Finlandia Akademy

Me kaikki palstalaiset tiedämme, että Tampereen yliopiston akatemiatutkijat suorittivat tutkimuksen, johon varmaan jokainen meistä osllistui. Mahdollisuus ainakin oli.

Kun jotakin sentään tiedän kirjoittajana ja palstalaisena, sain puhelinsoiton ja mahdollisuuden suulliseen keskusteluun tutkijan kanssa.

Vastaavia kontakteja saaneet kertonevat kokemuksistaan.

9

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäystä. Nyt lähestyy mmainitsemani Finlandia Akademia kurssitarjouksin, joissa muistin kehitys ja nopea oppiminen pitäisi olla mahdollista.
      Kieli kuukaudessa-kurssi kiinostaisi myös, mutta ikä ja terveys aiheuttavat harkintaa.

Komeaniminen akatemia on yksityisen henkilön perustama ja omistama, joka antaa valmennusta yliopistoihin pyrkiville.

• poistettava

Rahankuppausta tuo Academy on, ei ole eettistä mainostaa täällä.

• Minä en mainosta mitään ja ainakin itselleni on mahdollisuus halpaan tai jopa ilmaiseen opiskeluun.

• hieman-hymyilyttää

Otatko tämän palstan niin vakavasti, että aivan Akatemia tutkinnot aiot suorittaa? Googlasitko "opinahjosi"? Mahtaa sinulle tulla oneaolo siellä teinien seurassa. Mitäs´jos ne hieman naureskelee sinulle siellä, vai kirjeopistonako meinasit kaiken läpäistä?

• ei-hymyilytä
        hieman-hymyilyttää kirjoitti:

Otatko tämän palstan niin vakavasti, että aivan Akatemia tutkinnot aiot suorittaa? Googlasitko "opinahjosi"? Mahtaa sinulle tulla oneaolo siellä teinien seurassa. Mitäs´jos ne hieman naureskelee sinulle siellä, vai kirjeopistonako meinasit kaiken läpäistä?

Ei hymyilytä, kun lukee näiden uusavuttomien lanseeramia kirjoituksia. Pienet on eväät maailmanrantaa tallustellessa.

• Oletko itse näitä uusavuttomia, minä en!

• hymyile-enemmän

Joko olet alkanut opiskelusi? Kuinka haastattelu meni?

• röhö-naurut
        Ruuneman kirjoitti:

Oletko itse näitä uusavuttomia, minä en!

Ruuneman

Onnea opiskeluusi.

• pelipaita.com

voi jumalauta näitä itsekritiikittömiä höppänöitä, aina vaan samat hourut tutkimukseen, on se unennäkökin muutamille kuin arkea?
      Pelkkä aukeaman luku kyllä antaa aihetta tutkimuksiin, millasiin se selvinnee pian.??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6993
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4622
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      38
      4228
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      71
      3239
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1696
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1670
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1449
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1237
    Aihe