Kylmä ku jääääkaappi i20

muutenhyvä

Entinen oli Getz,, ja lämpeni hopeesti Nykyään on i20 parivuotta vanha nutta näin pakkasella saa ajaa 35km ennenkuin lämpiää kunnolla:)))) selvästi huomaa lämpö on ihan haaleeta ,,Näähän on oikeesti kesäautoja<<

13

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turbollinen

      Viimasuojaa tarttee noinkin pieni mosa, pakkasilla!

    • Sonatamies

      Mun Hyundai Sonata on näin kylmälläkin nopeesti lämmin.

    • Kokemusta_on

      Termostaatti viallinen tai lämmönsäädin laitettu kylmälle, ei muita vaihtoehtoja.

    • aiemmingetz

      voi olla ilmaa putkistossakin, termari kannattaa vaihtaa kuumemmaksi.

      Mulla oli Getz monta vuotta ja oli hyvä ja kestävä auto mutta jouset olivat jääneet varmaan satamaan, kova kuin kivi, varsinainen hakkuri.

    • jokavuosikäytän

      Joo katsii laittaaa jonkilainen suoja eteen jos on toistakymmentä astetta pakkasta; itse olen väsännyt sellasesta huovasta ja lämpiää aika nopeesti..ylensä pidän sen melkein kevääseen saakka maskissa, talviaikaan lämpö haihtuu moottorista ei oo vaaraa että ylilämpenee.

    • wvtallissa

      Joku vika jossain on ainoa selitys tai 20 c pakkasta. ajappa kokeeksi vag autoll aniin hyundai on nytkin kuin SAUNA!

    • Termostaatt

      Termostaatti.

    • 0654321

      Meillä 2014 (ei se uusin malli) 1,2 bensa hyundai i20 ja on kyllä ehdottomasti ollut lämpöisin talviauto mitä meillä on ollut (ollu useampia fordeja, opelia, vaggilaisia...). Lämpenee sisätilat tosi nopeesti, ei tarvi montaa kilometriä ajaa. Eikä ole tarvinnut mitään viimasuojia niinkuin fordit ja vaggilaiset. Eli saattaa olla autossasi jotain vikaa, ehkä termostaatti jota täällä jo veikkailtukin?

    • iadnuyH

      Minäkin oletan, että aloittajan autossa on vikaa. Itselläni tuo vanhin malli vm. -12, eikä sitä kylmäksi voi moittia mitenkään. Ei ehkä lämpene ihan yhtä nopeasti, kuin Getz mutta hyvin kuitenkin. kun on alkuun saanut lämmöt sisälle, niin ei tarvinnut parinkympin pakkasessakaan pitää säädintä paljoa yli puolen välin.

      Ihan mahdollinen arvaus tuo, että ilmoja putkessa, haittaa nesteen kiertoa kennolle.

    • Skodapoweri

      Osta jo hyvä mies Skoda, niin on lämmin auto.

      • OstaHalpaKello

        Älä naurata manne.


    • Citika

      Meni rahat .ei tunnu kiinnostava vaihto autona. Sama oli kun oli Mitsubishi galant2.0. Sanoivat auto liikkeessä,et myy mustalaisille. Meille ei tuo auto tule vaihtoon. Sain myytyä ja ostin citroenin,nyt vielä tyytyväinen autoon.c4.

      • entsitikkamies

        otan osaa. huolesi alkavat taas kun yrität tuota koppaa myydä eteenpäin. Kukaan ei halua edes nähdä sitä. Yksikään autokauppias ei halua sitä pihalleen, se ei ole hyvää mainosta. Sori siitä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe