Kokemuksia Lecibsin kennelistä

Mää2017

Hei! Olemme miettineet koiran ottamista Lecibsin kennelistä. Kertokaapa kokemuksianne kyseisestä kennelistä :)

19

14279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 151515

Mitäs petuja toi kenneli myy?

• Mää2017

Cockerspanieleita, lapinkoiraa, kleinpitzejä ja mittelspitzejä.

• 5070

Pala lapinkoiraa kiitos.

• Anonyymi

Meillä on koira Lecibsin kennelistä. Iso kenneli jossa on menestyksekäitä koiria ja olemme olleet tyytyväisiä...se ei ole mikään pieni kotikenneli, mutta kennelin omistajalla on kokemusta ja näkemystä koirista, sekä ulkomuototuomarina toimii....ympäri maailmaa.

• Anonyymi

Meillä oli eka berninpaimenkoira ko. kennelistä. Saimme terveen ja upean bernin sieltä. Kennelin valintaan myöhemmin ainakin meillä, on vaikuttanut se, että kasvattajaan voi olla yhteydessä aina tarvittaessa ja että kasvattaja tukee arkisessa elämässä. Lecibsinin kasvattajan kanssa kanssakäymistä ei ollut ollenkaan. Haimme pennun hoitolasta, jossa vanhempi pariskunta luovuttivat pennun, antoivat ohjeet ja allekirjoitimme kauppakirjat ym. asiakirjat. Kasvattajaa emme missään vaiheessa tavannee,t emmekä olleet yhteydessä koskaan. Joskin ei tarvinnutkaan, koska berni oli terve ja mitään muitakaan ongelmia ei tullut.

• Anonyymi

Mielestäni se on ammattitaitoinen hyvin toimiva kennel. Minulle tuli lapinkoira joka on vähän yli vuoden nyt.olen aina saanut kennelistä apua puhelimitse pentuajan kyselyihin. Terve iloinen lapinkoiratyttelini on täydellinen. Kiitos.

• Anonyymi

Tykkään tästä kennelistä tulee ihmisen näköisiä koiria mulatteja??

• Anonyymi

Meillä on 10 v lapinkoira, joka on ostettu kyseisestä kennelistä. Paremman luonteista koiraa saa hakea. Kiltti ja terve on ollut aina. Ei mitään ongelmia kasvattajan eikä koiran kanssa. Suosittelen.

• Anonyymi

Kauniit koirat ja aivan mahtava isäntä kennelillä.paljotehty yhteistyötä,Jstkossakik äjellaan astutuksillr hänen luokseen.

• Anonyymi

Satu älä valehtele.

• Anonyymi

Älkää missää nimessä ottako tuolta pentutehtailijalta, koiranettiä kun katsoo niin tajuaa minkälainen paikka kyseessä… Ottakaa vastuulliselta jalostussuosituksia noudattavalta kasvattajalt!!

• Anonyymi

Juu älkää sekaantuno tähän kenneliin. Vaikka olisi kuinka ulkomuototuomari ja pitkään kasvattanut henkilö, ei ole todellakaan normaalia pentutehtailla noin. Se että jotkut ovat saaneet terveitä koiria häneltä, niin hyvä teille. Se ei tee kennelistä silti hyvää. Kyseisestä kennelistä löytyy uroksia joilla tehty mm. 64 pentuetta. Löytyy uroksia jotka olleet 8-11kk kun teetetty pennut. Nartuilla tehdään vuoden välein pennut. Löytyy E/E ja D/D lonkkaisia JALOSTUSkoiria. Ja suurimallaosalla ei edes ole terveystutkimuksia tehtynä.
      Että onko tämä sitten kovin eettistä ja koiran terveys edellä tehtyä toimintaa?
      Myöskään koiran vanhempia ei pääse näkemään, eikä niihin liittyviin kysymyksiin vastata. Kokemusta on, sillä olen itse valitettavasti hankkinut täältä koiran. Nyt kokemusta viisaampana osaan jatkossa tutkia asita paremmin ja kiinnittää hälytysmerkkeihin huomiota, enkä todellakaan vastaavanlaista toimintaa tue.

Älkää tekään ostako täältä pentuja, älkää tukeko pentutehtailua🙏🏼

• Anonyymi

Sain Lecibcinistä todella upean kleinspitzin viisi vuotta sitten. Se on iso kennel mutta sellainen tunne tuli, että koiria kohdellaan hyvin. Näitä pentuni kaksi kertaa emän kanssa ja myös uros esiteltiin meille. Koirani on terve ja älykäs ja kaunis. Suosittelen.

• Anonyymi

Minun koirani on myös ko kennelistä.aivan ihana ja hyvätasoinen koira.aina voi soittaa , mikäli on tarvetta tiedustella jotain koira hommaa.

• Anonyymi

Meillä on kys. kennelistä koira. Ei mitään moitittavaa koirassa eikä kasvattajassa. Se että koiria on paljon, ei tarkoita että on pentutehtailua.

• Anonyymi

Todella hyvä paikka ostaa koira.itse hain lapinkoira tyttelin noin 5 vuotta sitten.todella hyvä koira.olin alkuun hieman tietämätön koiranpennun omistaja.soitin aina ja kyselin neuvoja . Nyt minulla on maailman paras lapinkoira narttu. Todella kiltti ja tottelee hyvin ❤️ kiitos 🌹

• Anonyymi

Samoin❤️

• Anonyymi

Erittäin vastuullinen ja hieno kennel.

• Anonyymi

Kyllä teidän kannattaa mennä tutustumaan sinne ja näette itse miten hyvä paikka on.🌹

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      227
      5551
    2. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      133
      5105
    3. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      28
      4888
    4. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      128
      2163
    5. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      404
      1837
    6. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      46
      1733
    7. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      90
      1697
    8. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1662
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      94
      1385
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      381
      1327
    Aihe