Kumman ostaisit ja miksi. Motonetin snajderin vai exiden premiumin, molemmat 65ah exide noin 20e kalliimpi
Uusi akku exide vai snajder
19
2226
Vastaukset
- ihaParikymppiä
no huhuu.
- jfjfhjfhhjfdg
Hopea kalsium Biltema sopuhintaan.Pelkästään boschia myydään enään nimellä.
- Isompi_parempi
Kun kerran akkutelineessä oli tilaa, ostin 60 Ah sijaan 75 Ah Sznajder silverin. On se jo kaksi vuotta pelannut.
- AivanSamaaTavaraa
Taitavat molemmat tulla Puolasta. Samalta tehtaalta todennäköisesti.
- joskusosuu
kokemus tuosta Sznajder akusta sellainen, kun ostin 2014 marraskuussa kyseisen akun teki se tenän tasan vuoden kuluttua marraskuussa 2015, niin että autolla oli ajettu hetki aiemmin töistä kotiin ja se ei suostunut enää edes starttia pyörittämään ja ajovalotkin menivät hetkeksi pimeäksi kuten myös kaikki näytöt kelloa myöten ja kohta sitten palautuivat valotkin kirkkaaksi palamaan, mutta ei vaan startille virtaa antanut ja ladatessa näytti että akku on täysi, vaan ei yhtään kestänyt valoja suurempaa kuormitusta. Luulin starttimoottorissa olevan vikaa, kun akku näytti siltä että se vietaa oli ja latauksen jälkeenkin lepojännite jotain 14v tienoilla, eikä edes lisävirralla startannut auto, mutta tuossa akussa se vika oli ja myyjä sanoikin niissä olleen paljon kyseisiä vikoja ja tarjosi vaihtoa boschin akkuun, jollaisen sitten otin ja on toistaiseksi nyt yli vuoden pelittänyt..
Ennenkin ollut kyseinen akku ja se kyllä meni viisivuotta, mutta en viitsinyt vaihtaa enää samaa merkkiä koska kerrottiin niissä ollen ongelmia
- sgshsrhs
Sznajderin perus lyijyakku ainakin itsellä pyöritti jo toisena talvena laiskemmin. 3. talvena oli hetkiä kun -20 asteessa juuri ja juuri jaksoi pyörittää käyntiin. 4. talvena akku hajosi lopullisesti. Adellinen AD-varaosaliikkeen perus lyijyakku kesti vähintään 8v, en tiedä tarkkaan koska edellinen omistaja oli ostanut. Eli aika surkeita Sznajderit.
Jos haluaa edullisen ja tehokkaan akun niin Bilteman hopea-kalsium akuissa on 4v takuu verrattuna Snajderin vain 2v. Itse ostin juuri 62Ah Bilteman hopea-kalsium akun ja hopea-teknologian ansiostahan nuo ovat kestävämpiä ja antavat paljon paremman käynnistysvirran kuin tavallinen akku. Hinta on kuitenkin Biltemalla sama (64e) kuin monessa perus-akussa.- Olin.utelias
Kysyin tässä taannoin Biltemassa että mistä heidän akkunsa tuodaan. Sanoivat niiden tulevan Koreasta. Siis samoja kuin Hankookin akut luultavimmin.
- mistäHalvallaSaavat
Bilteman akut tule milloin mistäkin ja eri kokoiset ja malliset tulee eri tehtaista jne...
Joku saattaa olla hyvä jo toinen paska, ainakin entisten akkutestien mukaan.
- SoToy
Ääni Exidelle. 15 vuoden ja useamman akun (useampi auto) kokemuksella. Toimivat kuten sopii olettaa. Kannattaa ylläpitoladata silloin ja tällöin.
- Yuga
Parin vuoden takaa kokemusta exiden raskaan kaluston akuista ( 240Ah ). Oli luvattoman paljon kennovikoja. varmaan 30-40% sököjä alle vuodessa siinä missä varta kesti 3-4 vuotta.
Exiden pikkuakuista ei tietoa. Sznadjerit itellä kestäneet kaikki yli 4 vuotta. - 66ah
Exide on kotimainen, joka on suunniteltu pohjoiseen keliin. Osta.
- kiinaakku
motonetin exide kesti vuos ja kuukausi ei oo enää takuuta kahtavuotta täys paska ei oo suomen akku ei toimi pakkasella ku uutena
- Xtrs
Mulla mesessä vm. 2001 Exide akku tuli 10v täyteen syyskuussa 2017.juuri sitä ennen käytin akkuhuollossa testaamassa, toimii loistavasti .että silleen,olen ladannut talviaikaan kerran kuukaudessa ELVYTYS toiminnolla,on asiantuntijan arvio että on toimittu oikein!
- saatanansaatanan
Kaksi exideä 2 vuodessa mutta kun akkumestari ylöjärvi ei kertonut että akku pitää myös sopeuttaa volvoon että lataa,jne ostin sitten boschin ja toimii akku 160.- ja 30 .-sen asennus ja tiatokoneella alustamien tai mitä lie vikojen poistot ja tyhjennykset, tietenkin kuititta .
- älyakkuri
exide tuotemerkki myytiin Puolaa noin 10 vuotta sitten. Salama akku ainut suomessa valmistettava akku.
- Väliaikaistavaan
Hyviä akkuja ei ole kuten ydinvoimiakaan.
- Eiexideä
Exide kesti 6kk! Tosin mulla paljon pätkäajoa, mutta onhan toi naurettavan heikko esitys. Ja olen myös välillä lataillut akkua. Takuu sentään voimassa..
- Anonyymi
Mikähän liike myy Banneria? Uusi pitäisi hankkia ennen sydäntalvea ja nykyinen Banner on ollut jo yli 8v - hyvin pelanneena. Haluaisin samanlaisen. Niitä ei vain tunnu olevan missään hyllytavarana.
- Anonyymi
Se on maahantuojan häpeä, jos et löydä Banneria. Itse kävin viimeviikolla Biltemassa ja sain tarvitsemani 74 AH Silver/Calsium - akun helposti Vantaan myymälästä mukaani. Kassa vielä pääsi yllättämään neljän vuoden takuulla. Korealainen akku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869