Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hinnat_nousseet

Nimi__Merkki

http://www.suzuki.fi/wp-content/uploads/2017/01/SUZUKI-HINNASTO-2017-01-01.pdf

-Hinnat nousseet 1.6 koneelle noin 2.000€

-1.6 kone niin manuaalilla kuin myös automaatilla on saatavissa vain tehdastilauksesta jonka toimitusaika on noin 6kk.

Terveiset maahantuojalle: -Mielenkiintoarvo putosi 1.1.2017 alkaen itsellä ja aloin katselemaan muita merkkejä- ja malleja. Erityisesti tämä koskee vapaastihengittävän saatavuuskysymystä.

16

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viturakuski

      Mikäli minä olen ymmärtänyt oikein Suzukin hinnastoja, niin Vitaran GLX malli on ollut tehdastilauksena 6kk toimitusajalla jo pitkään.
      GL mallin, ns." karvalakkiversion" hinta ja varustetaso on mielestäni erittäin kilpailukykyinen verrattuna muihin automerkkeihin.

      • Pena-

        Ei sillä Suzukilla mitään hinnastoja ole, nehän on myyjillä.


      • Zukzuk
        Pena- kirjoitti:

        Ei sillä Suzukilla mitään hinnastoja ole, nehän on myyjillä.

        Kyllä se hinnasto on linkin takana saatavissa nytkin. Mitähän tuolla kommentilla piti saada aikaikseksi?

        Itselläni on SX4 juurikin siksi, mitä se maksaa ja mitä sillä saa. Vakiovarustelu on laaja ja neliveto toimiva. Koneesta (1.0 Boosterjet) ei voi vielä sanoa mitään kun on ajettu vasta pari tonnia.


    • susnaaa

      Itse olen vaparin kannalla, mutta kyllähän toi vitaran 1.4 turbokone on ihan ok, mutta s crossin litranen kolmipyttynen ei oikein nappaa. Vitaran turbo koneissa ollu kuulemma ongelmia, kun taas 1.6 vapari oli äärettömän kestävä ja varmatoiminen.

      • VapariRules

        Mä olen kyllä taas kuullut ettei ensimmäinenkään 1.4 turbokone olisi vielä hajonnut ja vastahan se on ollut pari vuotta markkinoillakaan..


      • Pena-
        VapariRules kirjoitti:

        Mä olen kyllä taas kuullut ettei ensimmäinenkään 1.4 turbokone olisi vielä hajonnut ja vastahan se on ollut pari vuotta markkinoillakaan..

        Ei perkele, eihän sitä voi kuulla, jos ei ole koneita hajonnu. Kukaan ei todellakaan kerro ympäriinsä, että "mulla ei ole kone hajonnu Viturassa". Eli, olet kuullut jotakin asiasta, niin ne on ollu nimenomaan kertomuksia ja kokemuksia Vitaran koneen heikkoudesta. Toisaalta, jos asut metsässä, etkä ole sosiaalinen, niin silloin ei kuule mistään mitään.


      • huonotsägäkö

        onhan täällä huonolla tuulella olevaa porukkaa. mikä lie pännii ei ole tainnut käydä tsäkä naisten ehkä miesten kanssa?


      • VapariRules
        huonotsägäkö kirjoitti:

        onhan täällä huonolla tuulella olevaa porukkaa. mikä lie pännii ei ole tainnut käydä tsäkä naisten ehkä miesten kanssa?

        Elikkäs, silloin pitää olla mielestäsi huonotuulinen, jos kirjoittaa negatiivisesti automerkistäsi? Tuo, mitä nimimerkki "Pena-" kirjoitti kuulemisesta, pitänee kyllä ihan oikeesti paikkansa. Käveletkö sinä ympäri pitäjää ja kertomassa mikä autossasi ei ole hajonut? Uskoisin, että jos jokin autossasi hajoaa, niin siintä ehkä kertoisin mielummin, mikäli itsetuntosi antaa periksi morkkaa omaa autoa.
        Minulla on käynyt tsägä sekä miesten, että naisten kanssa, sillä olen pannut usean miehen vaimoa ja mies poloinen ei ole saanut tietää ja sehän on kannaltani hyvä tsägä miesten suhteen ja naisten suhteen on käynyt hyvä tsädä, kun on saanut heiltä sexiä.


      • huonotsägäkö

        juurikin tuota tarkoitin, huono tsägä on käynyt ja et vaan ymmärrä itse sitä ja se on ilmiselvää


      • Pena-
        huonotsägäkö kirjoitti:

        onhan täällä huonolla tuulella olevaa porukkaa. mikä lie pännii ei ole tainnut käydä tsäkä naisten ehkä miesten kanssa?

        Ei tsäkä voi missään käydä, vai onko sillä jalat?


      • huonotsägäkö
        huonotsägäkö kirjoitti:

        juurikin tuota tarkoitin, huono tsägä on käynyt ja et vaan ymmärrä itse sitä ja se on ilmiselvää

        Minulle se on huono tsägä, kun minunkin vaimo antaa vieraille fjönttää. Sille vieraalle miehelle hyvä tdägä, kun vaimolla on hyvä fjönttä.


      • Pena-

        Mitäs sitä täällä autopalstalla tilität.Oikeampi paikka avautumisellesi on S24 luuserit ja nyhveröt.


      • dkjfklsjdfklsdl
        huonotsägäkö kirjoitti:

        Minulle se on huono tsägä, kun minunkin vaimo antaa vieraille fjönttää. Sille vieraalle miehelle hyvä tdägä, kun vaimolla on hyvä fjönttä.

        Jos sitä ottaa päähän kun naapurin Tsägä Panomolo kävi laittamassa vaimoa ja vaimo alkoi raapustamaan avioeropapereita heti seuraavana aamuna...


    • efrrfrfer

      Miksi vastaatte noille vajaamielisille jotka saa kicsejä kun saa teiltä ärsyyntyneen vastauksen? Sitähän ne odottaa. Antakaa niiden sekoilla ja höpöttää ihan omia aikojaan.

    • PikkuinenEroKuitenkin

      Onneksi noinkin uusilla Suzukeilla on takuu, joka korvaa vauriot, kuten Japanilaisilla on ollut tapana jo vuosikymmeniä. Mutta minkälainen on esim. VWgroupin autojen takuu? Nehän ratkaistaan pääpiirteittäin oikeudessa, ja vielä eri oikeusasteissa, vaikka olisi vasta puoli vuotta vanha.....

    • sddkljfskfjskl

      Uusi Swifttikin tulossa mutta edelleen kuin jääräpäisesti vain nelivetoisena Suomeen >_<! Voitaisiinko suomimalleihin asentaa vielä yksi vetävä lisäakseli vaikka keskelle autoa että menekki saataisiin sabotoitua tehokkaammin ja vaikka Sisusta tuttu Fullerin synkronoimaton järeä vaihdelaatikko. Renkaiksi voisi laittaa 30 tuumaiset monsterirenkaat että varmaan pääsee awd kytkettynä vaativimmistakin hidastetöyssyistä yli kaupunkien haastavissa oloissa jossa B-segmentin autoja normaalit ihmiset käyttää....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe