Meinaan hakea tänä vuonna kauppatieteisiin. Käyn lukemisen ohella palkkatöissä ja niiden päälle teen myös oman yritykseni hommia pari tuntia päivässä.
Lukemiseen on aikaa vain 1-2 tuntia päivässä ja siksi olen aloittanut sen jo nyt.
Töiden ohella voisin kuitenkin kuunnella aiheeseen liittyviä tallenteita tai jopa katsoa luentovideoita. Ajattelin ostaa joko ekonomivalmennuksen tai verkkoakatemian verkkokurssin. Onko nämä parhaita tarpeeseeni? Tarvitsisin siis ensisijaisesti katsottavia videoita tai kuunneltavia äänitteitä. Saako pääsykoekirjoja mistään äänikirjoina? Etsin googlella, mutta en ole löytänyt.
Suurimmat kiitokset asiallisista vastauksista.
Materiaalia(videot/äänitteet) kauppatieteisiin
4
272
Vastaukset
- kauppikseen2020
Olen itsekkin vertaillut noita verkkokursseja ja molemmat noista vaikuttaa hyviltä. Ekonomivalmennuksella hiukan enemmän videoita ja sitten tuo lähiopetus tiettyinä aikoina vois olla ihan hyvä. Verkkoakatemiassa ei ihan niin paljoa materiaaleja, mutta se on kyl halvempikin. Mulle riittää kyllä tuokin videomäärä kun kirjoihinkin pitäis keskittyä ja sit olis heti joku keneltä kysyä. Ja itse en välttämättä tarvii tota lähiopetusta ekonomivalmennuksen kurssissa, koska oon kanssa töissä ja en kerkee aikataulujen puolesta sovittuihin etätapaamisiin. Pitää kans ite vielä vertailla muitakin kun en ihan vielä tarvii ja jos tulis joku hyvä tarjous vielä jostain myöhemmin. Ootko sä päätynyt vielä mihinkään vaihtoehtoon?
En löytänyt äänikirjoja ja en kyllä usko, että löytyy tollasia äänikirjoina mistään, olis kyllä tosi hyvä semmonen! Toisaalta voi tollasia videoitakin vaan kuunnella silloin kun ei pysty lukemaan esim autossa. - Eieij
Verkkoakatemian materiaalit ja tehtävät ovat kuraa.
- IPRRR
Jos kirjan kirjoittajat ei itse tee äänikirjoja, niin ei voi muutkaan tehdä, muuten tekijänoikeusrikkomus.
- tilintarkastajav2022
Olisiko tämä ekonomivalmennuksen kurssi sitten paras?
http://www.ekonomivalmennus.com/kurssit-ja-ilmoittautuminen/verkkovalmennuskurssi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019