Tahdit takaa Viitaniemen veljekset joita Aino pitää esillä palstalla
jatkuvasti ja solistina toimii Aino itse.
Suomi Love Puntunlahdella
25
352
Vastaukset
- hoikkala.kuonoon
Miks Hoikkala härnää Viitaniemiä?Homolla on muutonki riski saada kuonoon,vittuilu heteroille lisää vaan riskiä.
- ainolla250000velkaa
Rouva Hoikkalan on aika jättää ihmisten asioiden käsittely palstalla
koska rouva ei pysty omiakaan asioitaan hoitamaan. - hoikkala.kuonoon
ainolla250000velkaa kirjoitti:
Rouva Hoikkalan on aika jättää ihmisten asioiden käsittely palstalla
koska rouva ei pysty omiakaan asioitaan hoitamaan.Tarkotat varmaan herra Hoikkalaa?Miksei se maksa velkojaan?sotkee vaan autoja?
- ota.aino.lääkkeet
Psykopaatilla on mielihalunsa.
Olemme yhtä sairaita! Kukaan terve ei jaksaisi keskustella kanssani täällä vuosikausia!
- hullun.ainon.horinat
RouvaHoikkala kirjoitti:
Olemme yhtä sairaita! Kukaan terve ei jaksaisi keskustella kanssani täällä vuosikausia!
Pidätkö eri nimmareillasi tekemää vuoropuhelua keskusteluna?
hullun.ainon.horinat kirjoitti:
Pidätkö eri nimmareillasi tekemää vuoropuhelua keskusteluna?
Sinä olet meidän kahdenkeskisissä keskusteluissamme keskustelujen toinen osapuoli!
- rottia.pöydällä
RouvaHoikkala kirjoitti:
Sinä olet meidän kahdenkeskisissä keskusteluissamme keskustelujen toinen osapuoli!
Rouva puhelee sujuvasti sivupersoonalleen.
- topi.kusi.ainonsuuhun
Otappa lääkkeesi sillä täydenkuun aika sekottaa muutoinkin
pissillä täytetyn nuppisi. topi.kusi.ainonsuuhun kirjoitti:
Otappa lääkkeesi sillä täydenkuun aika sekottaa muutoinkin
pissillä täytetyn nuppisi.Topin virtsassa on monia terveellisiä alkuaineita ja yhdisteitä. Tärkeimmät niistä ovat urea ja typen oksidit!
Me taidamme kaikki olla vain yhden ja saman sairaan mielen tuotoksia. Vai johtuuko kaikki aivovammasta, joka aiheutui minulle/meille/sinulle yleisavainten ryöstön yhteydessä tapahtuneesta iskusta päähän?
- ainon.aivovammat
myllis_seppo kirjoitti:
Me taidamme kaikki olla vain yhden ja saman sairaan mielen tuotoksia. Vai johtuuko kaikki aivovammasta, joka aiheutui minulle/meille/sinulle yleisavainten ryöstön yhteydessä tapahtuneesta iskusta päähän?
Rouvalle kehittyi sivupersoonat sähköshokkihoitojen jälkeen
mutta kyky keskustella feikkien kanssa tuli jo Kuortaneen
metsätiellä rouvan laukaistua pistoolin. - laukaus.osui
Rouva se jaksaa houruta kaikenmoisilla nimmareilla.
laukaus.osui kirjoitti:
Rouva se jaksaa houruta kaikenmoisilla nimmareilla.
Minua ei lainkaan haittaa, jos haluat noin uskoa!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1897838Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa923774"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1303667Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892961Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472486Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1202485- 1382054
- 671531
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a641395Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3821360