Pakoputkisto

jyh55

Oletteko joutuneet cruzeen viellä uusimaan pakoputkistoa tai äänenvaimentimia?
Mistä tilasitte osat? Nettiä tutkimalla ei ainakaan tunnu Suomesta löytyvän. En ole viellä kysynyt merkkiliikkeestä.

20

7533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blonbi

      En ole, ai niin eihän mulla olekkaan chevyä!

      • tftyuty667

        tyhmä sä ainakin oot...mutta sallittakoon.


    • vantheman

      Pakoputkisto on joko kokonaan tai ainakin osittain samoilla varaosanumeroilla kuin Opel Astrassa. Autot ovat vielä niin uusia, ettei pakoputkistoja ole tarvittu kuin kolhittujen tilalle. Siksi niitä ei vielä ole varaosakaupoilla Suomessa. Itse lähtisin etsimään ensin puretuista kolariautoista, mutta Saksasta tilaamalla saa uudenkin aina halvemmalla kuin marmorilta.

    • letukkakuski

      Onko se nyt niin justiinsa, että on oikeanmallinen pakoputkisto? Kannelmäessähän on se yksi pakoputkipaja, mikä tykittää autoon kuin autoon pakoputkia liukuhinatyönä, ei kai heilläkään nyt aina joka automalliin erilaisia putkia varastossa ole? Sinne veisin amerikanraudankin, ja vienkin jos vaan yhtään matkanvarrelle sopii putkirempan osuessa kohdalle.

    • crr

      Voisitko kertoa tuon firman nimen ja mahdollisesti yhteystiedotkin? Missä päin Suomea se Kannelmäki sijaitsee?

      • jonoonmars

        Kannelmäen ostarilla, Helsinki eli stadissa! Tiittanen oy nimellä!


    • putkeavailla

      Pakoputkihuolto R. Tiittanen oy Kantelettarentie 11 00420 HELSINKI

      • letukkakuski

        Nettisivujensa mukaan ovat muuttaneet Jakomäkeen?


    • crr

      Tattis tiedoista.

      Löysinkin nyt sitten sen nettisivun, jossa sanotaan :
      Puh. (09) 563 2227 (7.30-17.00)
      Pakoputkihuolto
      Risto Tiittanen Oy
      Valuraudantie 6
      00700 HELSINKI

      Enpä Cruzelleni tuota vielä tarvitse, mutta johonkin muuhun autoon tuolta voisi kysellä. Vaikkapa vanhaan Rangeen, johon joka tapauksessa joutuu jostain muualta syrjäkulmilta tilaamaan, kun täälläpäin (Länsi-Suomi, Suomen kulttuurin kehto) ei ole sellaisia liikkeitä. Turku olisi lähin vaihtoehto, mutta Englannistakin saisi halvemmalla.

    • Anonyymi

      Kerran asioinu. Pitäis taas korjata putki mut Tiittanen ei oo enää mun valinta. Voisin maksaa asiakaspalvelun laadusta eli vaik se sähköposti viesti ja sijaisauto.!!!
      Tiittanen: halpaa palvelua. Ja siihen se sit jääkin. Jossei oo mahdollist jonottaa montaa tuntia tai jättää avaimia ja hakea korjattu auto töyivän jälkeen nii Tiittanen ei oo sun valinta.
      Söhköpostia ei oo ees olemassa ja sijaisautoista puhumattakaan. Aika moni asiakas vois maksaa sen 35€ auton vuokrasta mutku ei oo.
      Tiittanen tekee fyrkkaa sijoittamatta palvelun laatuun.
      Harmi et tommonen firma haluaa nykyaikana toimia lankapuhelimen varassa.
      Hyvä business idea ja asiakkaitta toki riittää mut vois panostaa palveluun.
      Ite valitsen tällä kertaa firman josta saa palvelua, toki se näkyy hinnasta mut v…..t siitä hinnasta kunhan saa hyvää palvelua. Kyseinen pulju tarjoaa jopa ilmaista sijaisauto!!!

      • Anonyymi

        Tiittanen ei tosiaan tuo sulle kahvia kupissa eikä kiillota sun kenkiä. Ei siihen hintaan pystyisikään.

        Jos ei oleellinen, ja hyvä sellainen, riitä, niin sitten sun tarttee mennä muualle.

        Jos yhden miehen firma alkaa hommailemaan sulle noita "palveluita" niin sitten jää hommat tekemättä ja/tai hinta pitää nostaa kaksin- tai kolminkertaiseksi ja sen jälkeen ei asiakkaita juuri näy.


    • Anonyymi

      Miten voi olla v. 2021 olemassa firma jossa käy vain käteinen ?

      • Anonyymi

        Se on firma jossa keskitytään oleelliseen ja kaikki muu on karsittu pois.

        Asiakkaiden määrä varmaankin kertoo että konsepti on toimiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on firma jossa keskitytään oleelliseen ja kaikki muu on karsittu pois.

        Asiakkaiden määrä varmaankin kertoo että konsepti on toimiva.

        Jos tulee pakoputken kanssa ongelmia, niin ilman muuta menen Tiittaselle heti aamusta jonottamaan. Tiittanen hitsasi putken kuntoon, hinta 40 euroa (piti maksaa käteisellä), maahantuojalta uusi putki asennuksineen olisi ollut 1500 euroa. Vanhan kansan mies ei tarjoa kahvia eikä pankkikorttimaksamista, mutta säästöä tulee hinnassa, en tarvitse viihdykettä vaan auton katsastuskuntoon. Ei uutta osaa aina tarvita, jos vanhan saa korjattua.


    • Anonyymi

      Tiittanen on ihan paras. Vuosien aikana olen käynyt monen auton kanssa ja palvelu/työ on ollut todella hyvää ja edullista. Ovat erikoistuneet patkoputkissa esiintyineisiin vikoihin. 10+

    • Anonyymi

      Tiittanen on paras mutta ei kannata siitä huudella täällä.

      Kivempi korjauttaa pakoputki kun pääsis nopeammin tälle pajalle.

      Jos täällä huudetaan ja kehutaan niin jonot kasvaa.

      Silloin kun liike oli Kannelmäessä niin homma toimi.

      Nyt tattiksella, ei kokemuksia.

      Onko enään sama omistaja, sama meininki?

      • Anonyymi

        Sama heppu hommissa. Nopea ja ärhäkkä. Ja maksu edelleen käteisellä ;-)


    • Anonyymi

      Minulle tuli uusiminen vastaan ja merkkihuolto neuvoi kääntymään Risto Tiittanen Oy:n puoleen.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Mun Volvo V70 uusittiin 17.11.2023 muualla turboahdin, minkä yhteydessä katalysaattoriputken ruostunut liitos sanoi sopparin irti ja putki roikkui. Joku toinen olisi alkanut tässä vaiheessa myydä mulle uutta katalysaattoria, mutta nämä kehottivat menemään R. Tiittaselle (Valuraudantie 6), joka oikeasti tietää mikä on tarpeellista tehdä. Tiittasella kanta-asiakkaat neuvoi kuinka homma toimii: Auton rekkarinumero seinällä olevaan jonotuslistaan ja sitten hakemaan Jakomäen ostarin seinästä sopivasti käteistä. Tiittanen hitsasi liitoksen kiinni, hinta 50€. Jonotusajan pikkupakkasessa about 1 h istuin autossani, koska sisällä ei ole tilaa ja ulkona penkeillä tulee kylmä. Vastapäätä on eri toimijan äijätyylin lounasruojala/kahvila. Muuta ei todellakaan tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Mun Volvo V70 uusittiin 17.11.2023 muualla turboahdin, minkä yhteydessä katalysaattoriputken ruostunut liitos sanoi sopparin irti ja putki roikkui. Joku toinen olisi alkanut tässä vaiheessa myydä mulle uutta katalysaattoria, mutta nämä kehottivat menemään R. Tiittaselle (Valuraudantie 6), joka oikeasti tietää mikä on tarpeellista tehdä. Tiittasella kanta-asiakkaat neuvoi kuinka homma toimii: Auton rekkarinumero seinällä olevaan jonotuslistaan ja sitten hakemaan Jakomäen ostarin seinästä sopivasti käteistä. Tiittanen hitsasi liitoksen kiinni, hinta 50€. Jonotusajan pikkupakkasessa about 1 h istuin autossani, koska sisällä ei ole tilaa ja ulkona penkeillä tulee kylmä. Vastapäätä on eri toimijan äijätyylin lounasruojala/kahvila. Muuta ei todellakaan tarvita.

        Juuri näin toimi edelleen 9.1.2024. Vuotavat liitokset hitsattiin, hinta 50e. Tai no poikkeuksena etten ehtinyt edes "äijätyylin kahvilassa" kahvia hörppiä loppuun, puolisen tuntia meni. Yksi auto oli ennen meitä jonossa. Ja me katseltiin Tiittasen nopeaa ja tarkkaa työskentelyä. On kyllä ammattilainen! Meillä kyseessä siis vähän vanhempi Volvo 740 ysikytluvun alusta ja haluttiin nähdä hieman miltä pohja näyttää.

        Käteiseen en olisi osannut varautua ellen olisi nähnyt "ohjeistustasi" - kiitos :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe