30.1.2018 Beach goa

Goagoagoa

Ollaan menossa kohti goaa. Millaista porukkaa on lähdössä kyseisenä päivänä? Olis mukavaa tutustua uusiin ihmisiin.

13

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xcyop

      No sen näet sitten lentokoneessa, ei sitä kukaan etukäteen tiedä. Voi luoja näitä kirjoitteluja.

      • fhhfshjgfdj

        Älä nyt aina jaksa olla niin negatiivinen. Kyseessä on ainakin meillä yölento, joten ehkä on ihan paikallaan vähän ennakoida. Ainakin kaksi tällaista mummoa on lähdössä, vastamelukuulokkeet tiiviisti korvilla ja kääriytyneinä huopiin koko pitkän lentomatkana aikana.


    • muuallaIntiassa

      Ei kait kukaan nyt niin pönde ole, että täällä alkaa tutustumaan Goan matkailijoihin ja sitten olemaan heidän kanssaan vielä muutaman viikon samassa reservaatissa ;D Siinä tulee äkkiä paha mieli, kun mietitään, että kuka valitti aurinkovarjoista ja kenen vyölaukku varastettiin tai kuka kyseli räätäli Alia... joku voi alkaa kyselemään sen ison (olemattoman) Mersunkin perään, puhumattakaan Nepalin matkasta. Siinä tulee mummoille k###set paikat.
      En edes kehtaisi täällä hehkuttaa lähtöäni ja matkaani Goalle.

      • ihankotosi

        Hei muuallaIntiassa,hanki elämä


      • Sähän et käykään muualla kuin suomi24 palstalla vittuilemassa


      • muuallaIntiassa
        MAN64191 kirjoitti:

        Sähän et käykään muualla kuin suomi24 palstalla vittuilemassa

        Enempi nähnyt Intiaa, kuin sinä!


      • fhhfshjgfdj

        Miksi ei?

        Ymmärrän kyllä että noilla sinun sosiaalisilla taidoillasi ja ikuisella aurinkoisuudellasi saa helposti ystäviä ja tuttavia ihan vain sormia napsauttamalla.

        Me muut olemme ihan käsittämättömässä junttiudessamme kuvitelleet että Matkailu-matkakohteet-Intia -keskustelupalstalla voisi keskustella myös Goaan matkustavia kiinnostavista asioista.

        Huh, pitää varmaan olla vähintäänkin paketti-pomppulentolainen ajatellakseen niin.


      • ihantosi

        On se jännä tyyppi toi muuallaIntiassa,todella Goa-vastainen,mutta silti lukee suurennuslasin kanssa kaikki kommentit ja osoittaa oman tyhmyytensä kaikilla asiattomilla kommenteilla.


      • palstanparasta_antia
        ihantosi kirjoitti:

        On se jännä tyyppi toi muuallaIntiassa,todella Goa-vastainen,mutta silti lukee suurennuslasin kanssa kaikki kommentit ja osoittaa oman tyhmyytensä kaikilla asiattomilla kommenteilla.

        On tää huima palsta seurata ;D Pakettipellet kyselee ja känää näistä Goan matkoistaan. Huvittavinta asiassa on, että joku joka matkustaa muualla Intiassa, kuin Goalla on aina joku katkera ja kateellinen näiden "maailmanmatkaajien" mielestä. Ja nytkin tässä kysellään ketkä matkustaa samalla matkalla 30.1.2018 Beach goa, ei hyvää päivää, siellä sitten tosiaan pähkäilette, että kuka on kuka ja kuka teistä on säkki päässä huutanut täällä törkeyksiään muille matkaajille. Ei todellakaan tee mieli matkustaa samoilla pakettimatkoilla, menen muualle Intiaan.


      • paskinta-antia
        palstanparasta_antia kirjoitti:

        On tää huima palsta seurata ;D Pakettipellet kyselee ja känää näistä Goan matkoistaan. Huvittavinta asiassa on, että joku joka matkustaa muualla Intiassa, kuin Goalla on aina joku katkera ja kateellinen näiden "maailmanmatkaajien" mielestä. Ja nytkin tässä kysellään ketkä matkustaa samalla matkalla 30.1.2018 Beach goa, ei hyvää päivää, siellä sitten tosiaan pähkäilette, että kuka on kuka ja kuka teistä on säkki päässä huutanut täällä törkeyksiään muille matkaajille. Ei todellakaan tee mieli matkustaa samoilla pakettimatkoilla, menen muualle Intiaan.

        Sä minnekään mee,uhoot vaan


      • fhhfshjgfdj
        palstanparasta_antia kirjoitti:

        On tää huima palsta seurata ;D Pakettipellet kyselee ja känää näistä Goan matkoistaan. Huvittavinta asiassa on, että joku joka matkustaa muualla Intiassa, kuin Goalla on aina joku katkera ja kateellinen näiden "maailmanmatkaajien" mielestä. Ja nytkin tässä kysellään ketkä matkustaa samalla matkalla 30.1.2018 Beach goa, ei hyvää päivää, siellä sitten tosiaan pähkäilette, että kuka on kuka ja kuka teistä on säkki päässä huutanut täällä törkeyksiään muille matkaajille. Ei todellakaan tee mieli matkustaa samoilla pakettimatkoilla, menen muualle Intiaan.

        No mutta oppupeleissä me olemme nyt kuitenkin menossa aurinkoon nauttimaan mukavasta matkasta ja ehkä myös seurasta .. jää sinä tänne vaan 24/7 päivystämään ja pahoittamaan mielesi siitä miten helkkarin väärin jotkut onnettomat pakettipellet matkustaa :D


      • paskinta-antia kirjoitti:

        Sä minnekään mee,uhoot vaan

        Sä et oo kyl ikinä ollu missään. Oot vaan kateellinen meille jotka käymme gooalla nauttimassa lämmöstä ja miällyttävästä ympäristöstä. Kävisit edes joskus ruattinlaivoilla niin olisit edes hetken täältä poissa...


      • muuallaIntiassa kirjoitti:

        Enempi nähnyt Intiaa, kuin sinä!

        Sitä ei lasketa mitä telkkarista oot nähny, siis et oo nähny mitään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1966
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      84
      831
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      441
    Aihe