Ihan uskomaton uni!

nainen.joka.uneksi

Olipas hieno kokemus. Meillä oli yhteinen tytär. Melkoinen pakkaus vielä. Älykäs ja kaunis ja lahjakas. Olin niin ylpeä äiti kuin vain voi ihminen olla.

26

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thjklikucdzx78

      Seuraavas elämäs sitten.

    • kadonnutunelma

      Älä rienaa..olen aina tahtonut tyttären.

      • nainen.joka.uneksi

        Ei se ollut rienausta. Hän on ainoa mies, joka edes on saanut harkitsemaan perheen perustamista. Ja olin niin onnellinen siinä unessa. Niin onnellinen.


      • kadonnutunelma

        Ei mutta rienaat kirjoittamalla sen tänne. Mulla on todella harvassa myös naiset joiden kanssa on tullut edes mieleen perheen perustaminen, mutta erään kanssa niin se oli jostain syystä hyvin nopeasti mielessä.


      • nainen.joka.uneksi
        kadonnutunelma kirjoitti:

        Ei mutta rienaat kirjoittamalla sen tänne. Mulla on todella harvassa myös naiset joiden kanssa on tullut edes mieleen perheen perustaminen, mutta erään kanssa niin se oli jostain syystä hyvin nopeasti mielessä.

        Miten voin rienata jos en sinua tunne tai sinä minua?


    • Aikajaksoissa

      Jos merkit on suosiolliset niim tulee taas käymään....

    • Mitenkään

      Minun ulkonäkö ja sinun luonne, vai toisinpäin sinun luonne ja minun ulkonäkö ?

      • kadonnutunelma

        Noin alusvasti olisi hyvä jos tyttären ulkonäkö tulisi naiselta.


      • nainen.joka.uneksi

        50/50 yhdistelmä. Hiukset olivat tummat, se oli äidin puolelta, taiteellinen lahjakkuus... No sekin ehkä myös minua ja vähän myös häntä. Mutta olemuksessa kyllä isääkin.


      • Etarvaakkaan
        nainen.joka.uneksi kirjoitti:

        50/50 yhdistelmä. Hiukset olivat tummat, se oli äidin puolelta, taiteellinen lahjakkuus... No sekin ehkä myös minua ja vähän myös häntä. Mutta olemuksessa kyllä isääkin.

        Sen tytön isän taiteellinen lahjakkuus lähentelee oikeasti neroutta ja kun katsoo sukupuuta mitä sieltä löytyisi..


      • nainen.joka.uneksi
        Etarvaakkaan kirjoitti:

        Sen tytön isän taiteellinen lahjakkuus lähentelee oikeasti neroutta ja kun katsoo sukupuuta mitä sieltä löytyisi..

        Jaa? Kenen sukupuuta tässä nyt tarkastellaankaan? :-)


    • OlisinYlpeäMyös

      Älykäs, kaunis ja lahjakas...äitinsä tytär siis. Eikö ollut mitään, mitä tyttö olisi perinyt minulta? Saiko kielen rullalle? Tai omasiko huonon huumorintajun?

      • nainen.joka.uneksi

        En ehtinyt nähdä unessa nyt niin paljon... Alussa hän oli vauva ja sitten lopuksi näin hänet myös teininä ja se oli aivan mieletöntä.


      • kerro_lisää

        Mikäli isäänsä tuli, niin oli varmaan hyvinkin mielentöntä se teineys


      • nainen.joka.uneksi
        kerro_lisää kirjoitti:

        Mikäli isäänsä tuli, niin oli varmaan hyvinkin mielentöntä se teineys

        Ei sillä tavalla mielentöntä. Hän vain oli niin mykistävän ihana. Niin paljon kypsempi ja tasapainoisempi kuin mitä itse nuoruudessa.


    • EiMitäänVerrattuna

      mun uneeni. Olin jonkun miehen seurassa jossain ulkosalla. Mies yskäisi laittaen kädessään olleen läpinäkyvän muovipussin suun eteen. Yskäisyn seurauksena pussiin ilmaantui suuri röpelöinen sisäelin, jonka oletin olevan keuhkot. Mies oli unessa koko ajan hyvävointinen ja jatkoi hengittämistä vaikka piteli keuhkojaan pussissa kasvojen edessä. 😲 Yritin soittaa paniikissa ambulanssia, enkä muistanut heti numeroa. Lopulta sain yhteyden hälytyskeskukseen. Tähän uneni päättyi, enkä tosiaankaan muista milloin olisin nähnyt yhtä hullua unta.

    • minkäikäisiä

      siinä suunnilleen oltiin??

      • nainen.joka.uneksi

        Tämän ikäisiä. Uni ei kyllä osannut meitä vanhentaa kun tyttö vanheni, mutta se oli jännää silti. Pidin sen unen tunnelmasta. Se oli jotenkin niin levollinen.


      • ed--------
        nainen.joka.uneksi kirjoitti:

        Tämän ikäisiä. Uni ei kyllä osannut meitä vanhentaa kun tyttö vanheni, mutta se oli jännää silti. Pidin sen unen tunnelmasta. Se oli jotenkin niin levollinen.

        ei siis ole aikaa paljonkaan enää viettää kultaista nuoruutta kun se tulee sit heti.....


      • nainen.joka.uneksi
        ed-------- kirjoitti:

        ei siis ole aikaa paljonkaan enää viettää kultaista nuoruutta kun se tulee sit heti.....

        Joo ei ole ei. Pari vuotta sitten unessa oli vielä tyttö ja poika vaikka silloin en isän kasvoja nähnytkään, mutta nyt elämä antaisikin vain tyttären. Aika on armoton.

        En kyllä tosin ihan aivan heti haluaisi sitä perhettä perustaa jos hänen kanssaan yhdessä olisin. Ensin pitäisi olla myös sitä kahdenkeskistä aikaa.


      • ed---------
        nainen.joka.uneksi kirjoitti:

        Joo ei ole ei. Pari vuotta sitten unessa oli vielä tyttö ja poika vaikka silloin en isän kasvoja nähnytkään, mutta nyt elämä antaisikin vain tyttären. Aika on armoton.

        En kyllä tosin ihan aivan heti haluaisi sitä perhettä perustaa jos hänen kanssaan yhdessä olisin. Ensin pitäisi olla myös sitä kahdenkeskistä aikaa.

        samaa mieltä että olis kiva saada vielä nauttia elämästä ihan kaksistaan kun ei ihan ikäloppuja vielä kuitenkaan olla..


    • selvä_merkki

      Uskomatonta,näin muutama päivä sitten samanlaisen unen.Unessa oltiin rannalla n.5-6 vuotiaan tytön kanssa.

      • nainen.joka.uneksi

        Se on jännä tunne. Nähdä tälläisiä unia kuin välähdyksiä tulevaisuudesta ja mahdollisuuksista.


    • JokuPieruSaharasta

      Se uni saattaa liittyä minun kotipihani tapahtumiin; posliininen vaaleanpunainen koriste-esine ( tossun muotoon valettu ) ilmestynyt toisesta ulottuvuudesta nurmelle ja nyt peittynyt lumen alle ( sirpaleisessa muodossa ) mutta jälki jäi aivojen tilavuusyksikön suuruiseksi taka-ajatukseksi ( kenties tytär ampaisee takakautta astuen tulevaisuuden äitinsä kohtuun ) hmmmm laskennallisen alh´goritmin seurauksena HEX-indeksi päätyy lyhtypylvääseen kustun koirankusen kautta Porvoon Energialaitoksen kaasuuntumiskäytännön mukaisen tutkimusyksikön tiedostosta suoraan Nordean poikkitaiteellisen laskentatoimen yksikön sihteerin hups sanonko minne se sujahtaa, en sano, en sano, en sano, olen hylkiö. Näyttelin liian rankan roolin. Olin siinä unessa suppahirou ja laskin Alpeilta ( suksillani ) keskelle risteilyaluksen kantta joka olikin toisaalta lentotukialus Kopter-Linen helikoptereille joissa oli oma Sofi Oksasen naamataululla varustettu kopteri, josta avustustusporukka heitteli nälkäänäkeville lapsille kokaiinipusseja. Niillä kaikilla oli siinä unessa valkosen ristin ritarimerkit joka ei merkinnyt mitään koska mikään ei lopulta merkinnyt mitään.
      Hahhaha a ei vainenkaa, mun kulta!!!!!!! MIS OOOOOOOOT???????
      Lisääntymiskäytäntö: otetaan yksi k ja laitetaan se p .
      Oli mulla jotain asiaakin. Rakastan Jari Sinua. Terveisn hörhösi

    • nainen.joka.uneksi

      Ainoa huono puoli hyvissä unissa on se, että ne jättävät kaipaamaan sitä parempaa ja kivempaa elämää joka hetken tuntui niin todelta. Kunpa voisi palata siihen takaisin.

    • Toivotaan että aloittajan uni käy toteen. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe