HYUNDAI TAAS LAATURAPORTIN YKKÖNEN

Kekezz

30

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Havannoitsija

      Kyllä kirjoituksessa lukee että Mazdalle voitto oli jo viides ja Hyundaille kolmas laajassa saksalaisessa Auto Bild -laatuselvityksessä. Toyota on voittanut raportin vertailussa yhteensä seitsemän kertaa, Kia kerran. Muille merkeille ei ole ykköstiloja herunut. Laaturaportti julkaistiin nyt 14. kerran. Elikkä kolme kertaa on Hyundai ollut voittaja.

    • ddwww

      Hyundai on hyvä. Yes.

    • Naatiskellaan

      Provot vaimennettiin kuoliaaksi,että näin.

    • jarkytys

      Ja kansanauto putosi toiseksi viimeiseksi Top20-listalla!

    • halpaamakkaraa

      on se ihanaa kun intoillaan aasialaisista halpiksista.

    • myyttiäkö

      Niinpä, herää todellakin kysymys onko saksalainen laatu pelkästään myytti! Uudet autot eivätkä kestä ajoa ja takuuasioissakin kitsastellaan.

      • Rretewr

        Kyllä ainakin itse oon huomannut että kalliimmat automerkit ei ole sen kummosempia ole.Imagosta ja veroja vaan joudut enmmän maksamaan.


      • Jokin_mättää

        Perheessämme on kaksi Hyundaita, molemmat yli 10-vuotiaita. Kumpaakaan ei ole vielä hylätty katsastuksessa kertaakaan. Ja Suomessa niillä ajetaan.


      • SiinäPuhuuTotta

        Ota huomioon, että nimim. " turha.hehkuttaa" Tarkoitti Vag Groupin tuotteita.


      • paljonko.km
        Jokin_mättää kirjoitti:

        Perheessämme on kaksi Hyundaita, molemmat yli 10-vuotiaita. Kumpaakaan ei ole vielä hylätty katsastuksessa kertaakaan. Ja Suomessa niillä ajetaan.

        Ei se ikä autoa tapa vaan se ajelu.


      • turha.hehkuttaa

      • wwwwwww122

      • Jokin_mättää
        paljonko.km kirjoitti:

        Ei se ikä autoa tapa vaan se ajelu.

        Isommalla 314.000km, pienemmällä 182.000km


      • DSSwwww

      • dsafeeeee
        SiinäPuhuuTotta kirjoitti:

        Samoin sinun.

        http://www.moottori.fi/liikenne/jutut/hyundai-mazda-karjessa-tuoreessa-auto-bild-laatuvertailussa/

        Hyundailla vähiten vikoja ja edullisimmat korjaamokäynnit
        CarMD® 2015 Vehicle Health Index™ listaa Hyundain ykköseksi, kun verrataan automerkkien korjaamokäyntien määrää ja korjauskustannuksia. Hyundai nousi kärkeen viime vuoden sijalta kaksi. Hyundain korjauskustannus on keskimääräistä alhaisempi ja sillä oli hyvin alhainen korjaustaajuus, mikä tarkoittaa, että Hyundain omistajat kävivät korjaamolla muita merkkejä harvemmin. Vertailussa korjaamokäynnin syynä oli ”tarkista moottori” -valon syttyminen.

        Vähiten korjauskäyntejä ja edullisimmat korjauskustannukset:

        1. Hyundai
        2. Toyota
        3. Honda
        4. Ford
        5. Chrysler
        6. Kia
        7. General Motors
        8. Mazda
        9. Nissan
        10. Volkswagen

        CarMD.com Corporation on julkaissut autovalmistajien luotettavuusvertailun (CarMD® 2015 Vehicle Health Index™). Vertailu on tehty Yhdysvalloissa top 10 automerkin ja top 100 automallin korjauksista. Vuonna 2015 tulos perustuu yli 251 000 tapahtumaan, jotka on raportoitu Yhdysvalloissa vuosimallien 1996 – 2015 autoissa.

        ”CarMD’s Index on ainoa vuosittainen vertailu, joka perustuu käytössä olevien autojen korjauksiin ja niiden kustannuksiin”, sanoo Ieon C. Chen, Car MD:n toimitusjohtaja. ”Autojen korjaukset ovat arkipäivän tapahtumia. Tästä datasta auton ostajat saavat lisätietoa ostopäätösten tueksi ja auton käyttökustannusten arviointiin.”


    • karmee.kippo

      Ei kukaan älykäs ihminen osta jotain vitun Huyndaita. Mieluummin vaikka kävelee tai menee bussilla.

      • OmastaMielestäsÄlykäsVai

        No siinähän kävelet, ja menet bussilla!!!!


      • K.u.m

        Mene bussilla kun taidot ei taida riittää ja ei ilmeisesti ikäkään.


    • OutoJuttu
      • rgrgree

        Olisi hyvä huollattaa auto kunnolla juuri ennen katsastusta, mutta autohan pitäisikin huoltaa joka tapauksessa.
        Hyundai I30, käyttöönottovuosi 2013:
        Hylkäysprosentti: 2,2 % Ei mikään paha mielestäni
        Epäreilua laittaa vain A-Katsastuksen raporit.
        Pitäisi olla kaikkien katsatuskonttorien tilastot eikä pelkästään yhden.Tällöin saataisiin todellinen tilasto.


      • qeewweww

    • KKK-

      Itse asiassa kovat hylkäysprosentit oli i40:llä. Kuulin tuosta jo aiemmin ja jätin ostamatta. Toisaalta en ostanut mitään muutakaan, vaan mietin edelleen. Kaikki tuttavani ovat olleet Hyundaihinsa hyvin tyytyväisiä, joillakin on jo toinen menossa. Ehkäpä olen siis hieman turhan kriittinen i40:n suhteen.

      • dwdww

        Mulla kolmas Hyundai menossa. Hyvä automerkki. Osta pois. Auto säilyy hyvin jos sen aikanaan huoltaa. Mulla Hyundai Sonata on mennyt jo vuosia kertaheitolla katsatuksesta läpi.


    • trumpjytää

      Mahtaa olla ihan passeli pesukone, suomen kansalle?

    • hyundailla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe