Virtasalmen sale on kyllä paras kauppa!
Virtasalmi aihe
24
1599
Vastaukset
- akutyhmätyhmä
Ei ole
- richerman
Joskus mökkimatkalla käyty. On se ihan kiva. Etenkin kesällä. Talvella ei käydä,kun mökillä ei olla. Tarkastamaan kyllä mennään,ettei ole murtovarkaat käyneet. Aika reilusti on arabiaa ja iittalaa mökissä.
- Ihnkooikeesti
Onko ne sinun omia ne Arabiat ja Iittalat?
Oikeesti URPO? - Anonyymi
Eipä ole
- Anonyymi
Okei,missä päin.
- Paras.on
ja samalla ainoa siellä korvessa.
- Salesalwww
Mitä ei salesta saa sitä ei tarvitse!
- pisteetsinne
Hintataso se ei kyllä hyvä ole. Muuten ihan kiva. Rauhallisemmin saa käytyä kuin isossa marketissa. Kauppias on todella kiva.
- Saleonparss
Kuka on kauppias? Ilpo on mukava myyjä.
- Tuletakas
Harmi, kun se "päevee" tyttö lähti opiskelemaan. Tosi ihana.
- Olikylläsöpö
Ai se hoikka nätti?
- Anonyymi
Ei ole tarja parempi huh huh
- oiskolähteny
ilpoo ei oo näkyny..
- Anonyymi
Ei ole .
- Anonyymi
Eipä oo Viljookaa näkyny
- Anonyymi
Ei näkynyt
- Anonyymi
Kuku kylän asukkaiden valmiutta
- Anonyymi
Näkysi
- Anonyymi
Kävin SALESSA TEIN LAPUN JA VOITIN 160 tonnii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin SALESSA TEIN LAPUN JA VOITIN 160 tonnii.
Onnea! Virtasalmi on minun entinen kotikunta...tarkemmin Hällinmäki.
- Anonyymi
Onko siellä jo ruokarobotit käytössä?
- Anonyymi
Minä käyn aina ilostuttamassa Virtasalmen naisien elämää. Sesonki lähenee jo.
- AnonyymiUUSI
Kohta pääsee taas nauttimaan kesää kun saapuu mökilleen rouva 68v etelästä. Alkaa kesä sesonki .T.saava38v
- AnonyymiUUSI
Virtasalmella ei ole muita kuin vanhoja mummoja. Pieni ,kuollut kylä jossa ei mitään kivaa..tämä tilanne jo vuonna 80 ..joten muutin muualle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391579En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121018
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7911- 71836