Onko 25 astetta mielestänne liian viileä taistelukalalle??
Mietin vain, kun minulla on neontetroja ja nuolimonneja ja veden lämpö 25 astetta.
Olen haaveillut jo pitkään taistelukalasta, mutta riittääkö tuo lämpö...?
taistelukalasta..
3
521
Vastaukset 3
- henni
Naarastaistot viihtyvät matalassakin lämmössä, miksi et ottaisi niitä vaikka 3 kpl (2 saattaa tapella) ja ota sisaruksia niin tulevat paremmin toimeen. Ovathan nekin värikkäitä vaikka eivät pitkiä eviä omaa. Sitäpaitsi elävät kauemmin =)
Lisäksi uros vaatisi hitaan virtauksen eviensä vuoksi ja nuolimonnit tarvii taas virtausta (samoin siisteys on parempi jos suodatus pelaa...).- nana_
Ai nii joo, tota virtausta en tullutkaan ajatelleeksi...Mulla nimittäin on tossa akvassa aika kova virtaus!
Pitänee sit unohtaa ainaki se ukko-taisto...=/
Mut kiitos sulle!=) - Rubiinitetra
moi..
oon samaa mielt ku sä.
ja kertokaas tälläin asia mul on 100litran akvaariossa: taistelukala naaras ja koiras
10 rubiinitetraa ja 3 panda monnista
1. se koiras on alkannu rakentaa pesää ja naaraalla on kuturaidat mut se naaras rikkoo pesän..
2. Voiko uros "kosiskella" naaraan hengiltä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493