Terveyskeskusten jonot: Vain punikkeja hoidetaan?

JäsenkirjaPakolliseksi

Lääkäriin ei pääse. Jos sattuu pääsemään, ei saa lähetettä ultraäänikuvaukseen, röntgeniin, magneettikuvaukseen.
Punikit haluaa säilyttää nykysysteemin. Jäsenkirjalla lääkäriin?

30

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lesta.pöpilä

      Mitäs kepuli itkee? Mene sinne Pipilän soteen ikemään lestoilta "kaikki synnit anteeksi ja uutta tekemään".

      • ennustelija

        Hoitoa saa vaan maahantunkeutujat. Kaikki kunnalliset hammaslääkärit on varattu heille, laminaattihampaiden laitto nääs kestää. Ja akat vie kohta synnytyslaitospaikat, kun muksu on syntynyt niin ukko nousee heti pukille. Ja jos normaali lääkärikäynti , niin hoituri on heille omahoitaja ja järkkää lekurin, ei tarvi jonottaa.


    • Mikäli haluat vain kuvauttaa itsensä, sitä varten kaikissa puhelimissa on kamerat.

      Kipeänä saa hoitoa, nopeasti, tehokkaasti ja edukkaasti.

      • Arvauskeskukseen.jonossa

        Hoidot siis punikeille?


      • Tahtoo.kamerakännyn

        Mistä eläkeläiselle rahat kamerakännykkään? Rinteen Antilta?


      • Arvauskeskukseen.jonossa kirjoitti:

        Hoidot siis punikeille?

        Olettaisin että sinut on luokiteltu "toivottamaksi tapaukseksi". Ei siis toimenpiteitä! Onneksi.


      • Tahtoo.kamerakännyn kirjoitti:

        Mistä eläkeläiselle rahat kamerakännykkään? Rinteen Antilta?

        Pyydä vanhusten ja heikko-osaisten ystäviltä Sipilältä tai Berneriltä.


      • VVO.rahat.vei

        Ei vielä Sote valmis.
        Onko SDP:hen pääsyvaatimuksia? Pitääkö äänestää SDP:tä? Mikä on SDP:n jäsenkirjan vuosimaksu? Onko maksu sama kaikille?


      • VVO.rahat.vei kirjoitti:

        Ei vielä Sote valmis.
        Onko SDP:hen pääsyvaatimuksia? Pitääkö äänestää SDP:tä? Mikä on SDP:n jäsenkirjan vuosimaksu? Onko maksu sama kaikille?

        Lapsettaako?


      • VVO.rahat.vei

        Lapsentekoon ikä jo korkea??? Muulle lääkärille pitäisi päästä.


      • LuojanKiitos
        VVO.rahat.vei kirjoitti:

        Lapsentekoon ikä jo korkea??? Muulle lääkärille pitäisi päästä.

        Onneksi ! Tuskinpa siitä hyötyä. Sipilä hyötyy enemmän, kun poistut "kustannustekijänä" kirjoilta. Meillä muilla taas säästyy hermot, kun ei roiku yksinkertaisuuden huippu joka helvetin keskustelussa huutelemassa typeryyksiään.


      • LuojanKiitos kirjoitti:

        Onneksi ! Tuskinpa siitä hyötyä. Sipilä hyötyy enemmän, kun poistut "kustannustekijänä" kirjoilta. Meillä muilla taas säästyy hermot, kun ei roiku yksinkertaisuuden huippu joka helvetin keskustelussa huutelemassa typeryyksiään.

        Älä muuta virka.


      • TurmiolanTrolli

        Venäjän Turmiolan Tommi vastailee itselleen?


    • pankkomajuri

      sulla hidas äly. ilmeisesti kepulainen

    • LääkärijonotHyvät

      Petos-Rinne: Jos SDP voittaa seuraavissa eduskuntavaaleissa, Sote kumotaan.

      • Onneksi kumotaan, tähän mennessä olisi ainoa syy antaa ääni demareille.


      • S24uomlaiineN

        Jos SDP voittaa seuraavissa eduskuntavaaleissa, Sote kumotaan" Ei se tuota yksin tee Kokoomuksen kanssa se kumotaan


      • S24uomlaiineN kirjoitti:

        Jos SDP voittaa seuraavissa eduskuntavaaleissa, Sote kumotaan" Ei se tuota yksin tee Kokoomuksen kanssa se kumotaan

        Arvaa kiinnostaako "kenen" kanssa, kunhan kumotaan. On sellainen "vaara", että kokoomus ei siinä hallituksessa kyllä edes ole. Riippuu hiukan paljonko ehtivät Sipilän porukan kanssa hölmöilemään. mm. Vene ja moottoripyörien epäonnistunut verotus, syö todellakin kokoomuksen äänestäjäkuntaa.


      • Mietipäsitä

        Veneilystä tulee veronmaksajille kuluja. Pienvenesatamien laiturien ja suihkujen rakentaminen ja ylläpito, vierasvenepaikkojen ylläpito, jätekuljetus, rantojen ja saariston roskaaminen, pienveneväylien ja niiden merimerkkien kunnossapito, ym.
        Useimmissa kaikkein kalleimkissakaan purjeveneissä, moottoriveneissä ja moottoripurjehtijoissa wc-jäte lasketaan suoraan vesistöön. Pienvenesatamia sijoitetaan usein uimarantojen viereen. Siellä valkoisena hohtavat
        veneet laskevat jätteitä suoraan veteen, kun aina ei viitsitä kävellä sataman vessoihin.
        - mutta eihän SAK:n trollit näistä ymmärrä


      • veneilijäääää
        Mietipäsitä kirjoitti:

        Veneilystä tulee veronmaksajille kuluja. Pienvenesatamien laiturien ja suihkujen rakentaminen ja ylläpito, vierasvenepaikkojen ylläpito, jätekuljetus, rantojen ja saariston roskaaminen, pienveneväylien ja niiden merimerkkien kunnossapito, ym.
        Useimmissa kaikkein kalleimkissakaan purjeveneissä, moottoriveneissä ja moottoripurjehtijoissa wc-jäte lasketaan suoraan vesistöön. Pienvenesatamia sijoitetaan usein uimarantojen viereen. Siellä valkoisena hohtavat
        veneet laskevat jätteitä suoraan veteen, kun aina ei viitsitä kävellä sataman vessoihin.
        - mutta eihän SAK:n trollit näistä ymmärrä

        Tuohan on suurin piirtein sulaa paskaa. Meillä oli vene tammisaaren kaupungin venesatamassa, venepaikka edullinen 250 euroa kesä. Usein se on jopa 500. Nykyään yksityisessä venekerhossa paikka 115 euroa kesä jäsenmaksuineen, toimii omakustannusperiaatteella. Eikä mitään paskoja lasketa satamiin, se on huuhaata.
        Siis kaupungin paikka oli yli kaksi kertaa kalliimpi, kyllä sillä vuosikulut katetaan. Satamassa on noin 300 paikkaa. Roskalava tosiaankin on satamassa ja makea vesi tulee laitureille, mutta kyllä sataman veneilijät kaikki kulut maksavat.


      • Mietipäsitä kirjoitti:

        Veneilystä tulee veronmaksajille kuluja. Pienvenesatamien laiturien ja suihkujen rakentaminen ja ylläpito, vierasvenepaikkojen ylläpito, jätekuljetus, rantojen ja saariston roskaaminen, pienveneväylien ja niiden merimerkkien kunnossapito, ym.
        Useimmissa kaikkein kalleimkissakaan purjeveneissä, moottoriveneissä ja moottoripurjehtijoissa wc-jäte lasketaan suoraan vesistöön. Pienvenesatamia sijoitetaan usein uimarantojen viereen. Siellä valkoisena hohtavat
        veneet laskevat jätteitä suoraan veteen, kun aina ei viitsitä kävellä sataman vessoihin.
        - mutta eihän SAK:n trollit näistä ymmärrä

        Ei ainoatakaan faktaa koko kirjoituksessasi, taitaa olla ennätys jopa keskustan palstalla.


    • S24uomlaineN

      Sotea kumota, koska sellaista hallitusta ei tule mikä sen tekisi. Kannattaa muistaa Rinteen tuhoutuvan 2019 kiitois Somen. Siinä menee SDP:n kannatus.

      Tätä ei Venäjän Tommi muuta.

    • Ei mitään ongelmaa lääkäriin pääsyssä. Viime viikolla pääsin 35min. päästä kun soitin. Hyvä että paikalle ehdin. Eikä nyt mikään hoppu ollut kuitenkaan. Pääasia että olisi ehtinyt ennen viikonloppua tai viimeistään maanantaina.
      Edellisellä kerralla n. 4 v. sitten pääsin silloinkin parin tunnin sisään, vaikka parin kuukauden sisällä ajattelin tarvitsevani.

      • JonotTosiasia

        Punaisella jäsenkirjalla jonojen ohi?


    • EiMuuttuaSaa

      Oikeesti ihmetyttää, miksi Rinne haluaa kaataa Soten?
      Terveyskeskusjonot tiedetään. Vanhusten kaltoinkohtelu tiedetään.
      - Mauno Koivisto: SDP tarvitsee köyhiä. SDP tarvitsee myös terveyskeskusjonoja - pettyneitä ja tyytymättömiä?
      SDP yritti väsätä omaa Sotea kokonaisen vaalikauden. Viimeisissä istunnoissa äänesti lopulta omia esityksiään vastaan. Ja Rinne nauraa hohotti täydellä ministerin palkalla.

      • ParempiNiin

        Parempi niin kuin miljardien lisälasku ja palveluiden heikentyminen - rahatkin ulkolaisten paratiisiyhtiöiden taskuun.


    • MaksuMaksuMaksu

      Soten myötä yksityiselle, no mutta sulla ei sitten ole välttämättä enää varaa, eikä ole varaa edes ajaa sinne lääkärille, kun ei ole varaa Bernerin väylämaksuihinkaan.

      • Ainaautoollut

        Autoilun hintaa lasketaan siis kokonaishintaa mulla on sitten enemmän rahaa käyttää mihin vaan. Kyllä on jo aikakin tehdä noin kuten hallitus suunnittelee.


    • Sitä_saa_mitä_tilaa

      Sipilän mallissa mm. Magneettitutkimuslaitteiden määrä suomessa romahtaa. Kun palvelun tarjoajia on kolme, niin suomessa ei ole kuin pääkaupunkiseutu jossa Magneettitutkimuslaitteen väestömäärä 100000-150000 ihmistä / laite toteutuu.Sipilän mallissa >450000 asukkaan alueilla on jatkossa mahdollisuus magneettitutkimuksiin kun nykyiset laitteet vanhenevat.
      Siinä saa Kepulaiset maistaa Kempeleen ketkua kun haluavat tutkimuksiin oman maakunnan alueella joita Sipilåä viisaudessaan perusti 18 kun oikea luku olisi ollut neljä.

      • Arvauskeskus.arvaa

        Nykyään arvauskeskukset ei lähetä magneettikuvaukseen ollenkaan (paitsi punikkeja?). Vain yksityisellä pääsee, ja silloinkin omalla kustannuksella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe