tällanen diili olis

nojee

...että Salasana ja Hahmon nimi, niin tilaan koleja/annan kamaa. Priaatteessa niinku ostan kamaa.
Voi laittaa tänne sen nimen ja saliksen, tai sähköpostiosoitteeseen. kerron sit.

9

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okei.

moi nojee! oot taas täällä JEE! muistaks mut? viimeks kun annoin sen ukon sulle???? mun nikki oli vähän eri, en vaan muista mikä.. sillon ko sain sult
      ainakin jotn holo tyttöjä tms. nyt en voi antaa ukkon nimee, ei oo tarvetta myydä ;(

• Juusto

Varmaan kukaan tollaselle pissalasselle salasanojaan luovuttaa...

• okei.

mä en ainakaan oo mikään pässi ja luovtuin!!!!!
        ihan asiallisesti se homma hoitu. ite oot pissaLIISA!1 se on vielä pahempi juttu,,

• koodman

nimimerkki on koodman ja salasana kultakaivos

• hei!!

mä tarkotin _ihan_ oikeesti. eikä toi åidä paikaansa varmastikaan. että sun salis olis kultakaivos, ehei ;P luulette peeloks?? ihan sama mulle, mä puhun asiaa. ja toi okei voi todistaa !! kunhan piipahtaa täällä.

• Peelo se on!

SE ON PEEEEEEEEEEEEEEELO!

• ei ees oo

ei oo peelo. mä oon monta kertaa ihan asiallisesti vaihtanut kyseisen henkilön kanssa salasanoja yms.

• ei ees oo kirjoitti:

ei oo peelo. mä oon monta kertaa ihan asiallisesti vaihtanut kyseisen henkilön kanssa salasanoja yms.

Kumpikaan teistä ei kuitenkaan osaa kirjottaa.

• en sano

nii toi okei. on sama tyyppi kun toi nojee koska kuka nyt antais tollaselle teini pissis HOROLLE saliksen puhumattakaan musta mun nimimerkki on cosmo85 ja salis terttuka

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1031
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      989
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      798
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      571
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      90
      567
    8. 78
      541
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      537
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    Aihe