sanoohan se jo nimikin,,eehehhehe ei vittu,, olis vaikka super tai vastaava eheheheh
KUKA VITTU OSTAIS LATA KALISEVAN
6
213
Vastaukset
- jhljhkhhgkjh
No ei varmaan vittu osta. Joku muu voi ostaa.
- Retrotykki
Lada Kalina, kilina ja kolina... Ahh, ajamisen nautinto! Ei vain lansirappanan tien suhinat ja pientareen soran ropinat, kun heraa siihen, kun mettaan on jo menossa!
Tata on nykypaivan liian pehmeat kyydit, kun ajaminen ei herata enaa mielenkiintoa ja nukahtaa rattiin...
Vain lada pitaa mielenkiinnon ajamisessa kolinoineen ja kilinoineen...
Lansiautoihin tervetuloa autonominen ajaminen, kun ajaminen on niin jonniin joutavaa, kun on on liian pehmeat kyydit...
Terveisin: LADA mies henkeen ja vereen! - Runko_se_oikea
Niin totta taas ! Tosimiehet hallitsevat auton eikä auto "hallitse" miestä !
- Retrotykki
Veit "sanat" suustani!
- Lada-mies
Kyl mää sano jot paras auto ikin on LARA.Ei kyl oo paremppaa autoo.
Tietyst tuo naapur nauraa ko mää Laral aja.Naapuri ko o Mersu.
Ei täs Laras mittä vikka ikin ol.Mää pistä pensa tankki ja aja vaa.
Ain o lähteny käymä.Ei mittä lämmistyst tarvi ol.
Mää en kyl ikin vaiha toisee merkkii. - ItäautotMyy
Ostajan jotkut itäautoja. Tojotakuskit näkee vielä aika paljon vaikka se nyt onkin vähenemään päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413