eli T-kirjaimella alkavia vähän harvinaisempia ja kauniita tytön nimiä kaipailisin. Itse olen miettinyt Tilla-nimeä etunimeksi. Miltä kuulostaa? Koko nimi olisi Tilla Tuulia tai Tilla Tuuli Sesilia?
T-kirjaimella alkavia nimiä
16
4874
Vastaukset
- tarja
kaunis tuo Tilla,ei millään pahalla...
Taisa Tuulia,Tessa Tuulia,Tutta Sesilia....oisko mikään kiva?
Tilly,näyttäis paremmalta mutta onko liian vierasperäisen oloinen?- ääppä
ei mitään vierasperäistä. Tilla on ollut kyllä itsellänikin vähän kyseenalainen... Tessa oli noista paras, muttei oikein sovi minun korvaani.
- jadejasmin
Esim:
Tilda Tuulia
Taika Tuulia
Tinka Tuulia
Tara Tuulia
Tuisku Tuulia
Telma Tuulia
Siinä oli muutama.. Oliko mitään kivaa?? - aloin
nauramaan aivan kamalasti lukiessani nimestä tilla.. tällainen vissii mun huumori on.. iha pöljä.
- patra
Lähellä tuota Tilla-nimeä, sellainen kuin Tilja.
- *ella*
kävisikö Tinja?
- äiti-76
Tilla kiva nimi,muita olisi vaikka Taika,Tiia,Titta..elikkä esim.Taika-Tuuli,Tiia-Maria,Tiia-Susanna,Titta-Mia,Titta-Mari...jos kaksiosaisista tykkää?
- tuulista
Heippa!
Olisiko sinusta Tuulia tai Teresa etunimeksi kivoja?
Minusta ovat... - minä
Kauneus on katsojan silmässä, mutta tässä ainakin muutama harvinaisempi:
Tahiti
Taitu
Tasha
Teri
Tiiamari
Tiita
Tirmia
Titvi
Tiuku
Tuli - Aurora
En tiedä miksi Tilla ei oikein miellytä korvaani... Ainakin Tilla Tuuli(a) on vähän liikaa. Miten olisi Tuuli tai Tuulia kutsumanimeksi, ja Sesilia toiseksi nimeksi?
Sitten vielä pari muuta t-alkuista, jotkut saattoivat tulla jo:
Taina, Taira, Taru
Teodora
Tiira
Toini, Toive, Toivi
Tuike, Tuikku, Tuila, Tuomi
Tytti, Tyyra, Tyyne, Tyyni
Tähkä
Suosikkini näistä ovat Toive, Tuike, Tyyra ja Tähkä! - olisi
Tiiu
- aada
Tiara, Tilda, Teija tai Tarina?
- minna.
Otsikossahan se lukeekin. ^^
Muita t-alkuisia harvinaisia (tai en nyt tiedä ovatko niin harvinaisia) on ainakin Taika, ja muuta ei nyt tuukaan mieleen :D - linnea
timna, tilma, tove...
- hellu
en ole muiden ehdotuksia lukenut,mutta mun kummityttä on Tara ja sisko Taika.On ihan nättejä nimiä tytölle.
- iisamiisa
otsikossa itse tapaamiani nättejä t-nimiä. :) Myös Tilla on kiva!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844