Mikä on paras voide psoriasiksen aiheuttamiin haavoihin sormissa ettei ne tulehdu ja parantuisivat nopeammin. Nyt pitää suojata niitä tulehtumiselta ja onhan ne kipeitä ja jatkuva haavojen kirvely.
Apteekissa myytävä voide nimeltään Dermalex psoriasis! Todella hyvä uusi ihonhoitosarja ja ei sisällä kortisonia eikä mitään A-vitamiinijohdannaisia. Itse käytän tuota voidetta sekä erillistä geeliä hiuspohjaan.
0Äänestä
Vex1
Kartalin on paras. Voin jopa sanoa, ainoa joka tedella toimii. Iho parantuu niin, että voi pitää pitkään taukoa ennekuin pitää käyttää uudestaan. Tv. Veikko Savolainen Leppäveeltä.
0Äänestä
Syksyinen_sää
Olen käyttänyt Kartalinia nyt noin 4 kk. Psorikohdat ovat olleet ihan ok, mutta vielä ei voi paramisesta sanoa. Auttaa kylläkin psorihaavoihin. Dermalex psoriasis on myös hyvä, mutta löytyy valitettavasti harvoista apteekeista.
0Äänestä
Aitina
Kartalin on paras ja toimii. Myös tyttäreni sormien psoriin.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Apteekissa myytävä voide nimeltään Dermalex psoriasis! Todella hyvä uusi ihonhoitosarja ja ei sisällä kortisonia eikä mitään A-vitamiinijohdannaisia. Itse käytän tuota voidetta sekä erillistä geeliä hiuspohjaan.
Kartalin on paras. Voin jopa sanoa, ainoa joka tedella toimii.
Iho parantuu niin, että voi pitää pitkään taukoa ennekuin pitää käyttää uudestaan.
Tv. Veikko Savolainen Leppäveeltä.
Olen käyttänyt Kartalinia nyt noin 4 kk. Psorikohdat ovat olleet ihan ok, mutta vielä ei voi paramisesta sanoa. Auttaa kylläkin psorihaavoihin. Dermalex psoriasis on myös hyvä, mutta löytyy valitettavasti harvoista apteekeista.
Kartalin on paras ja toimii. Myös tyttäreni sormien psoriin.