Kun virolainen raksamies saa palkkaa 2000€ tai vähän enemmän... Kuinka hyvään elämään se palkka riittää Virossa?!
Voiko sitten ostaa asunnon/talon, hyvän auton ja elää mukavasti?
Virolaisen raksamiehen palkka
3
618
Vastaukset
- Ohje
Ei kannata muuta norjaan tienaa rahaa raksamiehenä ja asu vuokralla ja muuta viroon kun olet tienannut paljon rahaa osta talo hyvä auto ja elä mukavasti kouluttaudu rakennus päälliköksi ja elä mukavasti tässä vinkki
- JaanEk
Virolainen rakennusmies saa paperilla 2000 euroa kuussa. Paikan saadakseen on maksanut lähtiessään 5000 euron kynnysrahan tai vastaavan sitoumuksen työnantajalle/välittäjälle. Todelliset tuntipalkat siis 5-8 euroa tunti eikä vkl korvauksista ym tietoakaan. Ei pysty puuttumaan koska paperit ulospäin kunnossa ja miehet ovat vapaaehtoisesti mukana. Mutta 1000-1500 euroa on iso raha Virossa. Osaava mies laittaa virolaisen kerrostaloasunnon hyvään kuntoon itse. Tarvikkeet voi ostaa niiltä jotka myyvät kavallettua tavaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368