistä palautetta kun katsoo heidän palautteitaan pizzaonlinesta. Jotenkin tuntuu että täällä ei ole sellaista paikkaa missä asiat ja ruoka tehtäisiin kunnolla sopuhintaan. Kotipizza on hyvä, mutta laadukkaat ja kotimaiset raaka-aineet näkyy hinnassa ja annoksen koossa.

Kyllähän se hygienia puhuttaa näissä ulkomaalaisten paikoissa. Itse nähnyt että kesken juustoraasteiden pizzan päälle levityksen tullaan rahastamaan toista asiakasta ja sitten mennään takaisin pizzan tekoon pesemättä käsiä. Pizzalähetti tulee pizzanvientireissulta, heittää takin naulaan ja samantien upottaa kädet taikinaan. Testaa itse, maksa tilaus niin peseekö kädet ennen kuin käy tekee annosta? Ei pese! Kotipizassakaan ei aina pestä. Näitä erilaisia kammottavia tapauksia tullut nähtyä ympäri suomen. Peseväätkö vessassa käynnin jälkeen kädet, tuskin.

• 3939393939

joo välillä pistää miettimään kun esim joku yh valas hakee lapsiperheelleen lastin ählylästä.. hyi!

• rweweif44

Parhaat saa tietysti SUOMALAISESTA Koti pizzasta. Pieniä mutta verot maksettu ja ainekset kunnollisia. Toisin kuin irakin ihmeiden alelaareista ja roskapöntöistä kaivamat mädät lihat ja sissijuustot!

• Gourmetitalia

Tuli itse Kotipizza keisari kehumassa jalkapallokenttä pizzojaan! II kinkun palaa molemmin puolin pizzaa😂😂

• hahaaaaaa
    • Serilisaatiomutiaisille

Itse en enään vuosiin ole käyttänyt näitten muslimi matujen niin sanottuja ruoka palveluita jotka maistuvat samalta joka paikassa ja epäsiisteys on silmiin pistävää kesä kuumalla en söisi niitä ripuli annoksia vaikka maksettaisiin,kyllä suomalainen suomalaiset ketjut pesevät idän ihmeet 10-0 ja maksavat veronsa ja maksunsa toisin kun nämä veronkiertäjä matut suomen toivot hyi saatana.

• SDPpaskahousujenPuolue

Minä olen sosiaalidemokraatti ja paskon usein housuuni johtuuko se monikulttuurin unelmasta.

• kovapoikaidästä
        SDPpaskahousujenPuolue kirjoitti:

Minä olen sosiaalidemokraatti ja paskon usein housuuni johtuuko se monikulttuurin unelmasta.

Perintötekijöistä sw johtuu. Punaniskat paritelleet keskenään ja mies synnyttänyt sinut paska-aukosta. Mahdollista vain Virolahdella.

• suosikotimaistapaskaa

No köyhat hakee pitsansa marketin kylmälaarista kun maksaa vain0,75 laadusta kannattaakin maksaa ei vaan veljet ja hyvää on jos nin kuvittelee

• pamppua

Edellinen kommentti on täyttä totta!

• pizzafani

Jengi käy paikoissa, missä tavara ei kierrä. Harmi, että Taverna di Enzon aika on jo päättynyt. Hän oli todellinen aidon italialaisen pizzan tekijä ja se maistui jo mulle ja kavereilleni 1976 Museokadulla ent. Kohvakan kaupan tiloissa. Jos haluaa maittavan kebabin tai dönerin, niin kauas ei vieläkään tarvitse mennä siitä Museokadusta.
      Fuksin niityn Katariina grillistä saa oikein maittavat annokset. Suosittelen lämpimästi sitä döneriä tai kebab-salaattia, niin riittää syömistä.

• Dennisisbest

Kotkassa ei ole päästy, eikä päästä lähellekään sellaista laatua kuten esim Dennis Rafkinin paikoissa mm. Turussa. Teen omani hänen ohjeen mukaan, eikä ole tullut ruokamyrkytyksiä, kuten joskus kotkalaisista pitserioista.

• vakiasiakas

erkalla kebabit ja butrinti pizzat!

• 352253

hyi vittu niitä putrintin paskoja syö kukaan järkevä SUOMALAINEN

• koriperi

Itse syön oman keittiöni kebabia. Se on hyvää, edullista ja helppoa. Reseptiksi ostan mummon ranskalaisia/riisiä ja Prisman pakastealtaasta Görans kebabia 250 g. Niitä on myös 400 g. Sitten oman maun mukainen salaattikastike ja ei muuta kuin ranskalaiset uuniin ja kebab pannulle. Lähtee nälkä ja on hyvää. Salaattiakin tai pakastevihanneksia kannattaa ostaa oman makunsa mukaan.
      Pitserioista suosittelen pitsataksia, jos Kotkassa sellainen löytyy. Ja jos haluaa oikein hyvää pitsaa niin monsteripitsat on hyviä:
      http://www.kotipizza.fi/fi/monsterit

• BÄÄÄBÄÄÄ

SYÖ LAMPAANLIHAA NIIN MUUTUT LAMPAAKSI !

• kalevii

Tee itse niin saat juuri sellaisen kuin haluat. Tietää ainakin mitä pizzan päällä on eikä tarvi arvailla onko jotain ylimääräistä.

• Respti

Mun lemppari on grandiosa superiore. Siihen niitä körv görans kebab lastuja mitälie ja emmental/mozzarella raastetta. Paistan kolmivaiheisena niin tulee rapeaa eikä ole raakaa sisältä.

Ensin pizza sellaisenaan 10 minuutiksi 200 asteeseen.

Sitten kebab lastut päälle, uunissa taas 5-6min, jonka jälkeen juustoraaste, sitten uunissa vielä 4min. On hyvää ja rasvaista.

• auringonnousukebu

Sunrise on paras, muilla tehe mittään

• Skeidaa

Sunrise hanurista.

• Karhulanparas

Kävin tänää syömäs sunrises fantasia pizzan ja kaveri söi kebun ranskiksilla. Oli khyl hyvät mätöt 5/5

• matti-mättö

Missä tämä sunset sijaitsee ?

• 525235325235

Kaikki ählyjen tekemät ruuat on täyttä paskaa! Tukun halvimmista aineksista, yleensä punalappusista mitä kukaan muu ei enää hyödynnä. Juusto -70% Koska jo 2päivää yli vkp!

• Monikulttuuri

Siis mitä ihmettä kotkassa ihan sika rasistista porukkaa. Älkää syökö pitsaa eikä tarvii haukkua. Te ette koskaan pääse sen pidemmälle kuin etuoveen.

• pizza1

Ählyt syöttää suomalaisille vanhaa ja arveluttavaa pikaruokaa. Jos ei tule ruokamyrkytys niin hemmetin epäterveellistä se mössö on ainakin. Piste iin päälle on se, että eivät maksa veroja. Miksi ylläpitäisin laitonta bisnestä?!

• Samistus_

Alapaarissa parhaat pitzzat

• Kotipizzakeisari

Ei se mitään pizzaa ole! Kaameaa paskaa

• Pitsaman

Kyllä pitseria Lifa on paras! Pitsat maistuvia ja kohtuuhintaisia (7.5-8-5e)
      Paras on sen 9e lounas jossa tarjolla pitsoja, riisiä ja kebua, 2 erillaista lihapihviä ja tietty normaalit salaatit ja kahvit. Salaatti on melko hyvä sekin ja kattava.

Suosittelen!!

• juupatijuu

Kotipizza on paras!

• AbHal

Suomalaine ei osata tilaa pizza oikea

• SSforceswillhuntniggas

Suosikaa Suomalaista. SS

• Anonyymi

Mistä saa kunnon rullakebun? Monessa paikassa nuo kurdit vetää röökiä kumihanskat käsissä ja hanskoja vaihetaan varmaan kerran päivässä.. niiltä ei uskalla ostaa!

erkalla ei vissiin rullaa ole? taitaa olla ainut paikka missä ei röökiä vedetä takaovella kesken päivää

• Anonyymi

Mikäs se oli se kurkkuklamydia paikka siinä kulmassa, ei kai vaan…

• Anonyymi

Kai se täytyy tehdä itse rulla kotkassa, on niin paskaa tarjontaa ja taudit ei kiinnosta.

• Anonyymi

Ählyiltä saa karvan verran parempaa monesti:D

• Anonyymi

Perman verran.

• Anonyymi

Kannattaa testaa metsola pizzeria, todella mukava porukka ja tasalaatuiset ruoat 3v kokemuksella.

• Anonyymi

Metsolasta ei kokemusta, mutta pizzerioista sen sijaan jo runsaasti kokemus eli 45 vuotta alkaen Taverna di Enzo. Nykyisin olen Katariinan grillin tyytyväinen asiakas.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      80
      3529
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1792
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1075
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      923
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe