Me kaikki palstalaiset tiedämme, että Tampereen yliopiston akatemiatutkijat suorittivat tutkimuksen, johon varmaan jokainen meistä osllistui. Mahdollisuus ainakin oli.
Kun jotakin sentään tiedän kirjoittajana ja palstalaisena, sain puhelinsoiton ja mahdollisuuden suulliseen keskusteluun tutkijan kanssa.
Vastaavia kontakteja saaneet kertonevat kokemuksistaan.
Finlandia Akademy
9
160
Vastaukset
Lisäystä. Nyt lähestyy mmainitsemani Finlandia Akademia kurssitarjouksin, joissa muistin kehitys ja nopea oppiminen pitäisi olla mahdollista.
Kieli kuukaudessa-kurssi kiinostaisi myös, mutta ikä ja terveys aiheuttavat harkintaa.
Komeaniminen akatemia on yksityisen henkilön perustama ja omistama, joka antaa valmennusta yliopistoihin pyrkiville.- poistettava
Rahankuppausta tuo Academy on, ei ole eettistä mainostaa täällä.
Minä en mainosta mitään ja ainakin itselleni on mahdollisuus halpaan tai jopa ilmaiseen opiskeluun.
- hieman-hymyilyttää
Otatko tämän palstan niin vakavasti, että aivan Akatemia tutkinnot aiot suorittaa? Googlasitko "opinahjosi"? Mahtaa sinulle tulla oneaolo siellä teinien seurassa. Mitäs´jos ne hieman naureskelee sinulle siellä, vai kirjeopistonako meinasit kaiken läpäistä?
- ei-hymyilytä
hieman-hymyilyttää kirjoitti:
Otatko tämän palstan niin vakavasti, että aivan Akatemia tutkinnot aiot suorittaa? Googlasitko "opinahjosi"? Mahtaa sinulle tulla oneaolo siellä teinien seurassa. Mitäs´jos ne hieman naureskelee sinulle siellä, vai kirjeopistonako meinasit kaiken läpäistä?
Ei hymyilytä, kun lukee näiden uusavuttomien lanseeramia kirjoituksia. Pienet on eväät maailmanrantaa tallustellessa.
- hymyile-enemmän
Joko olet alkanut opiskelusi? Kuinka haastattelu meni?
- röhö-naurut
Ruuneman kirjoitti:
Oletko itse näitä uusavuttomia, minä en!
Ruuneman
Onnea opiskeluusi.
- pelipaita.com
voi jumalauta näitä itsekritiikittömiä höppänöitä, aina vaan samat hourut tutkimukseen, on se unennäkökin muutamille kuin arkea?
Pelkkä aukeaman luku kyllä antaa aihetta tutkimuksiin, millasiin se selvinnee pian.??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634