30.1.2018 Beach goa

Goagoagoa

Ollaan menossa kohti goaa. Millaista porukkaa on lähdössä kyseisenä päivänä? Olis mukavaa tutustua uusiin ihmisiin.

13

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xcyop

      No sen näet sitten lentokoneessa, ei sitä kukaan etukäteen tiedä. Voi luoja näitä kirjoitteluja.

      • fhhfshjgfdj

        Älä nyt aina jaksa olla niin negatiivinen. Kyseessä on ainakin meillä yölento, joten ehkä on ihan paikallaan vähän ennakoida. Ainakin kaksi tällaista mummoa on lähdössä, vastamelukuulokkeet tiiviisti korvilla ja kääriytyneinä huopiin koko pitkän lentomatkana aikana.


    • muuallaIntiassa

      Ei kait kukaan nyt niin pönde ole, että täällä alkaa tutustumaan Goan matkailijoihin ja sitten olemaan heidän kanssaan vielä muutaman viikon samassa reservaatissa ;D Siinä tulee äkkiä paha mieli, kun mietitään, että kuka valitti aurinkovarjoista ja kenen vyölaukku varastettiin tai kuka kyseli räätäli Alia... joku voi alkaa kyselemään sen ison (olemattoman) Mersunkin perään, puhumattakaan Nepalin matkasta. Siinä tulee mummoille k###set paikat.
      En edes kehtaisi täällä hehkuttaa lähtöäni ja matkaani Goalle.

      • ihankotosi

        Hei muuallaIntiassa,hanki elämä


      • Sähän et käykään muualla kuin suomi24 palstalla vittuilemassa


      • muuallaIntiassa
        MAN64191 kirjoitti:

        Sähän et käykään muualla kuin suomi24 palstalla vittuilemassa

        Enempi nähnyt Intiaa, kuin sinä!


      • fhhfshjgfdj

        Miksi ei?

        Ymmärrän kyllä että noilla sinun sosiaalisilla taidoillasi ja ikuisella aurinkoisuudellasi saa helposti ystäviä ja tuttavia ihan vain sormia napsauttamalla.

        Me muut olemme ihan käsittämättömässä junttiudessamme kuvitelleet että Matkailu-matkakohteet-Intia -keskustelupalstalla voisi keskustella myös Goaan matkustavia kiinnostavista asioista.

        Huh, pitää varmaan olla vähintäänkin paketti-pomppulentolainen ajatellakseen niin.


      • ihantosi

        On se jännä tyyppi toi muuallaIntiassa,todella Goa-vastainen,mutta silti lukee suurennuslasin kanssa kaikki kommentit ja osoittaa oman tyhmyytensä kaikilla asiattomilla kommenteilla.


      • palstanparasta_antia
        ihantosi kirjoitti:

        On se jännä tyyppi toi muuallaIntiassa,todella Goa-vastainen,mutta silti lukee suurennuslasin kanssa kaikki kommentit ja osoittaa oman tyhmyytensä kaikilla asiattomilla kommenteilla.

        On tää huima palsta seurata ;D Pakettipellet kyselee ja känää näistä Goan matkoistaan. Huvittavinta asiassa on, että joku joka matkustaa muualla Intiassa, kuin Goalla on aina joku katkera ja kateellinen näiden "maailmanmatkaajien" mielestä. Ja nytkin tässä kysellään ketkä matkustaa samalla matkalla 30.1.2018 Beach goa, ei hyvää päivää, siellä sitten tosiaan pähkäilette, että kuka on kuka ja kuka teistä on säkki päässä huutanut täällä törkeyksiään muille matkaajille. Ei todellakaan tee mieli matkustaa samoilla pakettimatkoilla, menen muualle Intiaan.


      • paskinta-antia
        palstanparasta_antia kirjoitti:

        On tää huima palsta seurata ;D Pakettipellet kyselee ja känää näistä Goan matkoistaan. Huvittavinta asiassa on, että joku joka matkustaa muualla Intiassa, kuin Goalla on aina joku katkera ja kateellinen näiden "maailmanmatkaajien" mielestä. Ja nytkin tässä kysellään ketkä matkustaa samalla matkalla 30.1.2018 Beach goa, ei hyvää päivää, siellä sitten tosiaan pähkäilette, että kuka on kuka ja kuka teistä on säkki päässä huutanut täällä törkeyksiään muille matkaajille. Ei todellakaan tee mieli matkustaa samoilla pakettimatkoilla, menen muualle Intiaan.

        Sä minnekään mee,uhoot vaan


      • fhhfshjgfdj
        palstanparasta_antia kirjoitti:

        On tää huima palsta seurata ;D Pakettipellet kyselee ja känää näistä Goan matkoistaan. Huvittavinta asiassa on, että joku joka matkustaa muualla Intiassa, kuin Goalla on aina joku katkera ja kateellinen näiden "maailmanmatkaajien" mielestä. Ja nytkin tässä kysellään ketkä matkustaa samalla matkalla 30.1.2018 Beach goa, ei hyvää päivää, siellä sitten tosiaan pähkäilette, että kuka on kuka ja kuka teistä on säkki päässä huutanut täällä törkeyksiään muille matkaajille. Ei todellakaan tee mieli matkustaa samoilla pakettimatkoilla, menen muualle Intiaan.

        No mutta oppupeleissä me olemme nyt kuitenkin menossa aurinkoon nauttimaan mukavasta matkasta ja ehkä myös seurasta .. jää sinä tänne vaan 24/7 päivystämään ja pahoittamaan mielesi siitä miten helkkarin väärin jotkut onnettomat pakettipellet matkustaa :D


      • paskinta-antia kirjoitti:

        Sä minnekään mee,uhoot vaan

        Sä et oo kyl ikinä ollu missään. Oot vaan kateellinen meille jotka käymme gooalla nauttimassa lämmöstä ja miällyttävästä ympäristöstä. Kävisit edes joskus ruattinlaivoilla niin olisit edes hetken täältä poissa...


      • muuallaIntiassa kirjoitti:

        Enempi nähnyt Intiaa, kuin sinä!

        Sitä ei lasketa mitä telkkarista oot nähny, siis et oo nähny mitään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe