Mikä on paras voide psoriasiksen aiheuttamiin haavoihin sormissa ettei ne tulehdu ja parantuisivat nopeammin. Nyt pitää suojata niitä tulehtumiselta ja onhan ne kipeitä ja jatkuva haavojen kirvely.
Psoriasis käsissä
4
364
Vastaukset
- psori
Apteekissa myytävä voide nimeltään Dermalex psoriasis! Todella hyvä uusi ihonhoitosarja ja ei sisällä kortisonia eikä mitään A-vitamiinijohdannaisia. Itse käytän tuota voidetta sekä erillistä geeliä hiuspohjaan.
- Vex1
Kartalin on paras. Voin jopa sanoa, ainoa joka tedella toimii.
Iho parantuu niin, että voi pitää pitkään taukoa ennekuin pitää käyttää uudestaan.
Tv. Veikko Savolainen Leppäveeltä. - Syksyinen_sää
Olen käyttänyt Kartalinia nyt noin 4 kk. Psorikohdat ovat olleet ihan ok, mutta vielä ei voi paramisesta sanoa. Auttaa kylläkin psorihaavoihin. Dermalex psoriasis on myös hyvä, mutta löytyy valitettavasti harvoista apteekeista.
- Aitina
Kartalin on paras ja toimii. Myös tyttäreni sormien psoriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996