Varmaan yksi typerimmistä harrastuksista ikinä. Ihmiset lähtevät toiselle puolelle maapalloa vain omaa itsekkyyttään.
Ihan suoraan sanottuna kyse on kolonisaation kevyemmästä versiosta. Ketään ei loppupeleissä kiinnosta opetella kohdemaan kieltä edes alkeiden verran, vaan mennään lässyttämään englantia paikkoihin, joissa sitä ei heikon koulutustason vuoksi ihmiset edes osaa. Sinne sitten mennään isolla rahalla matkavakuutuksineen, käydään pakosta kaikki joutavanpäiväiset museot läpi ja illalla ryypätään niin, että maksa huutaa viimeisiään.
Sitten on tietty nämä "paremmat" matkustelijat, eli kulttuuriväki tai travellerit. Yleensä ovat aatteeltaan just jotain punavihreitä, jotka tekevät kulttuurimatkojaan ja käyvät ylläpitämässä matkoillaan teennäisen pinnallisia ystävyyssuhteitaan. Halpalennoilla veivataan Eurooppaa tai kaukomaita ristiin rastiin ja päälle jeesustellaan ilmaston lämpeämisestä. Nuo teennäiset reissut rapakon takana ovat ympäristöä ajatellen todella epäedullisia tai suoraan sanottuna suoranaista ympäristön raiskaamista monilla eri tavoilla.
Matkailu kavaltaa.
Matkailu on täysin turhaa.
7
188
Vastaukset
- Pawe600
Perseaukista kiukuttaa monikin asia. Mene töihin ja hommaa rahaa niin ei tarvii runkata ja syödä kauraleseitä siellä kaupungin asunnossa 24/365.
- PunaniskaIskiJälleen
Siellä yksi henkisesti persaukinen luulee, että matkailuun tarvittaisiin jotenkin ihmeellisen paljon rahaa. Sitä kun voivat harrastaa työttömätkin tai muuten vaan elämäntapapersaukiset.
Minulla on rahaa ihan tarpeeksi matkailuun. Minua ei vain kiinnosta sellainen teennäinen ja egoistinen elämäntapa. Voit minun puolestani lähteä juomaan halapaa kalijaa sinne Epsanjaan ja käristämään itsesi sian näköiseksi. Varmaan ihan avartava kokemus tuollaiselle juntille. - HuulioPuulio
PunaniskaIskiJälleen kirjoitti:
Siellä yksi henkisesti persaukinen luulee, että matkailuun tarvittaisiin jotenkin ihmeellisen paljon rahaa. Sitä kun voivat harrastaa työttömätkin tai muuten vaan elämäntapapersaukiset.
Minulla on rahaa ihan tarpeeksi matkailuun. Minua ei vain kiinnosta sellainen teennäinen ja egoistinen elämäntapa. Voit minun puolestani lähteä juomaan halapaa kalijaa sinne Epsanjaan ja käristämään itsesi sian näköiseksi. Varmaan ihan avartava kokemus tuollaiselle juntille.Sinunlaisesi juntti joutaa pysyä edelleen siellä kaupungin vuokrayksiössä haistelemassa pieruja.
Parempi että juntit pysyy kotona. - Phärkele
Paitsi että en asu kaupungin vuokrayksiössä. Vingutahan sinä luottokorttiasi ja elä yli varojesi leikkimällä jotain rikasta, vaikka tili huutaa miinuksella.
Makselehan sinä kiltisti sitä asunto- ja autovelkaasi ja käy vähän väliä vähän leikkimässä khylttyrelliä räpsimällä miljoonittain jotain lomakuvia, jota kukaan ei lopulta edes katso. - OnSeNiinIhanata
Aika moni ihminen muuten tuolla maailmalla kirjaimellisesti on pakotettu elämään omaa pihaa silmällä pitäen, ilman mahdollisuutta päästä sieltä mihinkään. Sinunkaltaiset menevät sitten sinne päivittelemään miten ne paikalliset siellä elävät ja kerrotte miten te olette nähneet kurjuutta ja erillaisuutta. Teillähän on ihan oikeus vaan lompsia toisten kotimajoille ja leikkiä jotain tietoviisasta sen jälkeen, vaikka sanaakaan ette ymmärrä mitä ihmiset siellä puhuu. Vähän siellä viisotte ja ölisette niiden ihmisten kanssa ja luulette omaavanne avartaman matkailukokemuksen.
Tai sitten vaan meette vähän piitsille juoman sangriaa ja kaljaa, ja sometykkäysten toivossa laitette muutamia lomakuvia näytille, että "kylläpä sitä nyt on niin rentoa kun ollaan auringossa alkoholijuomat kädessä ja ihokin vähän käristynyt".
- hbjo
Huomaan,että aloittajalta on jäänyt jostain syystä matkailu vähiin.
Matkailu avartaa muutakin kuin kukkaroa...- KerroToki
Mistä sen huomaa? Mitä jos vaikka olisinkin matkaillut?
"Matkailu avartaa" on nimenomaan ulkoa opittu fraasi, jolla ei ole mitään totuuspohjaa. Vähän sama kun käyt Intiassa ja väität valaistuneesi.
Aika hassua, että te ette keksi mitään muuta kuin henkilöön käyvää vittuilua, kun minä nimenomaan kohdistin kritiikkini yleisellä tasolla ihmisiin, jotka kokevat tarvetta kehua nostaa muiden yläpuolelle asialla, joka nykyään on kaikkien junttienkin saavutettavaissa.
Olisitko hyvä ja tyrmäisit väitteeni vaikka kertomalla miten se matkailu on sinua avartanut. Anna jotain konkretiaa siitä, että olen väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789