Lähti Saabi meinaan käyntii !
Ulkona -38C - kuin palmun alta
5
112
Vastaukset
- Berqvist
Eipä kuitenkaan Saabi vaan minun Ladani!
- lämminseon
On kyllä huima auto,ei voi ku ihmettellä.
Minulla auto teki tepposen ja pakko oli hommata auto,no naapurin kylässä oli myynissä 9-3 2.0 turbo saab ,ei nyt niin hirmuisen hoeno ulkoa päin mutta kumminkin ostin,ja kävin 150km reisun juuri ajamassa,pakkasta yli -33.5 ja voi tauti,ihan huima auto,siis käsittämättömän lämmin.
Minun piti niitä navikoita säätää ja säätää pienemmille kun oli niin sairaan kuuma,miten lie tehty,kun tulipalo pakkasilla noin läämmin auto.
Onko teillä? minulla ei ole tästä mallista mitään kokemusta ja auto on tosiaan jo 2000 mallin mutta ei se maksanut kun 750e ja leimaa on 2018 huuhtikuun loppuun asti.- JarmoHe
Juuri tuon takia nautin autoilusta Saabilla kovilla pakkasilla, lämmintä piisaa, tosin yhtään pidemmällä matkalla meinaa hikeä pukata jos talvivarusteissa kulkee.
Mielenkiintoinen havainto johon en ole törmännyt samassa mittakaavassa muilla merkeillä ajaessani kovilla pakkasilla on se, että konepellin päällinen pysyy aivan jäässä ja lumisena, siis moottorin lämpö ei sulata sitä jostakin syystä, vaikka muuten moottori lämpeää nopeasti ja tuntuu pitävän lämmöt hyvin, mielenkiintoinen "ominaisuus".
Autonani on siis Saab 9-5.
- Berqvist
Vaihtaisin jo uuteen, mutta Ladoja ja Saabeja ei enää saa. Ne ovat aitoja työväenautoja.
- Poksisräiskis
Sinäkö se Ruotsissa käynnistelit palmun alta Saabiasi kun jotain poksahti moottoritilassa eilen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882