Ollaan menossa kohti goaa. Millaista porukkaa on lähdössä kyseisenä päivänä? Olis mukavaa tutustua uusiin ihmisiin.
30.1.2018 Beach goa
13
512
Vastaukset
- xcyop
No sen näet sitten lentokoneessa, ei sitä kukaan etukäteen tiedä. Voi luoja näitä kirjoitteluja.
- fhhfshjgfdj
Älä nyt aina jaksa olla niin negatiivinen. Kyseessä on ainakin meillä yölento, joten ehkä on ihan paikallaan vähän ennakoida. Ainakin kaksi tällaista mummoa on lähdössä, vastamelukuulokkeet tiiviisti korvilla ja kääriytyneinä huopiin koko pitkän lentomatkana aikana.
- muuallaIntiassa
Ei kait kukaan nyt niin pönde ole, että täällä alkaa tutustumaan Goan matkailijoihin ja sitten olemaan heidän kanssaan vielä muutaman viikon samassa reservaatissa ;D Siinä tulee äkkiä paha mieli, kun mietitään, että kuka valitti aurinkovarjoista ja kenen vyölaukku varastettiin tai kuka kyseli räätäli Alia... joku voi alkaa kyselemään sen ison (olemattoman) Mersunkin perään, puhumattakaan Nepalin matkasta. Siinä tulee mummoille k###set paikat.
En edes kehtaisi täällä hehkuttaa lähtöäni ja matkaani Goalle.- ihankotosi
Hei muuallaIntiassa,hanki elämä
- muuallaIntiassa
MAN64191 kirjoitti:
Sähän et käykään muualla kuin suomi24 palstalla vittuilemassa
Enempi nähnyt Intiaa, kuin sinä!
- fhhfshjgfdj
Miksi ei?
Ymmärrän kyllä että noilla sinun sosiaalisilla taidoillasi ja ikuisella aurinkoisuudellasi saa helposti ystäviä ja tuttavia ihan vain sormia napsauttamalla.
Me muut olemme ihan käsittämättömässä junttiudessamme kuvitelleet että Matkailu-matkakohteet-Intia -keskustelupalstalla voisi keskustella myös Goaan matkustavia kiinnostavista asioista.
Huh, pitää varmaan olla vähintäänkin paketti-pomppulentolainen ajatellakseen niin. - ihantosi
On se jännä tyyppi toi muuallaIntiassa,todella Goa-vastainen,mutta silti lukee suurennuslasin kanssa kaikki kommentit ja osoittaa oman tyhmyytensä kaikilla asiattomilla kommenteilla.
- palstanparasta_antia
ihantosi kirjoitti:
On se jännä tyyppi toi muuallaIntiassa,todella Goa-vastainen,mutta silti lukee suurennuslasin kanssa kaikki kommentit ja osoittaa oman tyhmyytensä kaikilla asiattomilla kommenteilla.
On tää huima palsta seurata ;D Pakettipellet kyselee ja känää näistä Goan matkoistaan. Huvittavinta asiassa on, että joku joka matkustaa muualla Intiassa, kuin Goalla on aina joku katkera ja kateellinen näiden "maailmanmatkaajien" mielestä. Ja nytkin tässä kysellään ketkä matkustaa samalla matkalla 30.1.2018 Beach goa, ei hyvää päivää, siellä sitten tosiaan pähkäilette, että kuka on kuka ja kuka teistä on säkki päässä huutanut täällä törkeyksiään muille matkaajille. Ei todellakaan tee mieli matkustaa samoilla pakettimatkoilla, menen muualle Intiaan.
- paskinta-antia
palstanparasta_antia kirjoitti:
On tää huima palsta seurata ;D Pakettipellet kyselee ja känää näistä Goan matkoistaan. Huvittavinta asiassa on, että joku joka matkustaa muualla Intiassa, kuin Goalla on aina joku katkera ja kateellinen näiden "maailmanmatkaajien" mielestä. Ja nytkin tässä kysellään ketkä matkustaa samalla matkalla 30.1.2018 Beach goa, ei hyvää päivää, siellä sitten tosiaan pähkäilette, että kuka on kuka ja kuka teistä on säkki päässä huutanut täällä törkeyksiään muille matkaajille. Ei todellakaan tee mieli matkustaa samoilla pakettimatkoilla, menen muualle Intiaan.
Sä minnekään mee,uhoot vaan
- fhhfshjgfdj
palstanparasta_antia kirjoitti:
On tää huima palsta seurata ;D Pakettipellet kyselee ja känää näistä Goan matkoistaan. Huvittavinta asiassa on, että joku joka matkustaa muualla Intiassa, kuin Goalla on aina joku katkera ja kateellinen näiden "maailmanmatkaajien" mielestä. Ja nytkin tässä kysellään ketkä matkustaa samalla matkalla 30.1.2018 Beach goa, ei hyvää päivää, siellä sitten tosiaan pähkäilette, että kuka on kuka ja kuka teistä on säkki päässä huutanut täällä törkeyksiään muille matkaajille. Ei todellakaan tee mieli matkustaa samoilla pakettimatkoilla, menen muualle Intiaan.
No mutta oppupeleissä me olemme nyt kuitenkin menossa aurinkoon nauttimaan mukavasta matkasta ja ehkä myös seurasta .. jää sinä tänne vaan 24/7 päivystämään ja pahoittamaan mielesi siitä miten helkkarin väärin jotkut onnettomat pakettipellet matkustaa :D
paskinta-antia kirjoitti:
Sä minnekään mee,uhoot vaan
Sä et oo kyl ikinä ollu missään. Oot vaan kateellinen meille jotka käymme gooalla nauttimassa lämmöstä ja miällyttävästä ympäristöstä. Kävisit edes joskus ruattinlaivoilla niin olisit edes hetken täältä poissa...
muuallaIntiassa kirjoitti:
Enempi nähnyt Intiaa, kuin sinä!
Sitä ei lasketa mitä telkkarista oot nähny, siis et oo nähny mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371966
- 49836
- 84831
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76441