Pakko nyt kysyä jos joku tietäisi vastauksen tähän typerään ongelmaan.
Eli, miten vitussa saan kopioitua kuvan, ilman että se tallentuu jonain mäkkipaskaskan omana esikatseludokumenttina?
Tuntuu ettei tässä ole mitään logiikkaa, sillä joskus .mp4 tallentuu .mp4:na mutta toisinaan taas tuolla vammaisella esikatseluvittusaatanalla, jota ei voi avata kuin macilla.
Ehkä olen tyhmä tai jotain, mutta olkaa ystävällisiä ja kertokaa mikä juttu tämä on.
Kuvan kopiointi alkuperäisenä formaattina
5
155
Vastaukset
- Linnea-mummu
Niin siis yleensä kuvat mutta onnistuu videotiedostoillakin tuo makin oman paskan pakotus.
- Linnea-mummu
Ja nyt kun tallensin kuvan kuitenkin "esikatseludokumentti" niin se tallentui .jpg.
Eli se kertoo minä sen tallentaa, ja usein likee esinahkadokumentti, jota ei voi muuttaa. Nyt se luki taas mutta tallentui kuitenkin jiipekkinä. Yleensä kyllä ei eli jos siinä lukee esikatselud. niin sellaisena se sitten pysyykin.
Kai nyt joku osaa kertoa mikä juttu tämä on? Tuskin mikään kummonen. - Linnea-mummu
Hei suoli24,
Meen kysymään vaikka ylikseltä, silläkin uhalla että mua haukutaan homoksi. Ne ainakin osaa vastata toisin kuin te vitun vammaset rinkirunkkaajat. Muistan taas ainakin vuoden miksi en tule tänne.
Silloinkin jos jollain on jotain oikeaa asiaa, se sensuroidaan. Olkaa ylpeitä sanantappaja-modet.
Mutta hei, olkaa kilttejä ja pysykää täällä. Suomalaisella Internetillä (joo se on isolla) pitää olla se paskahole lammasmassaa varten jota te vitun vammaiset edustatte. Hieman kuin Sipilän pakollinen paskakaivo (ei se pakasaivo).
Ystävällisin terveisin
Linnea-mummu - Linnea-mummu
Niin joo. Meni vartti ja sain ratkaisun "Avaa Spotlight ja kirjoita Kaappari."
- 1stMacFinn
Aika outoa, että mp4 aukeaisi ylipäätään Esikatselulla. Minä en saanut onnistumaan.
Ja Esikatselulla ei ole omaa formaattia, se tallentaaa kyllä .jpeg, .tiff, .pdf ja pari muuta formaattia. Käyttäjä voi sen itse valita. Ja Arkisto/Vie komennolla voi sitten vaikka pdf:n tallentaa .jpeginä tms.
.mp4:t yleensä aukeava Quicktime Playerilla (tai muulla videoplayerilla). Ja ne voi tallentaa siihen samaan tai vaihtaa formaattia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024527Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831316- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86940Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862- 64856
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826