Eli, olen nuori pian täysi-ikäinen opiskelija kirjoittamassa ekaa virallista työhakemusta. Kaikki on mennyt tähän saakka mielestäni ihan hyvin, mutta korjattavaa löytyy vielä.
Tuo allekirjoitus jäi mietityttämään kun haen Linnanmäelle kesätöihin ja yleensä työhakemuksen loppuun tulee allekirjoitus. Tiedän, että sellaisen saa skannerilla mutta sellaista kun minulla ei ole niin olisiko mahdollista mielestänne esim. puhtaasti ja siististi paperille kirjoittaa allekirjoitus, ottaa puhelimella selvä kuva siitä ja yksinkertaisesti siirtää kuva tietokoneelle josta liitän tämän allekirjoituskuvan työhakemukseeni kuvatiedostona. Jos tämä on mahdollista, uskotteko sen haittaavan työn saantia?
Työhakemukseen allekirjoitus, kuinka se toimii?
4
2443
Vastaukset
- Steppe--
Tyä_ukko taitaa olla koulutukseltaan joutilas insinööri tai valtion keski-ikäinen virkamies ja taitaa kärsiä mt-ongelmista ja jännityksen puutteesta.
Suosittelen sinullekin kauas Venäjälle muuttamista niin ei tarvitse turhia huomionkipeitä provoja kirjoitella päivästä päivään ja teeskennellä tyhmää. Siellä riittää omille aivoille puuhaa tarpeeksi. - hupi_mestari
Kyllä digitaalien kuva allekirjoituksestasi on ok. Ei kaikilla ole skanneria.
Tai kysyt kaveriltasi jolla on skanneri kopsamaan hakemuksesi.
Ja konvertoit sitten vaikkapa PDF formaattiin hakemuksesi.
Sen mukaan mitä ohjeissa on.
Tsekkasin justiinsa, että haku Linnanmäelle kesätöihin avautuu ma 9.1.2017
https://goo.gl/pt15Cs
"Haittaako työn saantia ?"
Jos ei lähetä hakemusta, niin silloin ei ehkä työtä saa. - huu_hhaa__
En usko, että allekirjoitus kaunokirjoituksella digitaalisessa hakemuksessa on mitenkään vaadittu tai välttämätön tai että sillä olisi mitään merkitystä työnsaannin kannalta.
Tee hyvä hakemus, unohda kikkailu! Jätä koko allekirjoitus pois. - Hupi_mies
Selvä kiitos kahdelle vikalle teille. Siis tosiaan olin hieman väsynyt kellonajasta päätellen ja nimenomaan ekaa työhakemusta tekemässä niin pakollahan tässä ilmenee tyhmiäkin kysymyksiä.
Nomutta kuitenkin, jätän sen allekirjoituksen tekemättä. Tuskin se antaa huonoa kuvaa rekrytoijalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693