Mulla on Dodge Caliber SXT 1.8 vm.2006. Ajettu 194 000km. Edestä kuuluu outoa ininää/humisee ainoastaan kaasupoljinta painettaessa. Missähän mahtaa olla vika? Etupyörien laakerit tuli vaihdettua, eikä auttanut asiaa.
Caliber vika?
Ihmettelijä2
4
213
Vastaukset
- laakerit
Pellin alla on paljon liikkuvia osia, jotka rasittuvat kaasua painettaessa!
- Ajelen.saksalaisella
Se on tyyppivika.Isossa autossa isot toleranssit ettei hirtä kiinni.Korostuu juuri pakkasilla.
Siksi laitoin auton seisontaan pari viikkoa sitten.- Ihmettelijä2
Ei kuulunu aikaisemmin ja kuuluu myöskin lämpimillä keleillä, eli silloinkin kun lämpötila on reilusti plussalla. Veikkaan itse kyllä jotain kulumista...?
- Sösss
Caliber on ruma tötterö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818