Paranna itsesi! sanoo Pilmari viestissään

PARANNA ITSESI Tämän sanan sai aikoinaan lääkäri neuvona ja se sopii myös papeille ja puoskareille - ruuneperille erityisesti!!

Tämän sain kuin jouluhengen jatkona 28.12.2016 klo 12.38

Erityisesti Pilmari ei näytä tietävän, ettei vammaisuuttani, POILIO nimistä halvausta, jonka 12-vuotiaana sairastin ja olen sen pohjalta joutunut kärsimään täälläkin useampaan otteeseen, EI VOI PARANTAA ITSE!

Painu hiiteen KYYTYRÄSELKÄ oli Pilmarin ystävän toivotus palstallakin.

Hyvänä palstaystävänä pitämäni MAKRIINA tuosta välittömästi huomauttikin.

PILMARI!. Sinun pitäisi PARANTAA ITSESI tuosta murhamielisestä vainostasi, jota palstalla pitkään ja aina olet harrastanut.

Ei täällä ole kellään oikeutta tuhota palstan henkeä jatkuvilla loukkauksilla, joihin syyllistyt. AISANKANNATTAJASI HYVISSÄ KESKUSTELUISSASi ovat täyttä hajukansaa ystävällisten ihmisten palstalla.

9

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsenosto

      • näin.oli

        Tuossa sait vain takaisin korvillesi, oman herjauksesi jälkeen! Samalta se vastapuolestakin tuntuu!


      • reppuriikasinulle
        näin.oli kirjoitti:

        Tuossa sait vain takaisin korvillesi, oman herjauksesi jälkeen! Samalta se vastapuolestakin tuntuu!

        Lopeta todella tuo, sentään jo kai 70-ikäinen. Jos haukut ja moitit, niin pysy asiassa, ei siihen exät ja toisten invaliditeetit vaikuta. Ja itse olet aikoinasi sen exäsi kai itsellesi valinnut. Ja metsä vastaa yleensä niin kuin sille huudetaan. Saattaa olla jopa omaakin syytä, että kotirintamalla on joskus rymissyt.


    • jakolasku

      Ruune keskustelut on lähteneet mukavasti käyntiin.
      Jätä marinat et ole ainut invalidi maailmassa.
      Sinusta tulee eksäni mieleen. Teki kirjan missä vänisi ja kerjäsi myötätuntoa....mutta minä vaan tiesin mikä tyyppi oli oikeasti.

    • reppuriika

      Ei ole fiksua eikä sovi kypsälle elämää nähneelle ihmiselle nimitellä lähimmäisiään sairauksien, tapaturmien ja ruumiin vikojen vuoksi. Nuorena sain joskus kokea huomautuksia hieman ulkonevista korvista (jotka voisi hyvin pienellä operaatiolla korjata). Silloin kyllä sattui ja päätin että kun saan sen verran rahaa säästöön, niin leikkautan korvani. No se summa oli koossa heti aikuisiässä, mutta oli rahalle järkevämpääkin käyttöä.

      Jos toista nimittää noin moukkamaisesti, niin itsellä on jokin laakeri korvien välissä ja sielunsopukoissa valskannut.
      Ruune sinun sanat ovat häneen sattuneet, mutta ei tuolla tavalla ole järkevä ihminen loukkaukseen reagoi. Sanojalta puuttuu aseet miten puolustautua.
      Ihan samaa kuin karhua yrittäisi päästää hengiltä pölyhuiskalla.

      Minua saa nimitellä vaikka hörökorvaksi, jos ei turhautumistaan muuten siedä, mutta minua se kyllä muuksi muuta.

    • Loppukaneettina vielä muistutan noista 16-vuoden haukkuajoista, oman kehun rinnalla. Pinnani on pitkä, mutta ei loputon.

      Olen suunnilleen sata kertaa ehdottanut rehtiä keskustelua. Mihinkään ei koskaan ole tullut suostumusta tai perusteluja.

      Huommasitte ehkä minkälaisia ovat niin paljon puhutut variksen valat

    • reppuriika

      Taisin kertoa palstalla jonkin aika sitten eräästä henkilöstä, jonka ystävä yritin olla ja tukea häntä ja ymmärtääkin. Oli sitten vain pakko lopettaa, kun se ystävyys alkoi olla uhka ihmissuhteille porukassa, jossa teen vapaaehtoistyötä ja sekoittaa jopa heidän ihmissuhteitaan. Ja ei sellaista kukaan jaksa. Ei tämä ihminen varmaan tarkoituksella ilkeä ole, mutta on niin rikkinäinen, ja sosiaalisesti haastava tyyppi, että siitä ei tule mitään. Kun hän loukkaantui jostain, niin hän saattoi laukoa ihan mitä sattui, sanoa rumaksi, keksi perättömiä ja punoi juonia jopa mielikuvituksestaan.
      Tein sitten asiat selväksi, että sovussa voidaan olla mutta aktiivinen kanssakäyminen loppuu. Lähetin hänelle joulu- ja uudenvuoden tervehdyksen, mutta ei hän siihen vastannut.

    • reppuriika

      Kun en ole vuosia seurannut tätä palstaa, ja en tunne Pilmaria ja en monia muitakaan vakiokirjoittajia.
      Minullakin on kyllä se paha juttu saatan tehdä aloituksen, mutta en jää keskustelua seuraamaan. Sitten on aikoja ja päiviä, että olen paljon kotona ja netillä. Yksinkertaiesesti ei ole aina aikaa tähän keskusteluun tai ei ole vain se fiilis päällä. Joskus olen liiankin paljon täällä ja jopa yksin "äänessä". Kirjoittelen siis yksikseni.

    • Useimmathan, ellei kaikki, kirjoittavat yksikseen. Muista en tiedä, mutta itselläni olisi hankalaa pitää jotakuta sylissäni, ehkä seurassanikin. Yksin aina kaunihimpi! Olisko sopiva ja parempi.

      Kerroit, että et lue. Näin tekevät varmaan muutkin. Ei täällä niin hyvää tai miellyttävää luettavaa olekaan. Liekö huomattu?

      Vielä yksi kummallisuus:

      Olen lukunut paljon aina. Mielenkiinto ja valvonta seriffinä on ikäänkuin pakottanut. Osaan ulkomuistista sen mistä Pilmari niin laajasti kirjoittaa.

      Nyt on toive saada kirjoitusrauha palstalle. Määrätä sitä ei voi, mutta itse kukin voi siihen vaikuttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      383
      8609
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2364
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1722
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1599
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      84
      1355
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      356
      1173
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1045
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1012
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      121
      1004
    Aihe