Portsarien mielivalta ja siihen yhtyvä myös ravintolapäällikkö!
Joensuussa olevassa ilonassa on napit ja hormoonit sotkeneet pään portsareilta,jäljelle jää rusina molemmissa päissä!
Joku aika sit sanoin ilonassa yhdelle tyypille et olitko äsken edellisessä paikassa kun olitte porukalla ja isottelitte kun olet ihan saman näköinen no jos et ollut pyysin anteeksi ja minä vuorostani uhosin kun kohdattiin kahdestaan ja meni hetki aikaa kun portsari haki minut tanssilattialta ja ei juurikaan sanonut mitään vaan vei hissiin ja sanoi et sä lähdet täältä nyt kuuntelematta sen kummemmin minua,no mulla rupes keittää siinä niin haukuin sen pystyyn jonka jälkeen se hissistä otti voimalla niskalenkin ja vinntasi ovesta ulos varomatta mitään,en saanut edes vaatteitani narikasta,kyseisen portsarin tultua ilonaan olen ollut hänen hampaissa ennekin ovella,joskus hän ei ole päästänyt aiemminkaan sisälle parinsiiderin jälkeen tai on muuten vinnoillut et laskisko vaiko ei,sen jälkeen olen ollut yhteydessä ravintolapäällikköön joka ei lotkauta korviaan ja minulla ei kuulemma ole asiaa ilonaan enää,soppaa on sit keitetty taas kerran asiakkaan niskaan kunnolla sillä koskaan aiemmin minua ei ole heitetty pihalla tai annettu porttikieltoakaan minnekkään,eikö ravintolapäälllikkö tiedä lakipykälistä mitään esim portsarein väkivallankäytöstä aiheetta sekä yhdenvertaisuudesta ja syrjintä pykälistä!
OLisiko aika laittaa kunnon seuraantaan tuokin nappikauppa !
ilona joensuu
paskapaikka
1
286
Vastaukset
- Anonyymi
No nykyinen ilonan portsari, joka olin vapaalla nimeltään Mikko Nyland hyökkäsi kaverini kimppuun, vaikka kaverini ei sanonut sanaakaan eikä katsonutkaan häntä päin, sekä minut uhkasi 3-4 kertaa tappaa koska en suostunut lähtemään tupakkakopista ennen kun olin polttanut tupakkani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860