Uutisissa mainttiin sana pakkasennätys. Oikein ikiaikainenko, tuskin.
Entistenlaisten kylmien palaamiseen ei voi uskoa. Luojan vastayritys voisi olla ja jos itse on asialla ei jää yritykseksi.
Palaavatko pakkaset?
1
57
Vastaukset 1
Vaikeaselkoisiin ääri-ilmiöihin viittaa tulkintasi sään suhteen,..
Tietenkin voi nähdä Luojan itse luomakuntansa asialla, - aina.
Nuo aikamääritelmät aika-avaruus vaikutusten osalta, on pienelle itselleni äärettömyyttä, kuitenkin niin ihanaa Luojan käsialaa.
Jouduin toteamaan, kovin on hidasta kasvu ihmisellä hengellisyydessä.
Vasta tänä aamuna tajusin yli 30 vuoden takaisen lohdullisen näyn sisällön, kattaen koko kauniina hohtavan maapallon.
Vastaushan se oli silloiseen rukoukseeni, ( Missä olet ja koska tulet ) josta joskus alkuaikoina Sinulle kerroinkin.
En ihan tiedä mikä aloituksessasi sai kertomaan tuon näyn uudelleen, mutta,...
"Kun aika on taas auringon,...mä en voi olla kertomatta en"
heippa taas pakkasaamuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471916
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta3271353Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.175956Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.270693- 33611
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12611- 257603
- 191563
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen20512- 42502