Soturikissat chat

Heiskanen-ja-Korppi

Hei! Puhutaanpa soturikissoista mielellään suomeksi ilmestyneistä kertokaa vaikka omat top kymppinne hahmoista ja ilmoittakaa aina mistä kirjoista spoileja example:
Spoiler kirjasta pitkät varjot:
Plaa plaa sol sitä ja närhisulkä tätä

14

1782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puolikorva

      No mun kissat top 10 on ehottomasti
      1: Keltahammas
      2: Lehtilampi
      3: Oravaliito
      4: Vatukkakynsi
      5: Tiikeritähti
      6: Sulkahäntä
      7: Harmaaraita
      8: Milli
      9: Hopeevirta
      10: Ruoska

    • Soturikissat

      Mun top 10:
      1. Hiekkamyrsky
      2. Harmaaraita
      3.Keltahammas
      4. Tulitähti
      5. Lehtilampi
      6. Tuhkamarja
      7. Haukkahalla
      8. Tiikeritähti
      9. Ruoska
      10. Täplälehti


      Kutakuinkin nuo 10 :3

    • WaCaFani

      Mun top 10:

      1. Alderheart
      2. Clear sky
      3. Needletail
      4. Jayfeather
      5. Blackstar
      6. Sparklepelt
      7. Ivypool
      8. Shadowstar
      9. Tallstar
      10. Fernsong

    • Anonyymi

      Ruoska ja Rikkotähti on mun lemppari. Sit Vaahteravarjo ja Sorainen Sydän on myös kivoja. Tiesittekö, että Veriklaani laiset eivät pelänneet Ruoskaa vaan Ruotoa. Niin ja Varjoklaani on mun lemppari klaani. Kuohuvan veden heimo on kyllä kaikkein paras.

    • Anonyymi

      Moi. Mun lempi hahmot tulee tässä :

      1. Ohra
      2. Korppitassu
      3. Väärätähti
      4. Pitkätähti
      5. Nuhanenä
      6. Pitkähäntä (myrskyklaani)
      7. Pikkupilvi
      8. Sulo
      9. Hiiriturkki
      10. Ruska/tulitähti. Tykkäsin Ruskasta kirjasarjan alussa. Sitten kun siitä tuli päälikkö, hahmosta tuli mielestäni todella tylsä.

      • Anonyymi

        Ainiin ja pidän myös paljon Keskiyöstä, vaikka se ei olekaan kissa.


    • Anonyymi

      Sulo on paras!

    • Anonyymi

      mun top 10 on

      1.Kyyhkysiipi

      2.Tiikerisydän

      3.Murattilampi

      4.Lehtilampi

      5.Pitkätähti

      6.Liekkihäntä

      7.Vatukkatähti

      8.Keltaturkki

      9.Pikkupilvi

      10.Perhonsiipi






      Mut onko totta et Pajuhohde joutuu synkkään metsään.

      • Anonyymi

        Älä kuule multa kysy 8D


    • Anonyymi

      fSpoilerivaritus
      1 hiekkamyrsky
      2.Tuhkamarja
      3.Usvatähti
      4.Harmaaraita
      5.Yksitähti
      6 korppitassu
      7 tiikeritähti/sydän
      8.Ruoto
      9.Sulo
      10.Pilvihäntä
      ❤️Keskiyö❤️tykkään siitäkin

    • Anonyymi

      Ainiin oon lukenu kaiken siis kaiken rikottua lakia odotellessa

    • Soturikissat on best^^
      Top 10 on
      1. Haukkahalla
      2. Usvatähti
      3. Lehtilampi
      4. Pitkätähti
      5. Kirkassydän TAI Saniaisturkki
      6. Paatsamalehti
      7. Tummahäntä
      8. Pitkä Varjo
      9. Ruokoviiksi
      10. Sinitähti

      • Anonyymi

        No ei kun Munatiikeri Pallijeesus Homohitler Keharisika ne on parhaat


    • Anonyymi

      täs mun top 10

      10. harmaa siipi
      9. ratamohäntä
      8. saniaisturkki
      7. kirkassydän
      6. sinitähti
      5. väärätähti
      4. tuhkamarja
      3. sorainen sydän
      2. hiekkamyrsky
      1. närhisulka

      sit öö vois laittaa vaik top 6 klaanit

      6. veriklaani
      5. taivasklaani
      4. tuuliklaani
      3. jokiklaani
      2. varjoklaani
      1. myrskyklaani

      sit top 10 inhokkikissat

      10. kyyhkysiipi
      9. yksiTÄHTI (ei yksiVIIKSI...)
      8. sadekukka
      7. milli
      6. tähden kukka
      5. mutakynsi
      4. saarniturkki
      3. ohdakekynsi
      2. mustaraita
      1. rikkotähti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe