Olen kömpelö kävelevä liikuntavammainen. Tykkään kovasti vaelluskengistäni, jotka ovat lämpimät ja tukevat hyvin koko jalkaterää nilkkaan asti. Ainoa huono puoli niissä on, että nauhojen sitominen on vähän hidasta. Onkohan olemassa tarrallisia vaelluskenkiä aikuisille, joissa siis saisin kiristettyä kengän nilkan ympärille nopeasti tarralla? Löysin sivun http://www.shopalike.fi/kengat/urheilukengat/vaelluskengat/tarrakiinnitys/ mutta siinä on vain lasten kenkiä?
Tarralliset vaelluskengät aikuiselle
Yksmiesjostain
2
137
Vastaukset
- suutarille
Ei taida löytyä helposti. Meneppä käymään hyvin jalkaan istuvien kenkiesi kanssa suutarin luona. Kysy voiko suutari tehdä niistä sellaiset kuin tahdot.
- Vesterisen_poju
Olen joskus nähnyt nauhoilla punottavan vetoketjuosan, joka laitetaan nauhoilla kiinni kenkään. Vetskari on sitten siis suoraan kengän päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043