Hei missä voi tavata varkaudessa sinkkujä naisia ei bääri ehdotuksia .))
Varkauden sinkkut?
42
1602
Vastaukset
- löytyiemäntä
Suomi24 treffit ja sieltä pohjois sawo ja varkaus
- Anonyymi
Aika mitätöntä tarjonta. Rumia,lihavia,eronneita.
- Halfnelsson
Oon homo seksuaali. Kiinnostaako?
- polyamoriaa
Minä olen bi ja puoliskoni on hetero. Eli meitä ei homous haittaa. Silti emme ota ryhmäsexiin sinua.
- Halfnelsson
Itsekin väitän olevani hetero mutta en uskalla olla naisen kanssa ainoastaan äitini kanssa. Miehistä minä pidän.
- Anonyymi
Halfnelsson kirjoitti:
Itsekin väitän olevani hetero mutta en uskalla olla naisen kanssa ainoastaan äitini kanssa. Miehistä minä pidän.
Runsaasti vettä sataa.
- milloinsaan
Asutko äidin kanssa? Todella moku asuu ainakin Varkaudessa. Jopa50-60v ukot. Kun ei osata omillaan olla. Ei se tarkoita silti,että on homo. Sitä paitsi ei ole väärää olla homo/lesno/bi.
- Halfnellson
Minä olen oikea hinttari! Nyt pitää käskeä äitiä pesemään pyykkini kun ei idiootti sitä eilen tehnyt! Huoh
- bisexuaali
Ei jaksa talvella mitään.Odota kun kevät ja kesä tulee niin himot jyllää. Sitten voi tutustua. Moicca:)
- panomiäs83
Sinkku olen ja haluan olla. Joskus yhden yön juttuja. Parhaiten niitä nappaa Rammarista.
- Hajalalallaaa
Rammarista kyllä aina saletisti natsaa. Itseä nuorempiakin saa.
- KolmasPolviJo
Varkauteen pitäisi saada sellaisia iltoja jolloin SINKUT voisi tavata toisiaan !
- tatuoitumarakatti
Minkäs ikäluokan sinkkuja sinne? Yli vai alle 50. Tuskin nuoret viihtyy vanhojen seurassa.
- PäiviOnSaari
Voitaisiin tehdä kaksi eri ryhmää # A ja # B
Aassa olisi alle 50vuotiaat ja
Beessä olisi yli 50vuotiaat
Sitten molemmat ryhmät voisivat miettiä ohjelmaa toisilleen joten
- toisessa olisi iän tuomaa asiantuntemusta
- ja toisessa taas jaettaisiin neuvoja miten pysyä nuorena !
Molemmat voittaisivat kun saisivat NEUVOJA TOISILTAAN ! - KummanNäköinen
Hyvä ehdotus !
Miten pääsee mukaan ?
- kaappilesbo
Lesbon on vaikea löytää seuraa Varkaudessa. Täällä ei kaapista ulos uskalla. Haluaisin kielellä lirputtaa toisen naisen tiedätte mitä. Mutta edes iskurin kautta ei löydy. Olisitko sinä.
- Muualtakoetsin
Niin. Olen yksinäinen lesbo tai no vähän.ehkä enemmänkin bi. Mutta ei löydy naisseuraa ei.
- kauppiashoitaa
Eikö Varkauden kaupoissa ole niitä sinkkukoria? Että tunnista sinkun ostoksilla. Olisi metkaa.
- PyörrePuhallin
Miten olisi SINKUT - jotka tekisivät jotakin Varkauden eteen ja puolesta !
Haravointi ja muut talkoot vain pystyyn ja siten kaikille harava käteen ja silloin näkee että millaisia ihmisiä on - ja kutka valittaa - ja kutka on hyvällä tuulella !
Mitä sinä olisit VALMIS TEKEMÄÄN ? - bilekinkku
Haravoi keskenäs saatana.
- Anonyymi
Niin,haravoikaa keskenään.
- Anonyymi
Alkavat roikkua. Aivan sairasta. Sitten haukutaan,kun ei etene vauhdilla suhde. Ei kannata tutustua.
- Anonyymi
Mitään vakavampaa ei kannata etsiä. Kaikki täällä eroaa,pettää ja se ankea arki ei muutu miksikään kuninkaalliseksi elämäksi. Älkää luoko mitään pilvilinnoja. Jalat maassa ja olutta lidlistä!
- Anonyymi
Kuopiossa on kivaa👍
- Anonyymi
Itse en tavallaan ole sinkku,mutta en todellakaan tarvitsisi etsiä baareista seuraa. Rumat naiset etsii sieltä ,koska miehet ei kännissä näe läskiä ja rumuutta. Panevat konemaisesti.
- Anonyymi
Jos kelepoo just eronnu pitkä tukeva roteva niin tässäpä olis.
- Anonyymi
Ensin opetella kirjoittamaan,käyttäytymään ja myös ulkoinen olemus siistimään.
- Anonyymi
Kuka haluaa varkautelaisen sinkun, ennemmin ilman :D
- Anonyymi
Ei kiitos ketään Varkauden naista, eikä mitään muutakaan Varkaudesta. Kiitos Näkemiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiitos ketään Varkauden naista, eikä mitään muutakaan Varkaudesta. Kiitos Näkemiin
Varkauden varatut ja sinkut. Maistuu vinkut leviää kinkut. Höyläystä yöllä. On kohta uusi lapsi vyöllä.
Ootellan elareita, uuden kanssa kielareita. Jee jee ja höyläämisiin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkauden varatut ja sinkut. Maistuu vinkut leviää kinkut. Höyläystä yöllä. On kohta uusi lapsi vyöllä.
Ootellan elareita, uuden kanssa kielareita. Jee jee ja höyläämisiinNitisi sohva ja sänky, akat siellä vänky.
Kohta nousee asukasluku, kun joka yö painetaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nitisi sohva ja sänky, akat siellä vänky.
Kohta nousee asukasluku, kun joka yö painetaanKaikki sinkut eivät etsi paria,ei edes tuota sängyn natinaa,kuten minä. Nautin omasta rauhasta. Koittakaa ymmärtää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki sinkut eivät etsi paria,ei edes tuota sängyn natinaa,kuten minä. Nautin omasta rauhasta. Koittakaa ymmärtää?
Taisi olla yläkerran meteli liikaa. Kännikolina
- Anonyymi
vfe
- Anonyymi
syrjän louhos
- Anonyymi
tammi
- Anonyymi
Menepä avatanssiharjoituksia, siellä kelpaa minkä näköinen tai kokoinen mies, kunhan et haise pahalle ja yrität edes oppia. Vyötärölihavuus voi kyllä hävitä, kun ensimmäisen vuoden hikoilet oppiaksesi alkeet ja tointuaksesi järkytyksestä, kun tunnin aikana pääset lähietäisyydelle 20 naisen kanssa.
- Anonyymi
Lavatanssit on tosi hyvä tutustumismuoto.
- Anonyymi
uimahalli? kuntosali? leffateatteri?
- Anonyymi
homobaari
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847142Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845328Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415120Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003410