Onko 25 astetta mielestänne liian viileä taistelukalalle??
Mietin vain, kun minulla on neontetroja ja nuolimonneja ja veden lämpö 25 astetta.
Olen haaveillut jo pitkään taistelukalasta, mutta riittääkö tuo lämpö...?
taistelukalasta..
3
511
Vastaukset
- henni
Naarastaistot viihtyvät matalassakin lämmössä, miksi et ottaisi niitä vaikka 3 kpl (2 saattaa tapella) ja ota sisaruksia niin tulevat paremmin toimeen. Ovathan nekin värikkäitä vaikka eivät pitkiä eviä omaa. Sitäpaitsi elävät kauemmin =)
Lisäksi uros vaatisi hitaan virtauksen eviensä vuoksi ja nuolimonnit tarvii taas virtausta (samoin siisteys on parempi jos suodatus pelaa...).- nana_
Ai nii joo, tota virtausta en tullutkaan ajatelleeksi...Mulla nimittäin on tossa akvassa aika kova virtaus!
Pitänee sit unohtaa ainaki se ukko-taisto...=/
Mut kiitos sulle!=) - Rubiinitetra
moi..
oon samaa mielt ku sä.
ja kertokaas tälläin asia mul on 100litran akvaariossa: taistelukala naaras ja koiras
10 rubiinitetraa ja 3 panda monnista
1. se koiras on alkannu rakentaa pesää ja naaraalla on kuturaidat mut se naaras rikkoo pesän..
2. Voiko uros "kosiskella" naaraan hengiltä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658