kaks talvikkoo samassa häkissä

hamsut.on.rakkautta

ostin pari päivää sitten kaks naaras talvikkoa. menin eläinkauppaan alunperin ostamaan kaks roboa, mut siel oli vaa yks, ja en ehotti kahta talvikkoa. ne on vasta 7 ja puol viikkosii, ja ne nukkuu päällekkäin, juoksee yhtä aikaa juoksupyörässä yms. mut sit se toinen meni tänää 3 krt sen toisen ns päälle ja se alla oleva alko vinkuu/huutaa tosi lujaa, nii pitäskö mun erottaa ne?

4

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamstre

Talvikot ovat samoinkuin erakkoja kuten syyrianhamsterit, mutta tulevat HARVOIN toimeen keskenään! Suosittelen erottamaan parin omiin häkkeihinsä ellet ole jo sitä tehnyt, sillä on malko todennäköistä että ne rupeavat tappelemaan enemmän ikääntyessään. Jaksamisia uusien hamsujen kanssa! :)

• Erotanetoisistaan

Minulla oli kerran sama ongelma, ja suosittelen erottamaan ne toisistaan. Talvikot EIVÄT todellakaan normaalisti tule toimeen... Minulla oli kaksi siskosta joista toinen oli pakko lopettaa tappelun jälkeen. Ne olivat tulleet täydellisesti toimeen noin puolivuotta ja sitten äkkiä vain pimahti... En ollut minkäänlaista riidan merkkiä huomannut ja olivat viides ja kuudes talvikkoni. olen sitä ennemmin omistanut myö roboja ja yhden syrkin. Nyt täällä asustaa robopari ja syrkki. <3<3<3

• Hamsterinetsijä

mistä eläinkaupasta olet ostanut ?

• EllaAleksandra

Talvikot ovat erakkoja samalla lailla niinkuin syyrialaisetkin, kannattaisi erottaa omiin häkkeihin ettei tappelia iän myötä alkaisi syntyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      165
      6252
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      93
      2816
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      92
      1791
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      43
      1515
    5. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1226
    6. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      1025
    7. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      948
    8. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      922
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      10
      916
    10. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      913
    Aihe