Vaimoa kimpassa

Nautiskelevat

Moniko haluaa panna toisten miesten kanssa omaa vaimoa?
Ja moniko vaimo olisi valmis osallistumaan useamman miehen naitavaksi?
Minä olen halukas antamaan ystävien panna vaimoani kanssani ja vaimoni tykkää antaa pillua meille ja kaikki ovat tyytyväisiä yön ja viikonlopun jälkeen joskus meitä on 1N eli vaimoni ja 2-3 miestä ennätys on 1N 5 miestä

33

4741

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kimppaporukat

      Minä haluan kimppakivaa ja olen saanut vaimon mukaan jo kesäkuussa tulee 28 vuotta kun kaveri käy meillä ja naimassa mun vaimoa kanssani että ei ihan aloittelija ole kysymyksessä ja homma jatkuu yhä eikä loppua näy on meillä tosin muitakin mutta ei yhtä säännöllisesti meillä seksielämää on muutenkin aktiivista ja meillä menee hienosti avioliitossa

    • KimppakivanNimeen

      Kyllä se sopii myös minullekin että kaverit panee mun vaimoa meillä mun kanssa kimpassa olemme harrastaneet kimppaa koko yhdessäoloajan melkein joka viikonloppu ja vaimo on mielissään
      Kaverit saa panna paljaalla vieraat joutuu käyttämään kondomia
      Ehkäisyyn käytetään ehkäisysuppoja
      Kavereiden kanssa ollaan naitu vaimoa myös hänen raskausajat yleisin kimppa on 1N 2-3M

      • Ystäväporukka

        Tämä on kannattamisen arvoinen asia


    • Nautiskeleva.pari

      Olemme aviopari ja koukussa kimppakivaan
      1N 2M tai 1N 3M

    • Nautiskelevat

      Vaimoni johdattelee minua ottamaan miehiä meidän sänkyyn ja naimaan vaimoa ollaan kyllä samaa mieltä että laukeamista takia on parempi olla 2-3M ja 1N
      Vaimoni laukeaa kaksin ollessamme joka kerta mutta kun olemme kimpassa miehet laukeaa melko herkästi ja nopeaan mutta kun naintia jatketaan silmien edessä livenä niin kalu kovenee melkein samantien ja on valmis uuteen pano on kun kaveri/t laukeaa ja tätä jatketaan kunnes kaikki on kunnolla lauenneet ja vaimo laukeaa useamman kerran hän myös nautiskelee kuten me muutkin

      • Olemme nuoripari Hesasta ja koemme oikein suurta nautintoa useamman henkilön kimppa seksistä. On ollut muutama nainen ja muutama mies. Koemme silti että on hankalaa saada luotettavaa seuraa ainakaan netin tumputus ilmoista. Mistä siis rietasta seuraa 20-60v ;)


    • 26VmiesH

      26vmies Kiinostunut kimppakivasta!
      Laita viesti sähköpostiin jos haluat kimppakiva !
      [email protected]

      • Posliinia.kavereillekin

        Minulla on persettä antaa myös muille enkä ole ennakkoluuloinen minua saa vapaasti käyttää hyväksi
        Pillupano käy kaksi munaa pilluun käy pillu pylly suuhun pano käy
        Ainoat rajoitteet ei saa satuttaa ja maksimissaan 5 miestä kerrallaan


    • Raaka.pano

      Naidaan vaimoa porukalla

      • Paljas.pimppi

        Onko halukkaita vaimon pillu ihan märkänä ja kiimaisena odottaa huulet törröllään munia


      • Bi-mies50

        Nyt olis tosi kovana!


      • AKokeiltu.on

        Sinun pitäisi pidättäytyä pelkästään minun pilluun ja reikiin koska olemme heteroja muista mukaan tulevista miehistä en osaa sanoa aminän kanssa ovat vain pillun perään ja hyvä niin mutta
        pyllyyn saa pilluun saa kaksikin kerralla suuhun saa mutta satuttaa ei saa olen pillu ihan märkänä ja odotan kimppapanoa


    • oletkoaivanavuton

      Hei, hei, hei....mä kyllä panen vain yksin vaimoani - en tarvitse apua!!!

      • Raaka.pano

        Tarkoitin että me naidaan minun vaimoa kimpassa koska halutaan vaihtelua eikä pettäminen tule kuuloonkaan
        Yleensä miehet pettää vaimojaan ja myös naiset pettää ei tietenkään kaikki meillä on myös pariskuntia kimpassa toisiltaan salassa eri aikaan tietty vaimo pannut miehen kanssa ja minä rouvan kanssa


      • KaikkiKaksiJalkaiset

        Voitaisiinhan panna myös sun vaimoa kimpassa tykkäisi varmaan


      • Bi-mies50

        Saisko sua panna samalla?


      • KaikkiKaksiJalkaiset
        Bi-mies50 kirjoitti:

        Saisko sua panna samalla?

        Pelkästään vaimoa saa panna


      • PanoKimppa
        Bi-mies50 kirjoitti:

        Saisko sua panna samalla?

        Ainoastaan vaimoa saa panna


    • Pyllytarjous

      Haluaako joku maistella ja käyttää pyllyäni vapaasti haluan pillun rakkauden kutkan pois haluan että raavitte kynnettömällä vapaasti

    • Kavereillekin.pillua

      Vamollani on rakkauden kutka pillussa täytyisi saada miehiä kynnettämällä raapimaan

    • Raakaa.panoa

      Tykkään katsoa ja osallistua vaimoni astuutukseen olen asentanut jalkatuet on vaimolle helpompi kun levitämme vaimon jalat ja nkstamme telineeseen niin vaimo on kuin tarjottimella niin kuin onkin ja kavereiden ja ystävien kanssa saamme panna vapaasti ja niin paljon kuin halutaan meiltä ei viikonloppuna tarvitse lähteä puutteessa viikonloppuna vähintään kerran illassa pannaan vaimoa ja mukaan pääsee kaikki jotka paikalla on ja haluaa mukaan

      • AppiukolleLahjaksiMinia

        Minun isäni on humalassa yliseksuaalinen eikä muista jälkeenpäin mitään kerran kun olimme risteilyllä niin halusimme päästä isältä karkuun kun mukana oli kolme miestä jotka olivat mukana että naimme kimpassa vaimoa ja lähdimme hyttiin viemään isäni nukkumaan ja pääsisimme panemaan mutta isäni ei asettunut vaan oli lähdössä mukaamme niinsitten tuli mieleen että makoillaan vähän aikaa mutta isäni pyrki vaimoni tisseihin kiinni koko ajan niin sanoin vaimolle että pane tissi suuhun että rauhoittuu itseäni kiihotti että aloin panna vaimoa takaa päin kun isäni hääräsi tissien kanssa kun olin tullut niin sanoin vaimolle että anna sille pillua ja vaimo suostui ja pani appiukln kanssa ja sai hänet nukkumaan ja nyt pääsemme pääaiiheeseen eli 1N 4M ja vaimo oli oikein liekeissä luxus hytti merinäköala ja katsoin kun panimme ja piiritimme vaimoa koko matkan ajan aamiaispöydässä isäni kysyi että mitä illalla oli tapahtunut johon vastasimme ettei mitään erikoista normi ilta vain vaimo ja minä tiesin että koko pöytäseurue oli pannut vaimoa


    • Pikku-pervo

      Se olis kiihoittavaa kun tietää ketä vaimo haluaisi fantasioissa panna ! Näkisi kun vaimo nauttisi kunnon panosta, voisi itse samalla runkata kun vaimoa pantaisiin! kiimassa, spermat valuisivat pilluun ja samalla itsellä lentäisi spermat reisille.

      • Ystäväporukka

        Mulla kuitenkivaimo kertoo kuka pani muistelemisen arvoisesti mutta kun kysyn minkä panon haluaisit perua jos voisit niin vastaus myös viiden miehen panon jälkeen on en halua luopua yhdestäkään kokemuksesta olen nauttinut täysin kaikista hetkistä


      • Kokeiltu.on

        Kyllä naisen ilme pantaessa näyttää kun on herkkupala osunut pyllyyn


    • NautintoaVaimolle

      Meillä vaimo kertoo kuka pääsee naimaan ja minä kysyn miehiltä ja vaimo naisilta.
      Eniten mukana on miehiä koska on kiihoittavaa katsoa osallistuen vaimon nautintoa "vieraan" naidessa häntä.

    • Minä ainakin haluan vaimoani naida myös kimpassa muiden miesten kanssa.
      Tykkään että on mielettömän kiihoittavaa kun näkee toistenkin panevan omaa vaimoa. Ja sanonta on ettei järvi soutamalla kulu.

    • Vaimoni antaa mielellään kimppa porukalle pillua.

    • Suostuin kahden miehen pantavaksi mieheni halusta nussia kaverien kanssa minua. Miehen kaveri on nainut minua yli 16 vuotta ja suhteemme jatkuu tiiviisti.

    • Olen ollut aina kiinnostunut ryhmäseksistä. Ja ehdottomasti niin että oma vaimo on mukana ja 1-2 miestä itseni lisäksi. Vaimoni suostui mukaan ja eka mies on nainut vaimoani melkein 17 vuotta. Olemme kolmistaan kuin yhtä perhettä. Olemme kaverin kanssa tuotu ehkä kerran kuussa lisämiehen mukaan vaimoni suostumuksella.

    • Vaimoni kanssa ollaan sovittu jatkavamme niin pitkään kuin hauskaa ja tyydyttävää on.
      Olen pannut vaimoani jo 17 vuotta kimpassa muiden kanssa ja vaimo on mielellään ottanut vierasta kalua ja antanut nautintoa miehille.

    • Anonyymi

      Ihanaa, kun löytyy muitakin samankaltaisia. Minä pääsin vieraan makuun kun seurasin miestäni usein hänen työmatkoilleen. Hän oli silloin asentaja ja usein paperikoneremonteissa ympäri maata. Asennusryhmillä oli uesin asuntovaunuja mukana reissuillaan ja keikat saattoivat joskus olla pitkiäkin. Niin meilläkin. asuntovaunumme oli sellaisen ihana ruotsalaisvalmisteinen suuri vaunu, missä oli myös erillinen pieni makuusoppi ja edessä sai vuoteen parivuoteeksi. Olin yksin vaunullamme sillä aikaa kun mieheni oli työssä. Kaverit tekivät vuorotyötä ja silloin tutustuin useampaan mieheni työkaveriin sillä seurauksella, että ensialkuun, olin heti vieraisilla hänen kaveriensa vaunussa naitavana. Voi kuinka minä nautin niistä päivistä, mutta sitten kerran kun minulla oli kaksi kaveri vaunussamme, mieheni tupsahtikin yllättäen vaunulle, kun oli telonut hiukan itseään. Ensin vähän säikähdimme, kun näimme hänet ovella, mutta hän rauhoitti meitä ja pyysi odottamaan, sillä hänkin halusi mukaan kimppaan. siitä alkaen on näitä kimppanainteja jatkunut jo usean vuoden ajan. Vielä edelleenkin, vaikka olemme jo viisikymppisiä, seksi maistuu ja joskus tuntuu siltä, että se maistuu enemmän kuin koskaan ennen.

    • Anonyymi

      On kiihoittavaa kun vaimoa pannaan kimpassa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      330
      4180
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      25
      2478
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      25
      1633
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      50
      1542
    5. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1427
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      34
      1420
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      127
      1395
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      95
      1292
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      55
      1203
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      161
      1137
    Aihe