VALTAVASTI NOSTURINKULJETTAJIEN

Vakinaisia

PAIKKOJA auki MOL:n sivustoilla. Työvoiman tarve aivan VALTAVA, nyt kaikki maahanmuuttajat,virolaistet ja ammatinvaihtajat kouluttautumaan ammattiin, jossa on jatkuva pula työntekijöistä.

7

172

    Vastaukset

    • Asiaa helpottaa vielä se että ajaa ei tarvitse osata eikä kukaan valvo vaikka ajelet ympäripäissään. Tärkeintä on että vaipat perseeseen ja ajat syöt ja ulostat samassa ohjaamossa yhteen putkeen 10-12 tuntia, palkan saat sitten 9 - 10 tunnista mutta siitä tulee olla vain kiitollinen. Vaikka rikot ajollasi rakennuksia autoja tai jopa ihmisiä, sillä ei ole mitään merkitystä, mikään taho ei pysty viemään korttia ja töitä pois. tervetuloa alalle.

    • Täyttä paskaa nosturikuski hommat. Sulla ei ole muuta elämää kuin se 2 neliön koppi(välillä 1 neliönkoppi), välillä kun ajat taukoja ja juostat niin sitä ei arvosteta vaan odotetaan lisää. Suurin osa elementtiasentajista korkeintaan keskivertojaa mutta luulevat olevansa huippuja. Joku muu rakennusalan ammattilainen saattaa tienata saman/enemmän helpommalla. Yhdessä työmaalla ei suostuttu maksamaan ylityöprosentteja ja pidettiin kuskia ihan mulkkuna kun ei alkanut tekemään talkoilta hommia. Toisessa nuoret mestarit hyppivät miten sattuun taakkojen alla kun pitää esittää sitä kovinta pomoa, olisvat pysyneet raudottamisessa.

      Ei voi suositella, helposti sattuu jotain ja kuskin vika on aina. Kannattaako mennä semmoiseen hommaan mistä voi saada pari vuotta linnaa jos jotain tapahtuu? + vahingonkorvaukset. Bonuksena saat tapella koko ajan oikeuksistasi.

      • Eikö kuulu työnantajasi riskiin ottaa maksaakseen vahingonkorvaukset? Enpä usko että bussikuskeista kukaan makselee mitään törttöilyistään. Mitem Mogadishulainen pärjää talviajossa bussilla.


      • vvvvvbbb kirjoitti:

        Eikö kuulu työnantajasi riskiin ottaa maksaakseen vahingonkorvaukset? Enpä usko että bussikuskeista kukaan makselee mitään törttöilyistään. Mitem Mogadishulainen pärjää talviajossa bussilla.

        Kuski maksaa kaiken, eli jos tuulee liikaa etkä aja, saat kenkää, jos taas ajat ja rikot jotain tai aiheutat onnettomuuden, kuski maksaa koska ei kukaan ole pakottanut ajamaan. Näillä mennään...


    • Paskalle kun menet( ei koske tornikuskia, paskaavat ohjaamossa reppuun) tulee olla suojalasit mutta kun nosturin turvajärjestelmä varoittaa liian kovasti tuulesta ja että ajo tulisi turvallisuussyistä lopettaa on päätös ja vastuu kuljettajalla.

    • Kyllä pisti naurux, joku vuokrafirma hakee tornikuskia ja vaatimuksena omistautuminen työlle. Alkaa olla jo aika kutsumusammatti tuo kuskin homma. Koneessa ennen työajan alkamista ja ilmaiseksi, kahvi ja ruokatauot töitä ja lähes ilmaiseksi, päivä päättyy milloin päättyy ja ylityöt lähes ilmaiseksi.

    • Ei kannata enää, pakettiauton kuljettajana saa parempaa palkkaa. Saa pitää myös kahvi ja ruokatauot sekä käydä vessassa.

    suomi24-logo

    Osallistu keskusteluun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Järkyttävä koronakylä

      21 jo. Enemmän kuin esim porissa !. Eikö hygieniasta ole kukaan kuullut vai onko lehmänhaju ainoa hygieniahaju. Semmoista kun käsidesiä saa kaupoista.
      Kiuruvesi
      109
      2539
    2. Työvoimapula iskemässä Suomeen

      Tarjolla 10 000 työpaikkaa maatiloilla. Hallituksen työllisyystavoite täyttynee etuajassa, kun ulkomaalaisten kausityöntekijöiden sijaan Suomessa alet
      Maailman menoa
      117
      1662
    3. Korona syylliset vastuuseen!

      Kiuruvedellä on nyt 21 koronatartuntaa. Se on valtava määrä asukaslukuun suhteutettuna. Se myös tarkoittaa että tartuntoja joista emme vielä tiedä on
      Kiuruvesi
      57
      1399
    4. Kaivattunne nimi

      Pelkkä nimi. Aloitan Jaakko
      Ikävä
      90
      1181
    5. Rikosilimotus

      Pitäsikkö tehhä rikosilimotus kun kaopassa niistin nokkoa niin muuvan ukko kahto oikein ikävästi. Tuli oikein pahaolo en varmala soa ensi yönä nukuttu
      Kuhmo
      13
      1118