Terveyskeskusmaksu
(käyntimaksu paikkakuntalaiselta)
• peritään kolmelta ensimmäiseltä käynniltä saman kalenterivuoden aikana
• ei peritä alle 18-vuotiailta
Avosairaanhoidon hoitajan vastaanoton
käyntimaksu
Käynnin perusteena sairaanhoito
• peritään kolmelta ensimmäiseltä käynniltä saman kalenterivuoden aikana
• ei peritä alle 18-vuotiailta
• ei peritä pitkäaikaistyöttomiltä, sotaveteraaneilta eikä opiskelijoilta
Kuitenkin peritään terveydenhoitajalla käyntumaksu 11,50€ Vaikka se vaatii lääkärin samalla käynnillä.????( kolmelta kerralta.)
On siis 3x terveyskeskumaksu 3x hoitajan maksu vuodessa. Potilas ei saa itse päättää tuleeko lääkärille vai hoitajalle vaan se hoitaja tulee aina mukaan.On niin sanottu AKUUTTUTIIMI.
Mikä on potilaan oikeus?
Terveyskeskusmaksut.
kusetusta
4
121
Vastaukset
- sairastelija
• ei peritä pitkäaikaistyöttomiltä, sotaveteraaneilta eikä opiskelijoilta
Kyllä muuten peritää. - outojuttu
kieroa touhua......ei saa lääkärille aikaa ellei huoli sairaanhoitajaa.
Eikö potilaalla ole oikeus valita . - oikeusvalita
On.
- siinäole
Ei mikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869