sanoohan se jo nimikin,,eehehhehe ei vittu,, olis vaikka super tai vastaava eheheheh
KUKA VITTU OSTAIS LATA KALISEVAN
6
224
Vastaukset
- jhljhkhhgkjh
No ei varmaan vittu osta. Joku muu voi ostaa.
- Retrotykki
Lada Kalina, kilina ja kolina... Ahh, ajamisen nautinto! Ei vain lansirappanan tien suhinat ja pientareen soran ropinat, kun heraa siihen, kun mettaan on jo menossa!
Tata on nykypaivan liian pehmeat kyydit, kun ajaminen ei herata enaa mielenkiintoa ja nukahtaa rattiin...
Vain lada pitaa mielenkiinnon ajamisessa kolinoineen ja kilinoineen...
Lansiautoihin tervetuloa autonominen ajaminen, kun ajaminen on niin jonniin joutavaa, kun on on liian pehmeat kyydit...
Terveisin: LADA mies henkeen ja vereen! - Runko_se_oikea
Niin totta taas ! Tosimiehet hallitsevat auton eikä auto "hallitse" miestä !
- Retrotykki
Veit "sanat" suustani!
- Lada-mies
Kyl mää sano jot paras auto ikin on LARA.Ei kyl oo paremppaa autoo.
Tietyst tuo naapur nauraa ko mää Laral aja.Naapuri ko o Mersu.
Ei täs Laras mittä vikka ikin ol.Mää pistä pensa tankki ja aja vaa.
Ain o lähteny käymä.Ei mittä lämmistyst tarvi ol.
Mää en kyl ikin vaiha toisee merkkii. - ItäautotMyy
Ostajan jotkut itäautoja. Tojotakuskit näkee vielä aika paljon vaikka se nyt onkin vähenemään päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1712133Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3121811- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972