sekä soijakermaa tai soija-vaniljakastiketta? ;)
Mies: Rahkavohveleita ja uuniomenoita
14
290
Vastaukset
- josolisinhän
Olisit huikannut syömään;)
- puspus10
Kiitos, ja sinä nainen jälkiruoaksi.
Tavallista kermaa kiitos
- pelastajatar
Et ole maistanu, on muuten hyvää :)
Olen maistanut paljonkin mut en pidä sillä oikea kerma on maukkaapaa
- pelastajatar
Ok, no minä tykkään, enkä edes sulle ollutkaan mitään tekemässä, joten ole huoleti :D
- Halimaannalle
pelastajatar kirjoitti:
Ok, no minä tykkään, enkä edes sulle ollutkaan mitään tekemässä, joten ole huoleti :D
Kenelles sitten miehelle?
- pelastajatar
Halimaannalle kirjoitti:
Kenelles sitten miehelle?
Markolle.
- nimet-alkuun
pelastajatar kirjoitti:
Markolle.
Sun kuuluu laittaa jo aloitukseen miehen nimi, niin ei ihmiset omi turhaan ja pääset itsekin helpommalla.
En minä ihan kieltäytykkää syömästä varmaan hyvää.on makuasiat vai niistä ei voi kiistellä.Hyvää makunautintoja sulle.
- hyvältämaistuu
Sopii minun makuuni. Ainekset ovat sellaisia mitä itsekin välillä käytän.
- Enmainosteletäällä
Nää alotukset ei sitten ole multa. :)
- Kylpypyyhe
Kukas sinä oot? Voisitko sanoa etukirjaimen muuten näistä ei ole mitään apua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701429
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231028- 43875
- 37707
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html155705- 42646
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114546
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521