Kovaa menoa yäällä ja juodaan taad..viimekdi otettiin muistaakseni uutena vuonna. Meni viikko krapulassa mutta nythän no niin rttä Mikke on eräs yämän hetken kovimpia improvisaatiorumpalrira ja ihan tuubassa taas. Olen kehitänyt tekniikan jota kukaan ei tajuaja se on hyvä ja ammattilaisetkin ovat kehuneet. Yurha teidän yäällä inistä listään sarvista. Ne näytetään sitten kun minulle sopii ja jöhei oletteki muutrn katsoneet yusimpia soittovideoitani. Ne on aika kovaa kamaa. Seth kehuu soittoani
Nythän on niin
Jonna_Saapaslainen
5
166
Vastaukset
- Jonnasaapaslane
Ihan päissääm olen taas
- City_urpo
Hieno homma että olet taas päässyt Mikke vauhtiin!
- Karppix
Olet juonut viimeaikoina aika runsaasti, Mikke. Taidat olla melko sekaisin nykyään? Tuskinpa sarvet sinulla lasvaa tai mutkaan kehumisesi pitää paikkaansa. Sinulla varmaan joku hätä tai vaikea elämäntilanne?
- Laimaaani
Olet Antti Pekkala aika velmu paskanjauhaja. Varmaan nuo päissään kirjoittamasi jutut nolottaa sitten selvin päin?
- Nahkaoboe
Antti on eräs tämän hetken huonoimmista soittajista. Hänen videonsa vallan kamalia. Hän on varmaan alkoholisti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379