Kun virolainen raksamies saa palkkaa 2000€ tai vähän enemmän... Kuinka hyvään elämään se palkka riittää Virossa?!
Voiko sitten ostaa asunnon/talon, hyvän auton ja elää mukavasti?
Virolaisen raksamiehen palkka
3
825
Vastaukset
- Ohje
Ei kannata muuta norjaan tienaa rahaa raksamiehenä ja asu vuokralla ja muuta viroon kun olet tienannut paljon rahaa osta talo hyvä auto ja elä mukavasti kouluttaudu rakennus päälliköksi ja elä mukavasti tässä vinkki
- JaanEk
Virolainen rakennusmies saa paperilla 2000 euroa kuussa. Paikan saadakseen on maksanut lähtiessään 5000 euron kynnysrahan tai vastaavan sitoumuksen työnantajalle/välittäjälle. Todelliset tuntipalkat siis 5-8 euroa tunti eikä vkl korvauksista ym tietoakaan. Ei pysty puuttumaan koska paperit ulospäin kunnossa ja miehet ovat vapaaehtoisesti mukana. Mutta 1000-1500 euroa on iso raha Virossa. Osaava mies laittaa virolaisen kerrostaloasunnon hyvään kuntoon itse. Tarvikkeet voi ostaa niiltä jotka myyvät kavallettua tavaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673