Portsarien mielivalta ja siihen yhtyvä myös ravintolapäällikkö!
Joensuussa olevassa ilonassa on napit ja hormoonit sotkeneet pään portsareilta,jäljelle jää rusina molemmissa päissä!
Joku aika sit sanoin ilonassa yhdelle tyypille et olitko äsken edellisessä paikassa kun olitte porukalla ja isottelitte kun olet ihan saman näköinen no jos et ollut pyysin anteeksi ja minä vuorostani uhosin kun kohdattiin kahdestaan ja meni hetki aikaa kun portsari haki minut tanssilattialta ja ei juurikaan sanonut mitään vaan vei hissiin ja sanoi et sä lähdet täältä nyt kuuntelematta sen kummemmin minua,no mulla rupes keittää siinä niin haukuin sen pystyyn jonka jälkeen se hissistä otti voimalla niskalenkin ja vinntasi ovesta ulos varomatta mitään,en saanut edes vaatteitani narikasta,kyseisen portsarin tultua ilonaan olen ollut hänen hampaissa ennekin ovella,joskus hän ei ole päästänyt aiemminkaan sisälle parinsiiderin jälkeen tai on muuten vinnoillut et laskisko vaiko ei,sen jälkeen olen ollut yhteydessä ravintolapäällikköön joka ei lotkauta korviaan ja minulla ei kuulemma ole asiaa ilonaan enää,soppaa on sit keitetty taas kerran asiakkaan niskaan kunnolla sillä koskaan aiemmin minua ei ole heitetty pihalla tai annettu porttikieltoakaan minnekkään,eikö ravintolapäälllikkö tiedä lakipykälistä mitään esim portsarein väkivallankäytöstä aiheetta sekä yhdenvertaisuudesta ja syrjintä pykälistä!
OLisiko aika laittaa kunnon seuraantaan tuokin nappikauppa !
ilona joensuu
paskapaikka
1
338
Vastaukset
- Anonyymi
No nykyinen ilonan portsari, joka olin vapaalla nimeltään Mikko Nyland hyökkäsi kaverini kimppuun, vaikka kaverini ei sanonut sanaakaan eikä katsonutkaan häntä päin, sekä minut uhkasi 3-4 kertaa tappaa koska en suostunut lähtemään tupakkakopista ennen kun olin polttanut tupakkani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132600
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831619Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2331332Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983