Halpa hyvä parturi Ugissa ?

Jussai

Entä mistä löytyy autonpesu paikkaa vai löytyykö ? Olen just tänne muuttanut :)

8

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymällälöytää

      Noooo partureita kyl on täällä hyvyydestä ja hinnoista ollaan varmaan montaa mieltä.
      Kokeile Hassinan pääasiaa, on Santtiontiellä
      Autopesut on vain Teboililla (kaupungin laidalla)ja Nesteellä(autotehtaan vieressä)

    • Klani-Klaani

      Nii, parturin tai kampaajan hyvyys tai huonous on katsojan ja kokijan silmässä, päässä...

      Harva ekaa kertaa uuden asiakkaan hiuksia leikkaava tietää sinun tyylistäsi ja mieltymyksistäsi yhtään mitään. Tuskin itsekään osaat hetkessä kertoa mitä haluat ja ammattilainenkaan ei saa sinulle leijonan harjasta jollei sulla materiaalia siihen ole. Jos haet halpaa, mä voin louhia hiuksesi :-) Mut ammattilaiset osaavat paremmin hinnastakin riippumatta. Googlettamalla Ukista löytyi muka vaan neljä parturi-kampaamoa. Ei voi pitää paikkaansa ettei parturointeja useampi tekisi. Eri asia on jos ei vaan firman nimenä olisi sanaa parturi.... Etsikääs nyt muutkin. Mä en jaksa!

      Käy ainakin pari kertaa, jos eka kerta tuo kohtuullisen tuloksen. Mut jos yhteisymmärrystä ei löydy tai kemiat tökkii, vaihda paikkaa.
      Katsele vähän firman siisteyttä, kuuntele juttuja ja mieti vaik varauslistaa. Jos aikoja on jatkuvasti paljon vapaana, se paikka ei ainakaan ole valtavirran suosiossa. Mut sekään ei ole tae siitä että se olisi huono paikka.
      Tämmöisessä pikkupitäjässä valinnat voivat johtua jostain aivan muusta kuin työn jäljestä. Paikan sijainti on mm. hankaloittava tekijä. Kaikki kun eivät ole ihan ydinkeskustassa. Eikä hyvä tai huono sijainti tietenkään kerro mitään työn tuloksesta.

      Mut jos haet halpaa parturia. Monilla partureilla on, jos ei verkkosivuilla, niin ainakin oven pielessä näyteikkunassa hinnasto. Siitä vaan kävelykierrokselle ja soittaahan voit aina. Hintojen tiedustelu ei sido sinua mihinkään.

    • Mä tykkään siitä Teboilin vieressä Alisellakadulla olevasta Tuokilan talon kampaajasta/parturista, mukava tyttö ja miesten hiusten leikkuu maksaa vain alle parikymppiä ja leikkaa perusmiestukan vartissa...ei tarvii siellä pitkästyy ja hyvä palvelu, SUOSITTELEN KAIKILLE!!!

    • Jussai

      Kiitos vastauksista :) Kokeilen tuota Tuokilan talon "tyttöä" alkuun..

    • hiusraja
    • Ikivalkoinen

      Se on Suojeluskunnantalo.

    • joonas676

      Kun nyt tuli puheeksi, niin kannattaa itse leikata ennemmin. Olen käynyt täällä kuudella eri parturilla, mutta kukaan ei ymmärtänyt että voisi oikeasti ihan lyhyeksi leikata tietyiltä alueilta. Tai ei kuulemma voi hänen koneellaan leikata milliseksi.
      Kaipa ne tarkoituksella jättää vähän liian pitkäksi, että tulisi kohta uudestaan. Tosin kukaan heistä ei sanonut että tervetuloa uudelleen tms.
      Sarjalippukin voisi noissa hommissa olla hyvä. Ihme ettei kukaan ole keksinyt.

    • Ukimies

      Parturikampaako kuusamo on hyvä paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe