Tytti Tuppurainen

Ruuneman

Demarit valtsevat uutta puheenjohtajaa. Tytti Tuppurainen, jo varttunut, mutta nuori ja oppinut, pyrkii pääministeriksi.

Pääministeriksi pääsee tai joutuu jos puolue voittaa vaalit.

EU:ssa voivat ulkomaankiliset olla ihmeissään äntäessään tuota Tutti Typpyräistä, johon kieli voi lipsahtaa

Ihan käyttöön sopiva ehdokas on varmaan. Aika hauskasti puhutaan Antti Rinteestä, Istuva puheenjohtaja. voisi olla hyväksi saada sellainen joka liikkuu ja puhuukin.

36

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3....21

      Puolueeseen tarvitaan naisenergiaa ja Tytti on siihen tehtävään sopiva.

    • hyvätytti

      Tytti T on ehdottanut kiintiöpakolaismääräksi 10 000/vuosi. Hyvä Tytti !

    • Olisi tuo 10 000 suurta tunkua parempaa.

      • ootellaan-hetki

        "Pääministeriksi pääsee tai joutuu jos puolue voittaa vaalit."

        Tarkoitat varmaan eduskuntavaaleja ja nyt on seuraavaksi kunnallisvaalit.


      • Pääministerydestä Tytti kuitenkin itsekin puhui. Hyvä päämäärä poliitikoille.


      • Anonyymi
        ootellaan-hetki kirjoitti:

        "Pääministeriksi pääsee tai joutuu jos puolue voittaa vaalit."

        Tarkoitat varmaan eduskuntavaaleja ja nyt on seuraavaksi kunnallisvaalit.

        Älä nyt pilaa jonkun onnettoman onnea, utopiaa! Kun tuossa aiemmin oli nuo vaalit, niin meni niin suloisesti tolloilla asiat (vaalit) sekasin. Anna unelmoida.


    • Nimi on kuin satukirjasta. Eikö se jo ole este äänestäjälle?
      Makustelin vain: "Pääministeri Tytti Tuppurainen". Voiko siihen vakavasti suhtautua?

      • Ramoona_

        Eikös olekin kuin satuhahmon nimi ? Muistan runon Lillerilallerista, ja siinä on Tyyristyllerö, joka muurille kipusi, lipesi, eikä voitu enää parantaa. Eino Leinon Helkavirsissä on runo Tyyrin tytti, vähä paimen pappilassa. Luoja järjesti hänelle kultaisen kukan, jotta hänkin sai sulhasen.

        Onhan meillä etunimikaima ollut ministerinä, sukunimellään panee jopa paremmaksi : Tytti Isohookana-Asunmaa ! Miksei Tytti Tuppurainen , hän taitaa pitää veikeästä nimestään, koskapa ei uuden avioliiton myötä muuttanut Rauhioksi.
        Tytti on pitkänhuiskea, ei mikään tytöntyllerö, keijukaiskasvoinen, liehuvahiuksinen, , esiintyy mielellään hyvinistuvassa housupuvussa ja korkokengissä.


      • Ramoona_ kirjoitti:

        Eikös olekin kuin satuhahmon nimi ? Muistan runon Lillerilallerista, ja siinä on Tyyristyllerö, joka muurille kipusi, lipesi, eikä voitu enää parantaa. Eino Leinon Helkavirsissä on runo Tyyrin tytti, vähä paimen pappilassa. Luoja järjesti hänelle kultaisen kukan, jotta hänkin sai sulhasen.

        Onhan meillä etunimikaima ollut ministerinä, sukunimellään panee jopa paremmaksi : Tytti Isohookana-Asunmaa ! Miksei Tytti Tuppurainen , hän taitaa pitää veikeästä nimestään, koskapa ei uuden avioliiton myötä muuttanut Rauhioksi.
        Tytti on pitkänhuiskea, ei mikään tytöntyllerö, keijukaiskasvoinen, liehuvahiuksinen, , esiintyy mielellään hyvinistuvassa housupuvussa ja korkokengissä.

        Ehkäpä kokee, että nimi sopii hänen olemukseensa. Äänestäjänä vain miettisin kaksikin kertaa. "Pääministeri Tuppurainen".
        Joskus tulee miettineeksi, millä perusteella vanhemmat nimiä valitsevat turvattomille lapsillensa. Tytti lienee sentään allakassa, mutta on niitä niin omituisia nimiä viime aikoina kuultu, että ei voi kuin ihmetellä.


      • Okokokok
        Makriina kirjoitti:

        Ehkäpä kokee, että nimi sopii hänen olemukseensa. Äänestäjänä vain miettisin kaksikin kertaa. "Pääministeri Tuppurainen".
        Joskus tulee miettineeksi, millä perusteella vanhemmat nimiä valitsevat turvattomille lapsillensa. Tytti lienee sentään allakassa, mutta on niitä niin omituisia nimiä viime aikoina kuultu, että ei voi kuin ihmetellä.

        Ritva Santavuori muisti aina Jälkiviisaissa tölväistä "noita tuppuraisia ja tappuraisia". Sitten sai fudut raadista.


      • Makriina kirjoitti:

        Ehkäpä kokee, että nimi sopii hänen olemukseensa. Äänestäjänä vain miettisin kaksikin kertaa. "Pääministeri Tuppurainen".
        Joskus tulee miettineeksi, millä perusteella vanhemmat nimiä valitsevat turvattomille lapsillensa. Tytti lienee sentään allakassa, mutta on niitä niin omituisia nimiä viime aikoina kuultu, että ei voi kuin ihmetellä.

        Kirjoitit turvattomista lapsista.

        Selvä ja hyvää Suomea tietysti, mutta eikö turvaton voisi tarkoittaa myös ihmistä ilman turpaa?

        vrt. sanaton!


      • Ramoona_ kirjoitti:

        Eikös olekin kuin satuhahmon nimi ? Muistan runon Lillerilallerista, ja siinä on Tyyristyllerö, joka muurille kipusi, lipesi, eikä voitu enää parantaa. Eino Leinon Helkavirsissä on runo Tyyrin tytti, vähä paimen pappilassa. Luoja järjesti hänelle kultaisen kukan, jotta hänkin sai sulhasen.

        Onhan meillä etunimikaima ollut ministerinä, sukunimellään panee jopa paremmaksi : Tytti Isohookana-Asunmaa ! Miksei Tytti Tuppurainen , hän taitaa pitää veikeästä nimestään, koskapa ei uuden avioliiton myötä muuttanut Rauhioksi.
        Tytti on pitkänhuiskea, ei mikään tytöntyllerö, keijukaiskasvoinen, liehuvahiuksinen, , esiintyy mielellään hyvinistuvassa housupuvussa ja korkokengissä.

        Eikös se Rölli ole Allu Tuppurainen.


      • peikkohan-se
        kissamummu kirjoitti:

        Eikös se Rölli ole Allu Tuppurainen.

        Niimpäs onkin Rölli-Peikko , taisi keksiä sen roolin ja esittää itse. Olisko samaa sukua Tytin kanssa .Tytti on kyllä soma nimi pienelle tytölle, toivottavasti ei kovin tytötellä poliitikkoa. Onhan miehen nimenä Poju, joku upporikas suomalainen on nimeltään Poju.


      • peikkohan-se kirjoitti:

        Niimpäs onkin Rölli-Peikko , taisi keksiä sen roolin ja esittää itse. Olisko samaa sukua Tytin kanssa .Tytti on kyllä soma nimi pienelle tytölle, toivottavasti ei kovin tytötellä poliitikkoa. Onhan miehen nimenä Poju, joku upporikas suomalainen on nimeltään Poju.

        Hurjina vuosina 100 v. sitten erääseen Turusen perheeseen syntyi poika, jolle annettiin ylevästi nimi Varma Kosto. Hän oli myöhemmin mukana politiikassa ja käytti nimeä Varma K.Turunen.


      • Anonyymi

        Riittää kun muistaa nimen "Tytti" ja näiden tytteleiden touhut. Ei nuo Tytit saa sitä luottamusta, jos nyt joku on joskus luottanut, ikinä takadin. Konnina ja rosvoina pysyvät hautoihinsa asti.


    • Suomen kieli on rikas kieli! Onko "nimetön" sormi vai vauva ennen ristiäisiä?

    • Ramoona-

      Entäs nimettömät ? Vauvat ennen nimenantoa ?👶👶👶

      • Samat meillä aatokset! Aatos ja aatos. :)


      • Anonyymi00028
        Makriina kirjoitti:

        Samat meillä aatokset! Aatos ja aatos. :)

        Hyvä.


    • Hallaahon.äänestäjä7

      Ei ole tuppurainen mistään karpaasien maasta kotoisin tuskin mistään
      Breaking sosialist news
      SDP-TÖRKIMYKSET VAALIKIERTUEELLA OULUSSA 23.1. 2017

      Missä ovat Tuppuraisen lapset. Onko isällä oikeuksia. Ex-miestään terrorisoiva SDP-feministi Tuppurainen vaikenee. Törkeän ylimielinen SDP-porukka vaalikiertueella. Harakka - joka on SDP:n talousosaaja, puolustaa säätiöiden verovapautta, koska on saanut (vanhan miehen ikuisuusprojekti tittelin saamiseksi) väitöskirjatyöhönsä rahaa Herlinien Kone-säätiöltä - KYSYY VERONALENNUKSISTA VAIKKA HALOSLAINEN VIHERPUNIKKILAUMA 12 VUODEN AIKANA TEKI LAKEJA, JOKA PÄÄSTI MILJARDILLA EUROLLA LAITTOMIA MATUJA MAAHAN SOINI-SIPILÄN LEPSUTTELUN TAKIA
      https://www.youtube.com/watch?v=t79h68VEP1s

    • Kauko-Mäki-

      On käyny ilmi Tytti Tuppurainesella heittää terve arvostelu kyky pahasti,
      se tuli julki kun suomeen tuli maahan tunkeutujia tornion kautta satoja,
      Tuppurainen menetti hermonsa,
      suuvaahdossa haukku kaikki suomalaiset rasistiksi, heh,
      ei tommosesta VOI ikinä tulla VASTUULLISTA politikkoa suomeen,
      EI IKINÄ varsinkaa päämisterin tehtäviin.

      • Anonyymi

        Kokoomuksen silloisesta Sisäministeristä tuli silti Pääministeri, vaikka avasi portit tornion kautta.


      • Anonyymi

        Persut haukkuit rajalla hau hau hau hau, räky räky räky ja maahan tulijat vähät välitti Persu oli voimaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomuksen silloisesta Sisäministeristä tuli silti Pääministeri, vaikka avasi portit tornion kautta.

        Kyl ne portit oli auki olleet jo vuosikymmeniä.


    • aika outo yhdistelmä , kommunisti agiteeraamassa muita puolueita. Eiks aate velvoita, vai miten on toveri ruuneman?

    • Anonyymi

      Up

      • Anonyymi00027

        Hyvää työtä teet.


    • Anonyymi

      En äänestä.

    • Anonyymi

      EN MINÄKÄÄ SDP:tä ÄÄNESTÄ

      suomen paras ja TURVALLISIN VALINTA ON
      PERUSSUOMALAISET VALTAAN

      siinä on ainoa VASTUULLINEN PUOLUE
      joka aidosti välittää suomen tulevaisuudesta turvallisuudesta ja talouden tasapainottamisesta


      MIETTIKÄÄ TARKKAAN

      PERUS-SUOMALAISET ON PARASTA MITÄ SUOMESSA IKINÄ ON OLLU ja TULEE OLEMAAN !

      • Anonyymi

        PS kannattajat pettyneitä puolueen kannatuksen romahdukseen, puolue meni kokoomuksen ohi oikeisto politiikallaan, Purran piti olla työläisten etuja ajava puolue nyt ajaa kokoomuksen etuja.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi kirjoitti:

        PS kannattajat pettyneitä puolueen kannatuksen romahdukseen, puolue meni kokoomuksen ohi oikeisto politiikallaan, Purran piti olla työläisten etuja ajava puolue nyt ajaa kokoomuksen etuja.

        Suomen asiat on huonosti vihervasemmiston vastuuttoman politiikan takia.


    • Anonyymi

      Tutti kertoo osaavansa ih liipe tich saksaksi.

      Kun känniMarin soitti Tutti Tupuriaiselle Ruisrokkista Saksaan että anna sepska uniper fortumilta niille minä otan penet romikolat

      Ja tupuriainen vastasi joo osaan mellä oli kolussa saksaa hodan tämän kylä

    • Anonyymi00023

      Painasisko paljaalla?

    • Anonyymi00024

      Tytti on tulta ja tuppuraa

      • Anonyymi00026

        Tuppurainen hermostuu kuten narsisti vain osaa.


    • Anonyymi00025

      Ei tule Tytistä pääministeriä, eikä mitään ministeriä, kiusasi itsensä paitsioon.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe