Virtasalmen sale on kyllä paras kauppa!
Virtasalmi aihe
28
1790
Vastaukset
- akutyhmätyhmä
Ei ole
- richerman
Joskus mökkimatkalla käyty. On se ihan kiva. Etenkin kesällä. Talvella ei käydä,kun mökillä ei olla. Tarkastamaan kyllä mennään,ettei ole murtovarkaat käyneet. Aika reilusti on arabiaa ja iittalaa mökissä.
- Ihnkooikeesti
Onko ne sinun omia ne Arabiat ja Iittalat?
Oikeesti URPO? - Anonyymi
Eipä ole
- Anonyymi
Okei,missä päin.
- Paras.on
ja samalla ainoa siellä korvessa.
- Salesalwww
Mitä ei salesta saa sitä ei tarvitse!
- pisteetsinne
Hintataso se ei kyllä hyvä ole. Muuten ihan kiva. Rauhallisemmin saa käytyä kuin isossa marketissa. Kauppias on todella kiva.
- Saleonparss
Kuka on kauppias? Ilpo on mukava myyjä.
- Tuletakas
Harmi, kun se "päevee" tyttö lähti opiskelemaan. Tosi ihana.
- Olikylläsöpö
Ai se hoikka nätti?
- Anonyymi
Ei ole tarja parempi huh huh
- oiskolähteny
ilpoo ei oo näkyny..
- Anonyymi
Ei ole .
- Anonyymi
Eipä oo Viljookaa näkyny
- Anonyymi
Ei näkynyt
- Anonyymi
Kuku kylän asukkaiden valmiutta
- Anonyymi
Näkysi
- Anonyymi
Kävin SALESSA TEIN LAPUN JA VOITIN 160 tonnii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin SALESSA TEIN LAPUN JA VOITIN 160 tonnii.
Onnea! Virtasalmi on minun entinen kotikunta...tarkemmin Hällinmäki.
- Anonyymi
Onko siellä jo ruokarobotit käytössä?
- Anonyymi
Minä käyn aina ilostuttamassa Virtasalmen naisien elämää. Sesonki lähenee jo.
- Anonyymi
Kohta pääsee taas nauttimaan kesää kun saapuu mökilleen rouva 68v etelästä. Alkaa kesä sesonki .T.saava38v
- Anonyymi
Virtasalmella ei ole muita kuin vanhoja mummoja. Pieni ,kuollut kylä jossa ei mitään kivaa..tämä tilanne jo vuonna 80 ..joten muutin muualle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virtasalmella ei ole muita kuin vanhoja mummoja. Pieni ,kuollut kylä jossa ei mitään kivaa..tämä tilanne jo vuonna 80 ..joten muutin muualle.
Ensi kesänä jynssätään ja kairataan niin, että heikompia hirvittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi kesänä jynssätään ja kairataan niin, että heikompia hirvittää.
Kunhan et vain näkisi päiväunia. Jynssääminen ja kairaaminen loppui kaivoksen myötä jo vuosikymmeniä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan et vain näkisi päiväunia. Jynssääminen ja kairaaminen loppui kaivoksen myötä jo vuosikymmeniä sitten.
Kyllä siellä on monta täyttöä odottavaa kosteudesta kärsivää porauskuilua valmiina odottamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä on monta täyttöä odottavaa kosteudesta kärsivää porauskuilua valmiina odottamassa.
Nam Naiset tykkää ..kun taas palaan sinne kylille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939