sekä soijakermaa tai soija-vaniljakastiketta? ;)
Mies: Rahkavohveleita ja uuniomenoita
14
286
Vastaukset
- josolisinhän
Olisit huikannut syömään;)
- puspus10
Kiitos, ja sinä nainen jälkiruoaksi.
Tavallista kermaa kiitos
- pelastajatar
Et ole maistanu, on muuten hyvää :)
Olen maistanut paljonkin mut en pidä sillä oikea kerma on maukkaapaa
- pelastajatar
Ok, no minä tykkään, enkä edes sulle ollutkaan mitään tekemässä, joten ole huoleti :D
- Halimaannalle
pelastajatar kirjoitti:
Ok, no minä tykkään, enkä edes sulle ollutkaan mitään tekemässä, joten ole huoleti :D
Kenelles sitten miehelle?
- pelastajatar
Halimaannalle kirjoitti:
Kenelles sitten miehelle?
Markolle.
- nimet-alkuun
pelastajatar kirjoitti:
Markolle.
Sun kuuluu laittaa jo aloitukseen miehen nimi, niin ei ihmiset omi turhaan ja pääset itsekin helpommalla.
En minä ihan kieltäytykkää syömästä varmaan hyvää.on makuasiat vai niistä ei voi kiistellä.Hyvää makunautintoja sulle.
- hyvältämaistuu
Sopii minun makuuni. Ainekset ovat sellaisia mitä itsekin välillä käytän.
- Enmainosteletäällä
Nää alotukset ei sitten ole multa. :)
- Kylpypyyhe
Kukas sinä oot? Voisitko sanoa etukirjaimen muuten näistä ei ole mitään apua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76968- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,32798Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101733