Aika antaa signaali

HallituksenTahto

Kun Suomen hallitus on antanut signaalinsa siitä, että ei kannata harrastaa Suomessa, niin on aika noudattaa hallituksen ja eduskunnan toivetta ja viedä roposensa muualle.

Onko kenelläkään käytännön kokemusta

http://www.yachts-service.ee/

Palveluista?

9

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x_sailor

      Olen käyttänyt heidän palveluitaan monta vuotta. Mielestäni on toiminut erittäin hyvin ja työn jälkikin on ollut laadukasta

      • 119

        Another x-sailor
        Olen säilyttänyt venettäni useita vuosia heidän hallissaan ja teettänyt myös huoltotöitä. Palvelu on ollut erittäin ystävällistä ja huoltotoiveeni on hoidettu asiaan paneutuen. Jälki on ollut erinomaista.
        Vastaavat kokemukset palveluntarjoajista Suomessa jäävät selvästi jälkeen.😎


    • nuotioonkusejia

      no ilmankos teistä on tullutkin entisiä seilaajia ja nykyisiä hoilaajia. Taidatte käydä vaan merellä jättämässä rantaan keltaisen viivan.

      • Aikauudistua

        Yhden rivin trolli on vanha juttu


    • KYLLÄVIRONEOTTAA

      VIROSTA NE ON PALJON HELPOMPAA VARASTAA JA KULJETTAA VENÄJÄLLE HEH HEH HEH.....

      • Ei.ihan

        Ei välttämättä. Virossa parveilee NATON sotilasjeeppiä ristiin rastiin. Tämän huomasin molemmilla kerroilla kun ajelin Tallinnan ja Narvan väliä viime kesänä. Telakoilla tosi tiukat turvatoimet. Osin myös sen takia , että Viron telakoilla näkyy olevan venäjän oligarkkien jahteja huollossa.

        Täältä Suomesta sen kun käy hakemassa... Ja niinhän nuo hakevatkin.


      • ulemestnaatto

        naattohan on siellä vain varkaissa


    • Kuuliainenveronmaksaja

      Signaalit on annettu ja veneilen muualla ja ei edes tarvitse kysyä kuka hyötyy. Kohtahan onkin jo kevät ja pitää maksaa veneverokin mutta ihan muualle.

      • sakkelit_kiveen

        Ja Suomenojan talvisäilytys "siirtyy" johonkin "Ämmäsmäkeen", siis ihan veneilijöistä riippumatta, ja ne veneetkin siirtyvät erikoiskuljetuksina jotenkin sen liikennekaaren päästä päähän 20 km suuntaansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe